• © Copyright Pavarotti
    44.________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Eet jij maar, ik hoef niet meer."
    "Donna..."
    Ik kijk haar bezorgd aan.
    "Het mag egoistisch klinken, maar laten we daar even niet aan denken. Alsjeblief."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Het mag egoistisch klinken, maar laten we daar even niet aan denken. Alsjeblieft."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Hoe kan ik er nou niet aan denken?" vraag ik hem.
    "Het zal mijn toekomst worden of ik dat nou wil of niet."
    Ik sla mijn ogen neer en schuif de pizza naar hem toe.
    "Daarbij heb ik gewoon geen honger mee."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "En dat willen we ook zo houden maar ik zeg alleen maar de verkeerde dingen en dan wordt ze boos. Ik zou met haar een duet doen en ik vroeg of ze het wilde doen en toen liep ze boos weg." Zegt Lilly en haalt gejaagd adem.
    "Ik weet niet hoe ik je kan helpen, maar misschien moet je eens afspreken en dan helemaal alleen met haar praten?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy

    "Hoe kan ik er nou niet aan denken? Het zal mijn toekomst worden of ik dat nou wil of niet. Daarbij heb ik gewoon geen honger mee."
    Ik kijk haar even aan en sta op om de pizza in de koelkast te zetten. Op die manier heb ik ook geen honger meer.
    "En er is niets dat je eraan kan doen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly [ik moet weg ik probeer nog te komen]
    "Ik weet het even niet meer" Ik hap even naar adem.
    Ik sloot even mijn ogen en probeerde mijn ademhaling onder controle te krijgen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik kan og even]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "En er is niets dat je eraan kan doen?"
    Ik trek mijn benen op en schud mijn hoofd.
    "Ik denk het niet nee, of je moet opeens een geniaal plan hebben," zucht ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Ik weet het even niet meer." Lilly hapt even naar adem. Ze sloot har ogen even.
    Ik wrijf even over haar rug. "Misschien is het beter als ik je even alleen laat?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik kijk met grootte oegn naar Kyle. "Nee nee laat me nu niet alleen" roep ik paniekerig. En daar ging mijn bijna rustige ademhaling weer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "Ik denk het niet nee, of je moet opeens een geniaal plan hebben."
    Ik zucht en trek haar mee naar de woonkamer nadat ik haar hand heb vastgenomen. Ik trek haar naast me in de sofa en leg mijn arm om haar heen.
    "Wat was er nou ook alweer de bedoeling van?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Wat was er nou ook alweer de bedoeling van?"
    Fronsend kijk ik hem aan.
    "Waar van?" vraag ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Waarvan?"
    "Van dat... gedoe," zeg ik voorzichtig.
    Ik druk een kus op haar slapen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Nee, nee! Laat me nu niet alleen!" Roept Lilly paniekerig.
    "Rustig, ik vroeg het alleen maar." Lach ik licht en kijk het lokaal rond.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna

    "Van dat...gedoe."
    Ik zucht even.
    "Dat de eer in de familie blijft. Dat ik de fouten van mijn moeder zou moeten herstellen. Dat is de bedoeling ervan. Het beste is dan om met mijn neef te trouwen die nog wel goed in de familie ligt," leg ik hem opnieuw uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik zucht.
    "Dat is een hele boterham. En incest."
    Ik ga met mijn hand door mijn haar.
    "Verdomme, ik wou dat ik iets kon doen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.