• © Copyright Pavarotti
    44.________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Veel beter."
    Hij kust mijn lippen zachtjes en trekt me helemaal tegen zich aan. Ik laat mijn handen op zijn borstkas rusten en kus hem teder terug.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik glimlach tegen haar lippen aan en voel mijn maag wat rammelen.
    "Sorry, heb jij ook geen honger?" vraag ik zacht.
    Ik druk een kus op haar voorhoofd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Sorry, heb jij ook geen honger?"
    Zachtjes knik ik. Nu pas merk ik dat ik vanmiddag voor het laaste heb gegeten. Ik voel zijn lippen op mijn voorhoofd. Langzaam hijs ik mezelf omhoog.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik kus haar nog zacht voor ik opsta uit bed, en op de grond op zoek ga naar onze kleren. Lachend reik ik ze haar aan, en kleed mezelf ook weer aan.
    "Is pizza goed voor jou?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik pak mijn aan gereikte kleding aan en trek het aan.
    "Is pizza goed voor jou?"
    "Prima," lach ik watertandend.
    Ik stap uit het bed en loop zachtjes achter hem aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Prima."
    Ik glimlach en neem haar hand vast wanneer we naar beneden lopen. Ik zet in de keuken de oven op, en haal de pizza uit de diepvries. Ik steek hem in wanneer de oven is voorverwarmd en kijk haar lachend aan.
    "Vind je het een beetje leuk hier? Want als het van mij afhangt, ga je hier veel tijd doorbrengen."
    Ik loop naar haar toe, en leg mijn armen om haar middel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Vind je het een beetje leuk hier? Want als het van mij afhangt, ga je hier veel tijd doorbrengen."
    Hij slaat zijn armen rond mijn middel.
    "Ik vind jou vooral heel leuk," fluister ik zachtjes terwijl ik mijn armen om zijn hals heb geslagen. Zachtjes druk ik er kleine kusjes in.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik vind jou vooral heel leuk."
    Ik kijk haar glimlachend aan en sluit mijn ogen wanneer ze kusjes in mijn hals plaatst.
    "Gosh, als je zo gaat verderdoen, heb je je kleren voor niets aangedaan. Dat weet je toch?"
    Ik kijk haar geamuseerd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Gosh, als je zo gaat verderdoen, heb je je kleren voor niets aangedaan. Dat weet je toch?"
    Ik giechel zachtjes.
    "Ik ben voorlopig nog van plan om mijn kleding aan te houden," grinnik ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik ben voorlopig nog van plan om mijn kleding aan te houden."
    Ik grinnik.
    "Daar geef ik je gelijk in."
    Zacht kus ik haar en ik ga eens op de verwarming voelen of onze kleren al droog zijn.
    "Bijna," zeg ik met een glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Bijna."
    Ik knik zachtjes en ga in een eetkamerstoel zitten. Netjes sla ik mijn benen over elkaar. Lachend kijk ik hem aan. Slaperig voel ik me nog wel maar dat wordt ook steeds minder. Met mijn hand ga ik even door mijn haren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik kijk haar glimlachend aan wanneer ze aan tafel gaat zitten. De oven piept, en ik loop er snel heen, om de pizza eruit te halen. Ik snij de pizza in stukjes en zet hem op een pizzabord op tafel. Ik ga naast haar zitten en druk een kusje op haar wang.
    "Smakelijk," fluister ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Als de pizza op tafel staat merk ik pas echt hoeveel honger ik eigenlijk heb. Jeremy komt naast me zitten en drukt een kusje op mijn wang.
    "Smakelijk."
    Ik knik.
    "Jij ook," lach ik voordat ik een stukje pak en in mijn mond stop.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Jij ook."
    Ik glimlach en neem een stukje. Ik gooi het meteen weer neer.
    "God, warm."
    Lachend sta ik op en neem twee vorken en messen.
    "Dat is misschien wat handiger."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Jeremy komt terug met twee messen en vorken.
    "Dat is misschien wat handiger."
    Lachend knik ik en pak ik het bestek aan. Netjes snijd ik een stukje pizza af en stop het in mijn mond. Het voelt heerlijk warm aan. De smaken vliegen door mijn mond.
    "Heerlijk," mompel ik zachtjes met volle mond. "Echt lekker."

    [Ik ga even douchen etc.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."