• © Copyright Pavarotti
    44.________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Heerlijk. Echt lekker."
    Ik knik en blaas even op mijn stuk pizza. Ik stop het in mijn mond en wapper mezelf frisse lucht toe.
    "Wahm!" roep ik.
    Ik haal snel een glas water en spoel het stuk pizza door.
    "Jij ook iets drinken?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    MisPattinson schreef:
    Lilly
    Ik knik. " en dat wouden we ook zo houden maar ik zeg alleen maar de verkeerde dingen en dan wordt ze boos. Ik zou met haar een duet doen en ik vroeg of ze het wou doen en toen liep ze boos weg" ik haal gejaagdademterwijl ik mijn tranen weg veeg.

    ( een buurvrouw is jarig en wij gaan ook aangezien er gen meisjes zijn enz. Mag ik wss na een tijdje naar huisik ga daar wel eten maar daarna ben ik weer online.)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Jij ook iets te drinken?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Is niet nodig," bedank ik hem.
    Ik ben nooit zo van het drinken. Ik neem nog een hap van de pizza.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Is niet nodig."
    Ik ga glimlachend weer naast haar zitten, en blaas wat langer naar de pizza.
    "Is er nog iets dat je seffens wil doen? Of gewoon wat tv kijken ofzo?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Is er nog iets dat je seffens wil doen? Of gewoon wat tv kijken ofzo?"
    "Tv kijken is prima," zeg met volle mond. Mijn honger is eindelijk weer een beetje gestilt. Ik laat mijn ogen weer over Jeremy glijden. Ik ken hem nog geen vierentwintig uur en hij maakt me nu al gelukkig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Tv kijken is prima."
    Ik grinnik even.
    "Dat dacht ik ook."
    Ik zie haar kijken en neem nog een hap van mijn pizza.
    "Is er iets?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Is er iets?"
    Met een klein lachje schud ik mijn hoofd.
    "Ik bedenk me net hoe blij ik met je ben," zeg ik zachtjes en ik haal een hand door mijn haren.
    "Verder niets."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik bedenk me net hoe blij ik met je ben. Verder niets."
    Mijn glimlach wordt breder, en mijn hart gaat als een razende tekeer in mijn borst.
    "Ik ook met jou."
    Voorzichtig leg ik mijn hand op de hare en kijk in haar ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik ook met jou."
    Hij legt zijn hand op de mijne en kijkt in mijn ogen. Even slik ik en kleur een beetje roze. Mijn hart gaat tekeer en er gaat een warme gloed door me heen. Zachtjes buig ik naar hem toe en druk ik een klein kusje op zijn lippen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik neem haar gezicht in mijn handen en kus haar teder terug.
    "Je bent de mijne, Donna, als je dat wil, en ik laat daar niemand iets aan veranderen," fluister ik zacht, terwijl ik in haar ogen kijk. Ik verstrengel onze vingers en knijp zacht in haar hand.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Je bent de mijne, Donna, als je dat wil, en ik laat daar niemand iets aan veranderen."
    Hij verstrengelt onze vingers. De tranen branden in mijn ogen.
    "Ik wil van jou zijn," fluister ik zachtjes en ik sla mijn ogen neer. Het probleem is alleen dat, dat niet mogelijk is.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik wil van jou zijn."
    Ik trek haar tegen me aan en wrijf zacht over haar rug. Ik druk een kus op haar kruin en wieg ons zachtjes heen en weer.
    "We vinden er wel iets op, dat beloof ik je," zeg ik zacht.
    Ik heb geen idee wat, maar als we deze relatie kunnen opbouwen, wil ik ervoor vechten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Hij trekt me tegen zich aan.
    "We vinden er wel iets op, dat beloof ik je."
    Ik knik zachtjes en veeg een traan uit mijn gezicht.
    Dat hoop ik dan maar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Maar eerst..."
    Ik kus zacht een traan weg en kijk haar aan.
    "... moet die pizza op, of hij wordt koud."
    Ik grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "... moet die pizza op, of hij wordt koud."
    Ik hoor hem grinniken. Even kijk ik naar de pizza maar mijn maag begint meteen te protesteren.
    "Eet jij maar," zeg ik zachtjes.
    "Ik hoef niet meer."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."