• © Copyright Pavarotti
    Topic 43
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Nadal kan Lynn miss. terug komen naar Lilly of iemand nog de ander personage gebruiken. abo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Nee, Lynn is bij haar broertje met Charlotte. Sorry.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Hmm]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "Maar je hebt mij al."
    "Is dat zo?" vraag ik plagerig, en wiebel met mijn wenkbrauwen.
    Teder kus ik haar terug en leg mijn armen om haar middel, zodat ik haar dichter tegen me aan kan trekken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik heb zowel Mary als Jeremy niet op school...]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [:Sbalen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Is dat zo?" Hij trek zich tegen me aan en teder kust hij mijn lippen.
    Zachtjes kus ik hem terug.
    "Dat klopt," fluister ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dat klopt."
    "Nou, dat vind ik een leuke prijs."
    Lachend neem ik haar op en leg haar in de zetel neer. Ik kruip er gezellig bij.
    "Hai."

    [Ik ga eten]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Hai."
    Lachend trek ik Jeremy dichter tegen mij aan. Zachtjes druk ik mijn lippen in zijn hals en streel ik met mijn hand zijn arm. Jongen, je maakt me gek!

    [Smakelijk!]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [was elisé aan het eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Nee, ze is tegen een uur of 9 terug.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ow oké.Balen nou ka ik niet rpgen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Dat heb je wel eens.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [helaas wel ja]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Ik kook vanbinnen wanneer ik Lynn hoor zuchten omdat ik wéét dat het een reactie op mij is.
    Wat is er mis met dat kreng?! Ik doe mijn best om te tonen hoeveel ik om hem geef, dat ik ook met haar een band wil krijgen, gaat mevrouw staan zuchten! Ik heb veel fouten gemaakt, maar dit verdien ik ook niet!
    Terwijl ze Michael op een stoel helpt besluit ik mijn mond te houden voor ik er iets uit flap dat ik niet meen.
    "Het is goed Char. Ik meen het."
    Ik knik zachtjes met een lief lachje naar hem maar zeg nog steeds niets. Alles wat ik zeg is toch fout. Ik ga op de grond zitten en sla mijn armen over elkaar. Ik gun Lynn geen blik omdat het er zeker weten een zou zijn die Michael niet zou kunnen appreciëren.

    Arion

    "En waarom niet? Ik kan langs geen kanten koken, dus daar heb je al niets aan," zegt Mary.
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar aan.
    "Omdat ik er graag goed uitzie voor jou en als ik elke dag wentelteefjes eet dan heb ik binnen de kortste keren een pens om u tegen te zeggen."
    Ik kijk net als Mary even naar Auryn die nog aan het smullen is. Ze kijkt veelbetekenend naar het bord en wanneer ik even knik neemt ze zonder aarzelen nog een boterham.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.