• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 41!!!

    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 17:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik hoef nog niet. ik heb net chips gehad krijg ik normaal nooit op zondaag. ik hoef pas tegen 9 in bed te gaan.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik knik. "Bedankt" zeg ik dan. Ik wou het uitroepen. Dankje dat je me niet de huid volscheld, me trapt, me slaat en me haat. Ik knipperde even met mijn ogen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    "En daarvoor ben ik je eeuwig dankbaar. Ik ben thuis buitengegooid, omdat ik gevoelens had voor Charlie. Mijn tante heeft me geholpen een appartement te zoeken, en ze steunt me financieel, maar ik kan niet op haar kosten blijven leven. Ik heb een tijd gewild dat ik dood was. En nu ben ik blij dat ik het niet ben, want nu ben jij hier, en... Sorry," zegt ze zonder me ook maar een keer aan te kijken. Ze veegt een paar tranen weg. Ik kijk haar even aan, overvallen door het verhaal. Ik weet even niet wat zeggen of doen tot ik plots een idee krijg.
    "Ben je goed met cijfers, ben je ordelijk?" vraag ik dan. Het klinkt vast vreemd.

    Irial

    "Sorry, sorry, sorry! Ik schrok van die klap, en toen- Sorry!"
    Hoe kan ik kwaad op hem blijven. Ik grinnik even.
    "Man, je wordt sterk, kleine," lach ik nu.
    Ik wrijf nog een keer over mijn arm en kijk hem dan mysterieus aan.
    "Maak dat maar goed," mompel ik met een pruillip.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ben je goed met cijfers, ben je ordelijk?"
    Ik kijk hem niet-begrijpend aan en veeg de laatste tranen weg.
    "Ehm, redelijk. Niet bijzonder goed, maar het gaat."
    Ik draai even aan de ring die hij me net gegeven heeft.
    "Waarom?"
    Ik vind het nogal een rare vraag.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Man, je wordt sterk, kleine." Lacht hij en wrijft nog een keer over zijn arm, en kijkt me dan mysterieus aan. "Maak dat maar goed." Zegt hij met een pruillipje.
    "Awh." Zeg ik waarna ik mijn lippen zacht op zijne zet en leg mijn hand licht op de plek waar ik perongeluk kneep.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [isa??]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Neen, het was namelijk een open bedankt. ;') Ze hoeft niet te reageren. :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [lolz het was bedoeld voor isaxDxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Faal. MAar oké en nu?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ehmm... miss. kan isa iets zeggen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Wil je misschien ergens naar binnen gaan? Wie weet gaat het regenen."
    Hij drukt zijn lippen weer op de mijne.
    "We zijn toch niet bang voor een beetje water?" vraag ik lacherig. "Toch?"
    Ik leg mijn hoofd in zijn hals en druk daar zachtjes kusjes.

    Michael

    Charlotte pakt mijn hand vast en kijkt me bezorgd aan.
    "Je hebt gehuild."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Doet er niet toe," zeg ik met een glimlach. Ik druk een klein kusje op het puntje van haar neus.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hale Clevement

    Ik sta op en loop mijn kantoortje uit.
    "Meiden, kennen jullie dit lied?" Ik geef beide een blad met het lied 'I like it like that.' Van Hot Chelle Rae.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy

    "We zijn toch niet bang voor een beetje water? Toch?"
    Ik grinnik even en streel met mijn vingers over haar arm.
    "Tuurlijk niet. Maar ik wil niet dat je ziek wordt."
    Glimlachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik kijk even naar de docent. Owja die was er ook. ACh die zal wel niks gehoord hebben."Ja die is leuk." Ik liep even naar de drumstel en sopeelde het begin deuntje

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 20:40 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik kwam net tot de conclusie dat Donna en Jeremy een geweldige shipnaam (koppelnaam) hebben: Doremy. En ja, ik vind het zelf grappig :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.