• lala leuk spel mensen xD


    dwarslopendekangoeroe


    I want my bloody cheese now!^^

    ohw, nou ja okee veel plezier dan


    You'd took my breath but I'll survive.

    treuzelendedrommelsezaatjesplukkerIlonalijkendegans

    samenkunnenwealsjulliewillenookeenanderverhaalverzinnenofzovindenjulliedateenleukideeganz?


    I want my bloody cheese now!^^

    Jep, dit begint te vervelen, we moeten een nieuw spel verzinen


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    uhu, ik weet naleijk niks mehr..!

    Op een dag was er een pizzakoerier die zijn werk niet goed deed, hij reed altijd te langzaam, te snel, liet de klep van zen doosding achter op zen scooter open staan of gaf ze af bij de verkeerde adressen. Daarom werd hij ontslagen en stelde ze een nieuwe aan. Op 1 of andere manier werden er ineens veel meer pizza's besteld door meisjes.


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    De baas van het pizzarestourant, waar de nieuwe pizzakoerier werkte, was enorm blij. Hij was zo blij dat hij een groot feest gaf, ter danke aan de veel verkochte pizza's en de goede bezorgingen. Alle trouwe meisjes die pizza's bestelden werder uitgenodigd..

    een van de meisje kwijlde helemaal weg als ze de leuke pizzakoerier zag daarom stond ze al 2 uur voor ze weg moest te kijken of alles wel goed zat en wisselde wel 300000 keer van kleding.. de pizzakerier vond het maar raar dat ze zo deden wisten ze dan niet dat hij een vriendin had??¿¿¿/green]


    I want my bloody cheese now!^^

    *Moeders POV*
    JE dochter hoor je boven in haar kamer druk in de weer zijn. Zou het nou alweer om die pizzajongen zijn? Er moest toch eens iets gaan gebeuren hoor. Zoveel meisjes die verliefd op hem waren, maar nog nooit hadden ze gezien dat hij een vriendin had. KATHIE, roep je naar boven. Ze komt met een rood hoofd naar beneden stormen. Ik wil heel even iets zeggen. Jouw leuke pizzajongen heeft al een vriendind. Ja dat weet ik, dat ben ik zelf-.-' antwoord ze.

    je kijkt je dochter droog aan, 'en daarom bestel je steeds pizza om hem te zien?' 'uhm ja, papa verbood miij ooit met een jongen thuis te komen dus doe ik het zo en het gaat prima' je kijtk je dochter aan als ze naar boven loopt, heeft harreld dat echt gezegt? gaat er door je heen. je besluit je man te belle


    I want my bloody cheese now!^^

    *tuut tuut*
    Met Harreld van Hansburgen, klinkt het door de telefoon. Harrold, heb jij ooit gezegt dat Katharine niet met een jongen naar huis mag komen, vraag je met je extra strenge toon. Maar natuurlijk Elleke, Elke vader hoort zijn dochter te beschremen en te waarschuwen, dit hoort erbij. Nou als jij het erbij vind horen, dan kun je wel vertrekken, mijn dochter leeft in vrije wil! Ik zal je spullen buiten zetten, je bekijkt het maar. En je hangt op.

    Okeeh, we gaan wel wat anders doen..
    gwn wat we ervoor deden, aleen dan niet met dieren maar met huisdingen, die dus in je huis staan, goed(A)
    En als jullie geen zin hebben dan ga ik wel andere spelletje proberen toe doen..

    Ik begin.. Met... Stoel

    Mirjam:lamp

    rosa en mirjam: dit is een saai spel, andere..