• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 41!!!

    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 17:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna

    Hij drukt zijn lippen op de mijne.
    "Of nee, jij zelf."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Hmm, die keuze is moeilijk."
    Ik druk mijn lippen weer op de zijne.
    "Nee, jij bent het lekkerste."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "S-sorry. Sorry," zegt ze. Tussendoor drukt ze een kusje in mijn hals terwijl ze tegen me aan komt zitten.
    "Mary, ik wil je wat vragen. Maar je moet beloven dat je niet boos wordt," zeg ik zo serieus mogelijk. Ik draai me om en neem haar handen in de mijne om er vervolgens naar te kijken.
    "Trap jij er altijd zo makkelijk in?" vraag ik met een grijns.

    Charlotte

    "Ik," antwoordt hij terwijl hij een pluk haar achter mijn oor stopt. Ik doe mijn hoofd wat opzij zodat mijn gezicht langs zijn hand gaat. Dan zet ik een van mijn wijsvingers tegen mijn wang en trek een schattig gezicht.
    "Heb ik dat gedaan?" vraag ik zo onschuldig mogelijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Heb ik dat gedaan?"
    Ik doe alsof ik na denk.
    "Jij?" vraag ik. "Hmmm, ik denk van wel."
    Grijnzend kijk ik haar aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Michael trekt een peinzend gezicht.
    "Jij Hmmm, ik denk van wel."
    Grijnzend ligt hij me aan te kijken. Ik hou mijn onschuldige gezicht op.
    "Oepsie," zeg ik met een hoog stemmetje.
    Ik lach even en druk mijn lippen op die van Michael.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Oepsie."
    Charlotte drukt haar lippen op de mijne. Gewillig open ik mijn mond een klein stukje. Ik laat mijn linkerhand in haar nek glijden en mijn rechter leg ik op haar heup.
    "Ik kan er mee leven," fluister ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Hij legt een hand in mijn nek en een op mijn heup.
    "Ik kan er mee leven," fluistert hij dan.
    "Je bent perfect," antwoord ik tegen zijn lippen aan.
    Vervolgens kus ik hem opnieuw, heel zachtjes.
    Wat zou ik zonder hem nog doen?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Je bent perfect," antwoord Charlotte.
    Voordat ik erop in kan gaan kust ze me opnieuw.
    Perfect? Er zijn heel wat mensen, inclusief mezelf, die daar behoorlijk anders over denken. Het is maar net wat je perfect wilt noemen.
    Zachtjes laat ik Charlotte los.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik ben verbaasd wanneer Michael me los laat en ga rechtop zitten.
    Bezorgd kijk ik hem aan.
    "H-heb ik iets verkeerds gezegd?" vraag ik zacht.
    Ik slik even een krop weg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "H-heb ik iets verkeerds gezegd?" vraagt Charlotte zacht.
    Ik schud mijn hoofd.
    "Ik zit in de knoop," zeg ik zachtjes. "Met mezelf. Ik bedoel twee maanden geleden, alles was nog zo verzelfsprekend. Alles was normaal. Ik had met Donna. Zij Cheerde en ik was Footballer. Het ging zijn gangetje en in twee maanden is alles zo veranderd."
    Ik kijk naar de hemel en zucht diep.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Ik zit in de knoop. Met mezelf. Ik bedoel twee maanden geleden, alles was nog zo verzelfsprekend. Alles was normaal. Ik had met Donna. Zij Cheerde en ik was Footballer. Het ging zijn gangetje en in twee maanden is alles zo veranderd."
    Ik luister zwijgend naar wat hij te vertellen heeft. Wanneer hij klaar is neem ik een van zijn handen in de mijne.
    "Twee maanden geleden dacht ik dat niemand ooit van me zou kunnen houden. Dat het vast mijn eigen schuld was dat ik steeds bij slechte gezinnen terecht kwam. Verandering hoeft niet noodzakelijk slecht te zijn. Maar verwarrend is het zeker."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Twee maanden geleden dacht ik dat niemand ooit van me zou kunnen houden. Dat het vast mijn eigen schuld was dat ik steeds bij slechte gezinnen terecht kwam. Verandering hoeft niet noodzakelijk slecht te zijn. Maar verwarrend is het zeker."
    Ik knik zachtjes.
    "Die laatste maanden zitten me gewoon niet lekker," zeg ik zachtjes. "Niet dat ik niet blij met jou ben. Je bent het beste op dit moment maar ik heb het allemaal zo makkelijk laten gaan."
    Ik druk een klein kusje op haar wang.
    "En het is niet jouw schuld dat je bij slechte gezinnen kwam," stel ik haar gerust.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Die laatste maanden zitten me gewoon niet lekker. Niet dat ik niet blij met jou ben. Je bent het beste op dit moment maar ik heb het allemaal zo makkelijk laten gaan En het is niet jouw schuld dat je bij slechte gezinnen kwam."
    Ik knik zachtjes en kruip van zijn schoot af. Ik ga naast hem zitten en trek mijn knieën tegen mijn lichaam aan om er vervolgens mijn armen om heen te slaan. Ik leg mijn kin op mijn knieën en kijk Michael aan.
    "Als je wat tijd wilt..." zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Als je wat tijd wilt..." zegt ze zachtjes.
    Het voelt alsof ik haar heb gekwetst. Ik sla een arm om haar heen.
    "Heen even maar," fluister ik. "Om aan alles te wennen."
    Ik druk een klein kusje op haar kuin en sluit mijn ogen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Hij slaat een arm om me heen en ik weet niet hoe ik moet reageren dus blijf ik maar zitten.
    "Heel even maar. Om aan alles te wennen."
    Hij drukt een kusje op mijn kruin. Ik knik zachtjes.
    "Ik slaap wel op de bank," zeg ik dan, hopend dat ik nog steeds welkom ben bij hem. Ik heb geen idee waar ik anders heen moet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Ik slaap wel op de bank," zegt ze.
    Ik schud mijn hoofd.
    "Geen sprake van," zeg ik. "Je slaapt gewoon bij mij. Ik ga jou toch niet op een bank leggen. We hoeven niet helemaal te stoppen met ons. Ik kan ook best naast je liggen zonder dat ik aan seks denk," zachtjes lach ik. "Het is maar voor heel even."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."