• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez
    - Liana June Deville

    Prostituees (Oneindig)
    -Melanie Zoey Sedgewick

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 12:40 ]


    El Diablo.

    Tyler

    Ik grinnikte, Wat chillen, zou jij ook eens moeten doen bij ons bendehuis, veel chiller, wij doen niet alles volgens de regels.. typ ik. en druk dan op versturen.


    El Diablo.

    Destiny

    'Dus wat mag het zijn?' het standaard zinnetje van iedere kassière bij de MacDonalds. ' 1 Cheeseburger, 1 Kip 6, een cola en een icetea,' zei ik toen. 'Hier opeten trouwens.' zei ik er snel achter aan. 'Is goed ik breng het zo naar jullie,' ik knikte. Betaalde en ging toen ergens zitten. toen ik om me heen keek zag ik Tyler zitten. Ik zuchtte, zijn verschrikkelijke sexy rotkop was weer eens in beeld. Ik mocht eigenlijk niet zo denken maar het was toch de waarheid hoe erg ik hem ook verafschuwde.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dianna Milena Lockhart
    Ik glimlachte naar hem en begon te typen.
    Ojaa ik noem afgeslacht worden echt de perfect way om te chillen.
    Hij probeert me naar hun toe te lokken, zodat ik dood ben. Ik ben mooi, maar ook slim hoor.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    xMinaj schreef:
    Alysia

    Er was niks te doen, dus ik ging weer weg. Ik ging naar het park, waar ik een meisje van rond de 14 aantrof. Hmm, misschien iets voor Ty? Snel als ik ben spoot ik slaapgas in haar gezicht, zelfde spul wat Tyler in zijn auto heeft. Snel reed ik naar het huis. en gooide haar in de kelder, waar ik de ijzeren deur dicht deed.


    [wie is dat meisje als ik vragen mag?:8]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    Even later kwam een van de kassieres voor de rekening, ik betaal nooit bij de kassa en daar heb ik redenen voor. 'Dat wordt dan 5 euro' zei ze blozend. Ik grinnikte, niemand kon me weerstaan. Zelfs die Destiny, die noemde me verschrikkelijke sexy rotkop. 'Als ik met je uitga vanavond, is het dan gratis?' vroeg ik, en gaf haar een knipoog. 'Tuurlijk' bloosde ze, en ze liep snel weer weg. Damn, i love my charmes.


    El Diablo.

    [Prynne, dat is Alexis x'D ]


    El Diablo.

    Destiny

    Ons eten kwam eraan. 'Wat doe je?'vroeg ik toen nieuwsgierig aan Dianna. Ze was nu al ongeveer een jaar bij ons en ze was enorm veel voor me gaan betekenen. Een soort zusje, ik zou het ook echt nooit over me heen kunnen krijgen om haar iets aan te doen. Ik deed mijn vest uit en deed mijn lange bruine haar in een warrige knot en liet een paar plukjes over mijn wang heen glijden. Met mijn ijsblauwe ogen keek ik naar de mensen. Een jongen, en hij mocht er best wel wezen keek onze kant op. Ik maakte oogcontact en grijnsde toen licht naar hem.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Melanie Zoey Sedgewick
    "Met Ruben en die andere dude in de buurt is dat erg onwaarschijnlijk. Regel 1: Niet tegenspreken, erg logisch. Regel 2: Geen grote bek. Regel 3: Neuken voor geld."
    Ik begin te lachen.
    "Ik vind de regels flut," zei ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    xMinaj schreef:
    [Prynne, dat is Alexis x'D ]


    [Ik dacht dat al, maar ik vroeg me af hoe komt die daar opeens dus ik vroeg hetmaar voor zekerheid]

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 0:10 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    Niet als ik zeg dat ze dat niet moeten doen.. verstuur ik.


    El Diablo.

    [ Kan hij een soort van gedachte lezen ofzo...? want dat dacht ze..]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ruben

    Ik liep de kamer weer in, 'nou eigenlijk, heeft Tyler nog wat meer mensen ingehuurd' zei ik. En haalde 10 anderen mannen erbij. En allemaal met dezelfde grijns keken we hun aan.


    El Diablo.

    Dianna
    "Gewoon sms'en," zei ik.
    Het voelde rot om zo geheimzinnig tegenover Destiny te doen, ze is wel als een zus voor me en niet elke 14-jarige kan dat zeggen.
    En wat als je nu liegt?
    Ik bekijk wat ik had getypt en verstuurde het.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 0:14 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Melanie
    "Dude jullie lijken nu creeps. No offence, maar gewoon creeps," zei ik.
    Ik glimlachte schaapachtig en dacht aan het park, waar ik graag was. Geen zorgen, geen pijn. Gewoon helemaal fijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Destiny

    Ik knikte, 'Oke dan,' Ik nam een hap van mijn hamburger en ik voelde dat ik werd aangestaard. Ik keek en zag dat de jongen me weer aan keek. Hij stond op en liep naar Tyler met open mond keek ik hem aan. Hoort hij bij hun!?


    [ Oke, Die guy heet dus blijkbaar...Travis en uhh hoort bij hun? ff iemand erbij zetten niet dat hij veel invloed gaat hebben? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.