• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy

    "Wat zijn wij toch een mooi stel. Ik ben een hond en jij bent een koe."
    Ik grinnik en lik even in haar hals.
    "Rauwtch."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik krijg een lik in mijn hals.
    "Rauwtch."
    Ik veeg over de plek en kijk hem lachend aan.
    "Moest dat?" vraag ik grinnikend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Moest dat."
    Triomfantelijk kijk ik haar aan.
    "Ja dus."
    Ik grinnik.
    "Mocht het niet?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ja dus. Mocht het niet?"
    Ik grinnik even.
    "Het mocht wel," zegt ik rustig. "Maar het is niet zo lekker."
    Ik lach naar hem en druk een kusje in zijn nek.
    "Dit is beter toch?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Het mocht wel. Maar het is niet zo lekker. Dit is beter toch?"
    Ik grinnik even.
    "Mevrouw is kieskeurig?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Mevrouw is kieskeurig?"
    Ik kijk hem grijnzend aan.
    "Inderdaad, ik heb graag waar voor mijn geld."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Inderdaad, ik heb graag waar voor mijn geld."
    Ik trek even een wenkbrauw op.
    "Ahum, je hebt me nog niet betaald."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ahum, je hebt me nog niet betaald."
    Ik grinnik even.
    "Ik betaal niet altijd alles. Soms moet je dat faken," lach ik even.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ben een Ocean's Eleven aan het kijken dus ik reageer vandaan waarschijnlijk niet meer.']


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik zet mijn handen in mijn zij.
    "Jij durft nogal. Ik ben wel niet gratis, hoor."
    Ik grinnik even en druk een kus op haar wang.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ik luister naar Mary die zachtjes begint te zingen. Bijna verdrink ik in haar mooie ogen tot ik besef dat ik het liedje ken. Zachtjes begin ik mee te zingen, maar ik zorg dat ik Mary niet overstem. Met mijn duim wrijf ik zachtjes over haar huid. Wanneer het liedje uit is druk ik zachtjes mijn lippen over de hare.
    "Alsof het voor ons geschreven is," zucht ik.

    Charlotte

    Lilly en Isabelle knopen een gesprek aan en ik heb geen idee waarover het gaat. Ik probeer ook niet echt te luisteren gezien het me niet aangaat. Toch valt het me op dat het gesprek dreigt mis te lopen en ik merk dat het voor Isa teveel wordt wanneer ze de klas uitrent. Ik probeer de situatie op te meten en weeg mijn opties af. Uiteindelijk besluit ik niet achter Isa aan te gaan, gezien het mijn zaken niet zijn en ik haar niet nog meer overstuur te maken. Ongemerkt glip ik terug naar mijn vensterbank.

    Irial

    Kyle antwoordt op de leerkracht en kijkt me verliefd aan. Ik raak even zo verloren in hem dat ik wel merk dat er iemand aan het praten is, maar wat er gezegd wordt en door wie gaat helemaal aan me voorbij. Ik neem net Kyle's andere hand in de mijne wanneer ik besef dat het de leerkracht is. Ik schrik op en kijk hem aan.
    "Sorry, wat?" vraag ik een beetje gegeneerd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik ril wanneer ik zijn duim over mijn huid voel wrijven, en ik glimlach wanneer hij meezingt. Zacht kus ik hem terug, met gesloten ogen.
    "Alsof het voor ons geschreven is."
    Ik knik zacht en kijk hem even aan.
    "Als iemand me zou vragen wat ik het mooist aan jou vind, dan zijn het je ogen," zeg ik zacht, uit het niets.
    Ik kijk even in zijn ogen en glimlach.
    "Op die ogen ben ik ook het eerst verliefd geworden."

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 22:28 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial neemt mijn andere hand vast. Hij schrikt op en kijkt mr Cleve aan.
    "Sorry wat?" Vraagt hij gegeneerd aan hem.
    Ik grinnik even, omdat ik zelf ook niet door had dat MR Cleve aan het praten was.

    Hale Clevement

    "Sorry, wat?" Irial kijkt mijn kant op.
    "Ik zei, maak groepen. Beatbox en neuriën samen. Zingen samen. Klappen en tikken samen." Zeg ik en kijk de twee aan.
    "Ga anders eens niet naast elkaar zitten, jullie worden zo door elkaar afgeleid." Zeg ik en lach even, maar meen het wel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Als iemand me zou vragen wat ik het mooist aan jou vind, dan zijn het je ogen. Op die ogen ben ik ook het eerst verliefd geworden," zegt ze glimlachend. Ik neem opnieuw een lok haar die ik om mijn vingers krul.
    "Het eerste dat mij opviel aan jou, waardoor je me opviel waren je haren," geef ik eerlijk toe. "Ze zijn zo... glanzend en aaibaar. Maar ik kan niet zeggen dat ik echt op een uiterlijk kenmerk verliefd geworden ben. Het is gewoon, nouja, alles," voeg ik er met een glimlachje aan toe.

    Irial

    "Ik zei, maak groepen. Beatbox en neuriën samen. Zingen samen. Klappen en tikken samen. Ga anders eens niet naast elkaar zitten, jullie worden zo door elkaar afgeleid."
    Ik lach verontschuldigend en druk nog snel een kusje op Kyle's wang voor ik braafjes doe wat de docent zegt. Ik kijk even waar Charlotte zit en ga naast haar zitten op de vensterbank. Ik speur even het lokaal af omdat er iets niet lijkt te kloppen.
    "Eh, volgens mij ontbreekt er iemand," zeg ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Irial doet wat Mr Cleve zegt. Ik trek een pruillipje wanneer hij weggaat.
    Ik probeerde hem nog terug te halen aan zijn hand, maar het lukte niet.
    Bedankt, meneer. Denk ik en kijk een beetje boos naar hem.
    Ik blijf mokkend zitten en kijk af en toe boos naar de docent.
    Ik sla mijn benen over elkaar en kijk zuchtend voor me uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.