• © Copyright Pavarotti
    Topic 43
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Abo :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    "Dat is dan geregeld, we eten de rest van ons leven wentelteefjes als lunch. Beter niet."
    Ik kijk hem grinnikend aan.
    "En waarom niet? Ik kan langs geen kanten koken, dus daar heb je al niets aan."
    Lachend eet ik het laatste stukje op en kijk toe hoe Auryn ook eet. Ze ziet er al zoveel beter uit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Lynn en ik mogen dan geen beste vriendinnen zijn, maar als het op jou aankomt denken we net hetzelfde. We geven alletwee om je en we zijn alletwee bezorgd. Ik denk dat we het wel een dagje zonder bemiddelaar aankunnen."
    Ik schud voorzichtig mijn hoofd.
    "Nee," zeg ik streng. "Ik blijf hier."
    Ik haal Lynn's hand van mijn voorhoofd en geef haar een knipoogje.
    "Het gaat al beter," zeg ik en ik probeer mezelf omhoog te trekken. Ik wankel en grijp mezelf vast aan de muur. "Zie je?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Nee. Ik blijf hier," zegt hij streng. Hij haalt Lynn's hand van zijn voorhoofd. "Het gaat al beter," zegt hij terwijl hij zichzelf probeert omhoog te trekken. Hij wankelt echter en moet steun zoeken bij een muur. "Zie je?"
    Ik sla mijn armen over mijn borstkas en trek een wenkbrauw op. Bezorgd kijk ik even van hem naar Lynn en weer terug.
    "Het is jouw keuze," fluister ik dan, om hem niet nog meer hoofdpijn te bezorgen. "Maar dat wil niet zeggen dat ik me geen zorgen maak. Ik kan heus mijn eigen belangen even opzij zetten voor jouw welzijn," voeg ik er zacht aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik moet gaan. Ben er vanavond rond een uur of 8-9 weer]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lynn

    "Het is jouw keuze," fluister ik dan, om hem niet nog meer hoofdpijn te bezorgen. "Maar dat wil niet zeggen dat ik me geen zorgen maak. Ik kan heus mijn eigen belangen even opzij zetten voor jouw welzijn."
    Ik zucht diep. Kan iemand dat kind ook uit zetten? Is dat mogelijk?
    Voorzichtig leg ik Michael's arm rond mijn schouder zodat hij tegen mij kan aanleunen. Samen lopen we naar binnen waar ik hem op een echte stoel neerzet.

    Michael

    Ik schenk Charlotte een lachje als ik op de stoel wordt gedumpt.
    "Het is goed Char," zeg ik rustig. "Ik meen het."
    De steken zijn inderdaad al een stik rustiger geworden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Je wint niet van mij. Maar als je wint dat krijg je een zoen."
    "Die krijg ik nu ook al."
    Lachend geef ik haar een heupstoot, en druk op start. Ik zet me klaar en kijk haar grijnzend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik kijk naar Lynn die ineens wegloopt. Ik zuchte. En daar zat ik weer alleen. Steeds vaker en ik werd er hopeloos van.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Die krijg ik nu ook al."
    Ik krijg een heupstoot en we beginnen met spelen.
    "Wat wil je dan?" vraag ik lachend terwijl ik serveer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Wat wil je dan?"
    "Ja, dat wil je wel weten, he?" vraag ik geamuseerd.
    Behendig sla ik de bal telkens terug, soms ver en soms dichtbij.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ja, dat wil je wel weten, he?"
    Ik sla de bal lachend terug.
    "Dat wil ik inderdaad graag weten," lach ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dat wil ik inderdaad graag weten."
    Ik grinnik en sla hard tegen de bal.
    "Seffens. Als ik gewonnen ben."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Seffens. Als ik gewonnen ben."
    Slapjes sla ik de bal terug zodat hij de punten maakt. Na één potje heeft hij gewonnen.
    "Zo," lach ik. "Wat wilde je nou hebben?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Zo, wat wilde je nou hebben?"
    Ik kijk haar aan.
    "Dat is niet eerlijk. Je liet me winnen," zeg ik zagerig.
    Ik grinnik en sla mijn armen om haar heen.
    "Jou," zeg ik met een kleine por tegen haar neus.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Jou," zegt hij met een kleine por tegen mijn neus.
    "Maar je hebt mij al," lach ik terwijl ik mijn armen om zijn hals leg. Zachtjes druk ik mijn lippen op de mijne.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."