• © Copyright Pavarotti
    44.________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Smakelijk]
    Donna

    "En, heb je genoten?" fluister Jeremy zacht als ik mijn hoogtpunt heb bereikt. Tevreden zucht ik en ik knik.
    "Ja," zeg ik nogmaals bevestigend. Mijn hand brand op mijn wang. Zachtjes druk ik een klein kusje op zijn lippen en ik sluit mijn ogen. Na genietend van daarnet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Jij gebruikt dat smoesje ook altijd."
    Ze kijkt me trots aan maar drukt dan toch een kusje op mijn neus.
    Altijd. Wedden dat ik het één keer gebruikt heb?
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Dan niet," grinnik ik. Zachtjes druk ik een kusje op haar voorhoofd.

    Charlotte

    Michael kreunt zachtjes mijn naam en ik voel zijn kruis langs het mijne gaan. Ik sla opgewonden mijn benen om zijn middel en trek hem zo dichter tegen me aan.
    In plaats van hem te bijten, begin ik zachtjes op de huid in zijn hals te zuigen. Maar net niet lang genoeg opdat er een plekje zou ontstaan. Ik breng mijn lippen naar zijn oor en fluister,
    "Ik wil je."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    Charlotte slaat haar benen on mijn middel en trek me dichter tegen me aan. Zachtjes zuigt ze op mijn huid. Even kreun ik haar naam. Ze brengt mijn lippen naar mijn oor.
    "Ik wil je," fluistert ze in mijn oor.
    Ik druk mijn lippen ruw op de hare.
    "Ik jou ook," kreun ik zachtjes terwijl mijn handen de contouren van haar lichaam volgen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ja."
    Ik glimlach en kus haar teder terug.
    "Wil je slapen?" vraag ik zacht.
    Lichtjes wrijf ik over haar arm.


    Mary

    "Dan niet."
    Ik grinnik even.
    "Oke dan."
    Ik zucht kort en kijk hem aan.
    "Ik kan gewoon niet geloven dat je mijn vriendje bent."
    Blozend bijt ik op mijn lip.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Wil je slapen?" vraagt hij zacht. Lichtjes wrijft hij over mijn arm.
    Even twijfel ik maar knik dan.
    "Ja," zeg ik zachtjes en ik vlei me weer tegen hem aan. Zachtjes druk ik een klein kusje op zijn wang en sluit ik mijn ogen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ja."
    Ik glimlach en blijf haar arm strelen.
    "Slaapwel, schoonheid," zeg ik zacht.
    Ik kruip heel even uit het bed om de deur te sluiten, net als de gordijnen, zodat het donker is. Ik kruip weer tegen haar aan, en wrijf weer over haar arm.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle

    Irial zucht even en krabt even in zijn haar.
    "Ik ken hem niet, dus ik heb er geen idee van hoe je het bij hem het beste aanbrengt. Probeer wel voorzichtig te zijn, want als ik het zo hoor heeft hij een kort lontje. Doe het snel en zorg dat je als de hazewind weer weg bent." Zegt hij dan.
    "Ja dat begrijp ik. Ik moet alleen goed nadenken wat ik ga zeggen." Knik en en trek mijn benen op. Mijn hoofdpijn word ietsje erger.

    Kyle

    "Dat weet ik juist niet. Als ik dat zou weten....Ik heb het gevoel dat ze nu vies voor me is of zo," Snikt Lilly.
    "Jullie zijn toch beste vriendinnen?" Vraag ik dan en sla mijn benen over elkaar, wat na vandaag een tik is geworden volgens mij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik knik. " en dat wouden we ook zo houden maar ik zeg alleen maar de verkeerde dingen en dan wordt ze boos. Ik zou met haar een duet doen en ik vroeg of ze het wou doen en toen liep ze boos weg" ik haal gejaagdademterwijl ik mijn tranen weg veeg.

    ( een buurvrouw is jarig en wij gaan ook aangezien er gen meisjes zijn enz. Mag ik wss na een tijdje naar huisik ga daar wel eten maar daarna ben ik weer online.)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Slaapwel Schoonheid," zagt Jeremy zacht.
    Voordat ik me tegen hem aan kan vleien is het al uit bed. Mijn verbazing gaat weg als hij alles donker maakt. Hoe laat zou het zijn 5 uur? Misschien 6? Ik voel zijn lichaam weer tegen de mijne. Zijn hand wrijft zachtjes over mijn arm. Ik vlei me tegen hem aan en sluit mijn ogen. Mijn ademhaling kalmeert langzaam.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik leg mijn arm om haar heen en druk nog een kusje op haar voorhoofd. Mijn hand wrijft nu langzaam over haar rug.
    "Slaapwel, schoonheid," fluister ik zacht.
    Ik leg de dekens een beetje deftiger, en sluit gelukzalig mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Met gesloten ogen voel ik al zijn bewegingen. Zijn arm om me heen, het kusje op mijn voorhoofd, zijn wrijfende hand op mijn rug.
    "Slaapwel, schoonheid," fluistert hij zacht.
    Afwezig en half in slaap knik ik nog een beetje maar al snel val ik weg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik zie haar nog even knikken, en hoor haar ademhaling wat vertragen, als teken dat ze slaapt. Glimlachend blijf ik over haar rug strelen. Het voelt allemaal zo goed met haar, en ze maakt me gelukkig. Ik kijk toe hoe ze vredig slaapt.

    [Ik ga even eten (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Een beetje onrustig wordt ik wakker. Slaperig open ik mijn ogen en kijk ik om me heen. Het is donker en ik kan niet precies zien waar ik ben. Als ik Jeremy tegen me aan voel weet ik het weer. Zachtjes lach ik en druk ik een klein kusje op het puntje van zijn neus.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Mijn neur kriebelt een beetje en ik open mijn ogen wat.
    "He, is er iets?" vraag ik zacht.
    Ik rek me even uit en streel een lok haar uit haar gezicht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Hé, is er iets?" vraagt Jeremy zacht. Hij rekt zich uit en streelt een lok haar uit mijn gezicht.
    Ik schud mijn hoofd.
    "Niets," zeg ik zachtjes en ik vlei me weer tegen hem aan. Mijn vingers verstrengelen zich in de zijne.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."