• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez
    - Liana June Deville

    Prostituees (Oneindig)
    -Melanie Zoey Sedgewick

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 12:40 ]


    El Diablo.

    Melanie Zoey Sedgewick
    Ik glimlachte, ik gooide het geld naar hem en bedank god dat ik vroeger op trefbal zat en dus hard, hoog en ver kan gooien.
    "Denk je echt alleen maar aan geld?" vroeg ik per ongeluk hard op.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Esti
    Langzaam aan word ik wakker. Ik frons even als ik merk dat mijn armen vastgebonden zijn. 'What the fuck,' mompel ik. Als ik om me heen kijk zie ik niks wat me bekent voor komt. Gelijk heb ik door wat er is gebeurd en kan ik mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Ik negeer de twee lange gasten die ook ik de kamer staan en begin te schreeuwen. 'Verdomme Tyler! Vuile klootzak!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Neuh, ik hou ook van je hoor' lach ik nep. Ik geef haar een luchtkusje, en loop weer naar beneden. Waar Esti zat te gillen. 'Rustig, als je even logisch nadacht, een knappe dude zoals ik, een pooier wagen en ik weet veel over het pooierleventje, kom op, te simpel.' zeg ik sadistisch. 'Ruben, gooi haar bij Melanie, en ga voor de deur staan, zij zal het je wel leren' grijns ik.


    El Diablo.

    Destiny

    Ik begon te grommen toen Tyler haar een knipoog gaf. Hoe laag kan je zijn? Ik zuchtte, 'MacDonalds dan maar?' zei ik toen wat blijer.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Melanie Zoey Sedgewick
    Al was het nep, het liet me blozen. Hij mag dan wel een klootzak zijn, maar ik houd van hem. Ik hoor geschreeuw, zeker een nieuwe, ach ja..meer vrienden, niet waar?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Esti
    'Rustig, als je even logisch nadacht, een knappe dude zoals ik, een pooier wagen en ik weet veel over het pooierleventje, kom op, te simpel.' zegt hij sadistisch. 'Ruben, gooi haar bij Melanie, en ga voor de deur staan, zij zal het je wel leren' grijnst hij daarna. Ik ontwijk de kerel die me vast wil pakken en weet wonder boven wonder op te staan. Ik loop op Tyler af en als ik voor hem sta kijk ik hem woedend aan. 'Waarom doe je dit?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dianna Milena Lockhart
    "Natuurlijk," zei ik vrolijk.
    Dit kon nog wel leuk worden, ik had hier oprecht hoop in.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ Ik speel wel even de Ruben-dude]

    Ruben || Vriend van Tyler

    Met een handige beweging til ik haar op, en breng haar naar Melanie's kamer. 'Jij moet haar dingen leren ofzo' zeg ik, en gooi haar op bed. Ik sluit de deur, en blijf ervoor staan.


    El Diablo.

    Katelynn Williams
    'Agressief?' met één opgetrokken wenkbrauw kijk ik de jongen aan. Lelijk is hij niet, vriendelijk helaas ook niet. Althans, de manier waarop hij praat bevalt me helemaal niks.
    'Nu heb je me binnen één minuut onoplettend en agressief genoemd. Goed begin is dat. En het antwoord op je vraag is nee, ik ben juist heel, tja, er bestaat nog geen woord voor wat ik ben.' Deze jongen mag absoluut niet mijn bijna-altijd vrolijke humeur verpesten. 'En nu ga ik naar school, prettige dag verder.' Ik loop om hem heen en blijf aan de andere kant nog even staan, waarna ik hem de iPod aanreikte. 'Hier, mag je hebben. Dan zie je dat ik niet agressief ben, de batterijen van dat ding zijn veel te snel leeg, dus ik hoef hem niet meer. Klote ding, ik koop wel een nieuwe.'


    everything, in time

    Destiny

    Ik grijnsde, 'Kom op dan,' We liepen samen de Mac in en ik keek naar het menu. Veel geld hadden we inderdaad niet maar wat boeide het me nu. 'Dus wat wil je?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik hoor me maag rommelen, dus besluit naar de mac te gaan. Binnen 5 minuten ben ik er. Ik bestel een cheese burger menu. Daarna ga ik ergens zitten, en ik zie weer de 2. Snel pak ik mijn BlackBerry en sms Dianna. Kijk is 3 plaatsen verder ;)


    El Diablo.

    Melanie Zoey Sedgewick
    "Is oké!" riep ik naar Ruben, alsof hij me hoorde.
    Toen keek ik naar het meisje.
    "Ik ben dus Melanie. Er gelden hier regels als je wilt overleven," zei ik met een glimlach.
    Hoe moet ik nou iemand gerust stellen?
    "Het komt wel goed," zuchtte ik, ik wist dat het niet goed zou komen, dus haar overtuigen is waarschijnlijk onmogelijk.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alysia

    Er was niks te doen, dus ik ging weer weg. Ik ging naar het park, waar ik een meisje van rond de 14 aantrof. Hmm, misschien iets voor Ty? Snel als ik ben spoot ik slaapgas in haar gezicht, zelfde spul wat Tyler in zijn auto heeft. Snel reed ik naar het huis. en gooide haar in de kelder, waar ik de ijzeren deur dicht deed.


    El Diablo.

    Dianna Milena Lockhart
    "Cheeseburger en cola," mompelde ik.
    Mijn telefoon gaf aan dat ik een sms had en ik las hem. Ik keek drie plaatsen verder en zag toen Tyler. Wat doe jij hier?
    Ik gaf Destiny maar geen stoot ofzo, want dan zou ze door het lint gaan.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Esti
    De Ruben dude gooit me in een of andere kamer waar al een ander meisje is. 'Ik ben dus Melanie. Er gelden hier regels als je wilt overleven,' zegt ze met een glimlach. 'Het komt wel goed,' zucht ze. Ik kijk haar even aan, 'sarcastisch zeker,' zeg ik tegen haar. 'Ik ga hem vermoorden als ik hem weer zie,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered