• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lynn

    Geïrriteerd kijk ik naar de leraar. Ik mag deze man niet. Te dominantie, te bazig. Ik voel Michael in mijn hand knijpen als teken dat ik mezelf moet inhouden. Ik zucht diep en zet het nummer dan weer in. De eerste noot zet ik alleen in, hoog, heel hoog. Ik sta te springen als een klein kind als de noot helemaal zuiver uit mijn mond kom. Go Lynn!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Dat is dan pech voor jou. Ik maakte maar een grapje hoor."
    Ik trek een pruillipje.
    "Ben ik niet leuk genoeg om mee te trouwen," zeg ik zielig. Ik laat mijn lip zo trillen zodat het net lijkt dat ik begin te huilen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    Mijn humeur is van 80 meteen weer naar 40 gedaald.
    "Ja." Zeg ik alleen maar en kijk naar beneden.
    Waarom moet ze er nou uitgerekend nu over beginnen?!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy

    "Ben ik niet leuk genoeg om mee te trouwen."
    "Dat heb ik niet gezegd..."
    Ik por haar zachtjes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik kijk naar haar. "Er zit je iets dwars" bevestig ik.
    Ik weet niet eens of ik wel wou weten wat maar toch zei ik het. "Als je erover wilt praten weet je me te vinden hè?" ik liet de vraag een beetje vragend klinken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Dat heb ik niet gezegd..."
    Lachend kijk ik hem aan en druk een kusje op zijn wang. Mijn hoofd leg ik op zijn schouder en ik laat mijn ogen weer op het scherm richten om mijn best te doen het verhaal te volgen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    "Je weet het allang. Dus hou er over op, oké." Zeg ik iets botter en kijk Lilly gemeend aan.
    Ik zucht een keer. "Sorry." Zeg ik dan, omdat het er echt niet zo bedoeld uit kwam.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy

    "Ik kan echt niet meer volgen," zucht ik.
    Hopeloos kijk ik haar aan, en grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly.
    Ik kijk van isa naar de grond en weer terug.
    "Sorry"zeg ik automatisch. "Ik weet niet wat ik de laatste tijd heb... zullen we zo het duet zingen?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Ik kan echt niet meer volgen," zucht hij.
    Ik volg met mijn ogen mijn held, Kermit. Als kind vond ik hem geweldig. Ik wilde net als Kermit worden, een kikker.
    "Je hoeft het niet te volgen," zeg ik zachtjes. "Het gaat toch nergens over."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Je hoeft het niet te volgen. Het gaat toch nergens over."
    Ik grinnik.
    "Oke dan."
    Ik leg mijn arm om haar heen en druk een kus op haar kruin.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle

    "Ik ben niet in voor een duet op dit moment." Zeg ik en wrijf even zenuwachtig over mijn arm.
    Ik wil er niet meer aan denken, en dan gaat Lilly er over beginnen, ik voel dat ik weer ga trillen.
    "Bedankt." Zeg ik ietwat boos en sta op en ren het lokaal uit ergens in de gang laat ik me tegen de muur aanzakken en trek mijn knieen op en leg mijn hoofd erop.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Verdrietig kijk ik Isa na.
    Dit was helemaal niet mijn bedoeling.
    Geruisloos stromen er tranen over mijn gezicht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    Jeremy legt zijn arm om me heen en drukt een kusje op mijn kruin.
    Ik zucht tevreden en kijk naar de Muppets die over het scherm heel dansen. De hoge irritante stemmetjes dringen diep door in mijn hoofd. Echt grappig is het niet maar wel leuk. Ik voel mezelf wegdoezelen in de warme zaal. Ik doe mijn best om mijn ogen open te houden maar al snel verlies ik de strijd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik kijk glimlachend toe wanneer ze in slaap valt, en leg mijn jas over haar heen. Ik neem haar hand in de mijne, en kijk verder naar de film. Af en toe kijk ik naar haar, en glimlach steeds wanneer ik merk dat ze vredig slaapt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.