• © Copyright Pavarotti
    44.________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik kijk haar glimlachend aan en voel haar vingers over mijn huid gaan. Zou ze voelen hoe hard mijn hart tekeer gaat? Ik ga met een hand door haar haren, en laat mijn hand rusten op haar onderrug. Ik druk een kus op haar kruin en sluit mijn ogen, terwijl ik mijn andere hand onder mijn hoofd leg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik voel zijn hand op mijn onderrug. Even ril ik weer. Het blijft bijzonder, met hem. Hij drukt een kus op mijn kruin. Ik zie dat hij zijn ogen sluit. Zachtjes lach ik en ik volg mijn voorbeeld. Ik kruip zo dicht mogelijk tegen hem aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik voel hoe ze nog dichter tegen me aankruipt, en bewust of onbewust komt ze aan mijn jongeheer die bijna meteen weer in actie schiet.
    "Gosh, sorry," kreun ik.
    Ik knijp mijn ogen even dicht en probeer aan on-sexy dingen te denken, maar Donna is het enige waar ik aan kan denken, en het wordt alleen maar erger.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Gosh, sorry," kreunt hij en hij knijpt zijn ogen dicht.
    Ik schiet in de lach.
    "Ben je nog niet tevreden?" grinnik ik zachtjes. Ik laat mijn hand naar zijn onderrug glijden en hem op zijn kont rusten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ben je nog niet tevreden?"
    Ik grinnik even en knik.
    "Jawel, ik wel. Maar de kleine niet."
    Ik druk even mijn lippen op de hare en kijk haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [brb]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Jawel, ik wel. Maar de kleine niet."
    hij drukt zijn lippen even op de mijn en kijkt me aan. Ik lach uitdagend terug terwijl ik mijn hand richting zijn kruis laat lopen.
    "Zullen we hem dan ook maar tevreden maken," fluister ik zachtjes in zijn oor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Zullen we hem dan ook maar tevreden maken?"
    Ik grinnik even en kreun zacht.
    "Dat zou hij heel erg apprecieren," fluister ik zacht.
    Ik druk mijn lippen iets ruwer op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Waar zijn jullie personage s allemaal]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [In bed:Y)]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    [In bed:Y)]


    [Toevallig, maar de mijne zijn allemaal in bed :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [hhahaha oke dan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Dat zou hij heel erg apprecieren," fluister hij zachtjes.
    Hij drukt zijn lippen ruw op de mijne. Zachtjes kreun ik en trek ik hem op me. Ruw zoen ik hem terug terwijl ik mijn handen op zijn onderrug leg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik word op haar getrokken, en zonder haar lippen los te laten, rommel ik in mijn nachtkastje naar een condoom. Ik doe het behendig om en strijk wat haar uit haar gezicht.
    "Klaar?" kreun ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Hij doet een condoom behendig om en strijkt wat haar uit mijn gezicht.
    "Klaar?" kreunt hij zacht.
    Ik knik zachtjes als antwoord druk ik mijn lippen weer ruw op de zijne.
    "Ik ben altijd klaar," kreun ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."