• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio Dood
    - Chris Justin Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez Dood
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins
    - Devin Raffael Rodriquez

    Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls
    - Valentine Rosie

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio
    - Destiny Diana Catherine Rose Lopez

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 21:15 ]


    El Diablo.

    Esti
    Als ik weer terug ben van wandelen met de honden loop ik gelijk naar mijn kamer. Ik heb geen zin om een beetje zielig in mijn eentje thuis te zitten dus ik kan net zo goed uit gaan. Ik trek een kort, zwart jurkje uit de kast en als ik die, en een paar hakken, heb aangedaan loop ik naar de badkamer op mijn make-up te doen. Als het perfect zit haal ik nog snel een borstel door mijn haar en rij daarna met mijn auto naar club Star. Het is misschien niet erg slim om hier heen te gaan maar dat kan me nu niks schelen. Zodra ik binnen ben loop ik gelijk naar de bar en bestel ik een drankje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dianna
    "Ik ga mee," zeg ik goedkeurend.
    Ik kijk dan naar Dakota, die als een debiel zit te glimlachen.

    Dakota
    "Natuurlijk ga ik mee," zeg ik blij.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ Dat deed mijn telefoon...XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Oh hahaha xD]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Destiny

    'Dan ga ik me even omkleden,' glimlach ik dan. Ik pak uit mijn kast een strak, kort rode jurkje en doe daaronder mijn 9 cm hoge pumps aan. Ik werk mijn make up bij en doe een paar sieraden om, zo ook een ring van Jason. Ik keur mezelf goed en loop dan naar beneden waar ik Devin al klaar zie. 'Ziet er goed uit neefje,' grinnik ik dan. 'eens gelijk,' zegt hij dan grijnzend. Ik roep even naar Dakota, 'Als je niks kan vinden check mijn kast maar,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dianna
    Ik doe snel een zwart jurkje aan en doe felrode pumps aan. Ik doe nog diamanten oorbellen in en verstop een pistool voor de zekerheid.

    Dakota
    Ik hoor wat Destiny roept en glimlach, ik voel me hier eigenlijk wel thuis. Ik doe snel een zwarte strapless dress aan waarvan de bovenkant een beetje doorzichtig is en doe zwarte pumps aan met een hak van 9 cm hoog. Ja ik kan hierop lopen, een wonder. Ik doe snel zwarte oog make up op en doe felrode lippenstift op. Samen met Dianna loop ik naar beneden en glimlach.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Devin

    Ik knik goedkeurend naar Dakota, 'Ziet er goed uit,' Grijns ik dan.

    Destiny

    'Staat je goed,'glimlach ik dan. 'Kom laten we gaan,' zeg ik dan en we lopen naar mijn auto. 'Op naar Club Star,' zeg ik dan. Als we aankomen grijns ik. We stappen met z'n vieren de club binnen en meteen zijn de lampen op ons gericht ik voel me een beetje ongemakkelijk en glimlach allen. Ik kijk Devin aan. 'Je vermaakt je wel he,' zeg ik dan lachend. Hij knikt en we lopen verder naar de bar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik ben inspiloos *neemt hap van haar bak Cookie Dough*, nevermind.]

    Dakota
    "Je vermaakt je wel met het gezelschap van drie meiden hé?" vraag ik aan Devin en glimlach.

    Dianna
    Ik glimlach, dit word nog eens leuk en dan bedoel ik echt leuk.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    Ik kijk rond en zie meteen een paar Death Devils. 'Zeg Chris, ga jij eens kennis maken met je vijanden' grijns ik naar hem, en hij doet meteen wat ik zeg. Heerlijk, die macht. Dan zie ik ook Esti, en snel loop ik naar de bar. 'Hey' grijns ik, en bestel nog een vodka.


    El Diablo.

    Esti
    'Hey,' hoor ik opeens iemand zeggen en als ik opzij kijk zie ik Tyler. 'Hee,' mompel ik terug waarna ik nog een drankje bestel en gelijk de helft daarvan opdrink.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny

    Ik bestel 4 vodka's en zie Esti dan staan. 'Hey,' zeg ik dan maar als ik zie wie daar ook sta draai ik mezelf meteen om.

    Devin

    Ik grijns, 'Klopt, maar met één in het bijzonder,' grinnik ik wanneer ik een slok van mijn vodka neem.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dakota
    "En wie mag die ene wel zijn?" vraag ik licht uitdagend.
    Ik neem een grote slok van de vodka en glimlach.
    Dianna
    Ik kijk naar Destiny, dan naar Esti en dan...Tyler! Ik ga abrupt naast Destiny staan en kijk boos.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 22:44 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    'Ik ga maar niet vragen hoe het gaat, want dan kan ik vast een klap in mijn gezicht verwachten' zucht ik, en leun tegen de bar.

    Chris

    Ik zie Destiny staan, en loop naar haar toe. 'Jij moet Destiny zijn' grinnik ik.


    El Diablo.

    Destiny

    Mijn ogen worden groot Lorenzo heb ik toch afgemaakt?! Maar dan bedenk ik me dat hij een broer heeft, 'Ja,' zeg ik dan bot. Ik draai me om en kijk naar Esti ik zie dat het niet goed gaat, 'Es gaat het?' vraag ik dan. Mijn gevoelens komen er vandaag neit uit. Het wordt dronken worden en van deze nacht genieten. Ik drink mijn glas in een keer leeg en voel het verschrikkelijk branden in mijn keel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Esti
    Ik zucht even als Des en Dianna ineens naast me staan.'Es gaat het?' vraagt Des. 'Gaat best,' antwoord ik. 'Ik ga maar niet vragen hoe het gaat, want dan kan ik vast een klap in mijn gezicht verwachten' zucht Tyler dan. 'Hoe raad je het,' zeg ik sarcastisch waarna ik de rest van mijn drankje achterover sla en gelijk een nieuwe bestel.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 22:49 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered