• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 41!!!

    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 17:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Ik heb nog nooit zo graag niet en wel willen wachten tegelijk."
    Ik glimlach tegen zijn lippen aan en kijk hem aan, hem net niet kussend.
    "Ik weet wat je bedoelt, maar..." Ik zoek naar de juiste woorden, aangezien ik hem niet wil kwetsen.
    "Je bent speciaal, Arion, heel speciaal. En ik wil dit," ik laat mijn vinger even tussen ons in gaan, "niet verpesten omdat we alles overhaast doen. Ooit, als de tijd er rijp voor is. Maar je hebt mijn woord, het zal met jou zijn."
    Ik kijk even naar de ring om mijn vinger, en kijk hem dan verliefd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jeremy

    "Daar ben ik blij mee."
    Ik glimlach tegen haar lippen aan wanneer ze haar lippen weer op de mijne plant.
    "Er is iets aan je, Donna, dat me aantrekt. Ik weet niet wat, maar ik vind het niet erg," fluister ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ik ga eten ik heb geen huiswerk dus ik kom heeel onlone]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Ik weet wat je bedoelt, maar... Je bent speciaal, Arion, heel speciaal. En ik wil dit niet verpesten omdat we alles overhaast doen. Ooit, als de tijd er rijp voor is. Maar je hebt mijn woord, het zal met jou zijn."
    Goed bezig O'Leary, dring jezelf even op.
    "Zo bedoelde ik het niet," zeg ik zachtjes. "Zoals ik al zei, ik wil geen hele relatie in een maand beleefd hebben. Ik wilde je niet pushen, ik was gewoon eerlijk," voeg ik er nog zachter aan toe.
    Ik sla mijn ogen even neer en kijk haar dan weer aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Whaha, okée... xD]

    Kyle.

    Irial knikt en neemt mijn hand. Hij springt eerst van het podium en strekt zijn armen naar me uit.
    "Spring!" Roept hij lachend.
    Even twijfel ik en spring dan toch in zijn armen. Ik pak hem vast en lach eventjes.
    "Ik vertrouw je." Glimlach ik.

    Isabelle

    "Nee dus." Zeg ik als ik achter Char aanloop. "Kom je?" Ik loop alvast vooruit naar de trappen. Ik ben er overuit, ik ga het uitmaken met hem. Ik zucht even en loop de trap op richting het lokaal.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna

    "Er is iets aan je, Donna, dat me aantrekt. Ik weet niet wat, maar ik vind het niet erg."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Mysterieus?" vraag ik en ik zet een klein kusje in zijn hals.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Zo bedoelde ik het niet. Zoals ik al zei, ik wil geen hele relatie in een maand beleefd hebben. Ik wilde je niet pushen, ik was gewoon eerlijk."
    Ik leg mijn hand op zijn wang en kijk in zijn ogen wanneer hij me weer aankijkt.
    "Je pusht me niet, echt niet. En geloof me, ik ken het wel of niet wachten gevoel. Je hebt geen idee."
    Ik grinnik even nerveus.
    "Ik weet niet precies hoe ik het moet zeggen, maar ik weet dat ik heel verliefd op je ben, en dat gevoel is gewoon geweldig."
    Zacht druk ik mijn lippen op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hale Clevement

    "Even kijken, we gaan al veel dingen doen. Misschien aan het einde van de les is er nog iets te regelen." Zeg ik en zet de stoelen goed neer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy

    "Mysterieus?"
    Ik sluit even mijn ogen en bijt op mijn lip wanneer ze in mijn hals een kus drukt.
    "Onder andere," fluister ik hees.
    "Maar ook knap, en lief."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Hee, hoe ging het eigenlijk met die auditie van Yulia? bij wie moest ze dat doen?]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Lynn

    Ik laat mezelf in een stoel zakken en bekijk de onbekende gezichten. Dit zijn nou niet echt de types waarmee ik om zal gaan. Ze zijn apart, anders, vreemd? Ik weet niet wat het is maar ze kloppen niet helemaal in mijn plaatje thuis.
    "Zitten we goed?" vraag ik nog voor de zekerheid maar Michael knikt. Daar neem ik genoegen mee en ik lach naar de nieuwe gezichten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Nou het is nu Glee club, en Isa vroeg net of ze bij Glee zat, maar Yulia liep gewoon weg... xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna

    "Maar ook knap, en lief."
    Ik voel meelf roze worden.
    "Ik kan over jou niets anders zeggen," fluister ik zachtjes in zijn oor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Is er al een nieuw topic?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hale Clevement

    "Goede middag." Glimlach ik naar de twee die binnen komen.
    "Hebben jullie er zin in? Zo te zien ook een nieuw gezicht." Zeg ik tegen het meisje dat naast Michael zit.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.