• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Poohbeer, waar denk je aan, malle ouwe beer?"
    Ik kijk even op wanneer hij me port.
    "Hmm? Oh, niets."
    Ik glimlach even en kijk naar Auryn. Mijn blik glijdt automatisch naar Arion, en ik word helemaal gek vanbinnen. Dan merk ik dat de dvd van Doornroosje nog altijd opstaat, en ik kijk even naar Auryn.
    "Kies jij de volgende film?" vraag ik glimlachend.
    Ik doe mijn best niet weer naar Arion te kijken, want dan ben ik weer enorm afgeleid.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 23:59 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle

    Irial zakt wat onderuit.
    "Lastig momentje binnen?" Vraagt hij zacht, ik kijk naar hem, hij glimlacht even.
    "Ja, ik word gek van alles." Zeg ik zacht en trek mijn knieën weer op.
    Van mezelf... van Lilly... van Florence... Mijn gedachtes...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga slapen. Tot morgen ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Truste, ben er morgen niet, alleen ochtend. Ben om 1 uur weg, moet met trein naar Zaandam en kom pas donderdag na drieën terug thuis.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    lilly
    Alles glijd langs me heen en ik doe geen moeite meer omop te letten. terwijl de tranen blijven lopen star ik voor me uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Jij durft nogal. Ik ben wel niet gratis, hoor."
    Hij grinnikt en drukt een kusje op mijn wang.
    "Betalen hoeft pas na afloop," lach ik.
    Ik laat mijn hoofd weer op zijn schoudrr rusten en verstrengel mijn vingers in de zijne.

    Michael

    Ik laat mezelf op een stoel ploffen en zucht even. Ik laat mijn ogen door het lokaal glijden. De drama is weer terug. Met mijn voet tik ik het ritme van 'ons' nummer op de grond. Ik krijg dat nummer nooit meer uit mijn kop! Met mijn handen ga ik door mijn haar en probeer ik het nog een beetje te fatsoeneren maar het is hopeloos. Uit de hoek pak ik een gitaar en ga er mee zitten. Random begin ik iets te spelen.

    Lynn

    Ik ga voor de verandering eens niet naast Michael zitten maar juist aan de andere kant van het lokaal. Ik luister naar de muziek en friemel wat aan de draadjes van mijn tas. Even sla ik mijn benen over elkaar en bijt ik op mijn lip. Ik bekijk één voor één zorgvuldig de mensen in dit lokaal. Ze zijn allemaal zo anders, apart, ik weet het niet maar ze zijn bijzonder. Mijn ogen blijven steken bij Michael. Zachtjes lach ik. Hoe vaak is ons wel niet gevraagd of wel een stel waren? Steeds weer lachende we die mensen uit. Het was prachtig om die gezichten te zien. Ik begin zachtjes een liedje te nuriën en kijk de ruimte weer rond.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Het meisje dat eerst bij Michael zat is op een andere plek gaan zitten.
    "Mag jij de docent?" Vraag ik en kijk naar haar.
    Ik niet, hij haalt zo Irial bij me weg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lynn

    Er komt een jongen op me afgelopen. Het is een, ja hoe zeg je zoiets? Een typische jongen. Ik geef hem een klein glimlachje.
    "Mag jij de docent?" vraag hij.
    "Hi, ik ben Lynn," stel ik me eerst voor voordat ik zijn vraag beantwoord. "En over die docent, hij heeft nog geen woord met mij gewisseld dus daar kan ik geen mening over geven. Maar hij ziet er wel aardiger uit dan mijn vorige. Het enige wat mij irriteerd is dat hij bazig is," leg ik de jongen uit. "Maar met wie heb ik het genoegen?" vraag ik met een glimlach op mijn gezicht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Lol, Kyle is alles behalve een typische jongen. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pavarotti schreef:
    [Lol, Kyle is alles behalve een typische jongen. xD]

    [Ik vind hem behoorlijk typisch. Maar geen 'Typische jongen' maar 'Typisch' van bijzonder/apart/vreemd. Snap je?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Hi, ik ben Lynn. En over die docent, hij heft nog geen woord met mij gewisseld dus daar kan ik geen mening over geven. Maar hij ziet er wel aardiger uit dan mijn vorige. Het enige wat mij irriteert is dat hij bazig is. Maar met wie heb ik het genoegen?" Vraagt ze met een glimlach.
    "Ik ben Kyle." Zeg ik en glimlach ook even. "Maar, hoe kom je hier op school?" Vraag ik en pak eens stoel en ga erop zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Oooooooow xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lynn

    "Ik ben Kyle. Maar, hoe kom je hier op school?" vraagt de jongen terwijl hij naast me komt zitten.
    Ik grinnik zachtjes.
    "Via Michael," zeg ik lachend. "Ik ben geen lieverdje, alles behalve. Bij mijn vorige school ben ik te veel geschorst om vechtpartijtjes. Niets bijzonders maar ze beledigde mijn familie. Dan vraag je erom. Michael zei dat ik hier wel heen kom," leg ik Kyle uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Via Michael. Ik ben geen lieverdje, alles behalve. Bij mijn vorige school ben ik te veel geschorst om vechtpartijtjes. Niets bijzonders maar ze beledigde mijn familie. Dan vraag je erom. Michael zei dat ik hier wel heen kon." Legt Lynn me uit.
    "Oké. Mijn broer kwam ook altijd voor me op, als ze iets tegen me deden. Hij was er voor me." Zeg ik met een glimlachje. Ik zucht even, Irial blijft wel lang weg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ze weten niet dat ze broer en zus zijn :') Ze lijken niet eens op elkaar.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."