• Ja. Op school kwijtgeraakt. En kan er tot en met woensdag geen nieuwe ophalen omdat ik dan pas kleedgeld krijg. O__O
    Dus ik dacht.. Slapeloze nachten.. Klopt ook wel, want rond een uur of half 4 sliep ik pas. En waarover?! Jesus of Suburbia, wou dat ik nooit wakker was geworden. xD Heb je ook eff een kind samen met je grootste idool. O__O
    Maarja. Hoef ckers niet te vragen of jullie ooit over je favo idool gedroomt hebben. Denk dat ik het antwoord wel weet.. (A)


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    zo kk dat ge uw Mp3 kwijt zeit

    Oei. Echt balen om je mp3 kwijt te zijn >.<" Ik zou echt dóód gaan zonder. Maar ik raak hem nooit kwijt omdat ik hem altijd en overal bij me heb. x] ook alssie leeg is _O_
    En natuurlijk heb ik wel eens over mijn idool gedroomt. ^^ Ik droomde een keer dat ik & Strify ons haar gingen verven want dan zouden we iets niet vergeten x] Sloeg echt hélemaal nergens op. *had slappe lach toen ze wakker werd*


    Mew <3

    Oei. Echt balen om je mp3 kwijt te zijn >.<" Ik zou echt dóód gaan zonder. Maar ik raak hem nooit kwijt omdat ik hem altijd en overal bij me heb. x] ook alssie leeg is _O_
    En natuurlijk heb ik wel eens over mijn idool gedroomt. ^^ Ik droomde een keer dat ik & Strify ons haar gingen verven want dan zouden we iets niet vergeten x] Sloeg echt hélemaal nergens op. *had slappe lach toen ze wakker werd*

    Ja, ik nam hem dus ook overal mee naartoe. Als we dan de les binnen moeten en we mogen geen muziek luisteren, leg ik hem altijd op de tafel. En na Nederlands (gisteren het 8e uur), was ik hem kwijt. O__O
    Maarja, de knopjes waren toch lam, dus nog even wachten tot morgen. xD


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    (...)
    Ja, ik nam hem dus ook overal mee naartoe. Als we dan de les binnen moeten en we mogen geen muziek luisteren, leg ik hem altijd op de tafel. En na Nederlands (gisteren het 8e uur), was ik hem kwijt. O__O
    Maarja, de knopjes waren toch lam, dus nog even wachten tot morgen. xD

    OMG. Das echt balen o__________________o *sterft bij gedachte eraan*
    Weet je al wt voor je morgen gaat halen? EN watvoor had je eigenlijk? x'D


    Mew <3

    OMG you poor thing! dat is echt vet errgg, om je mp3 kwijt te zijn mann!! IK ZOU GEAK WORDEN.. aangezien ik dat ding nooit afdoe.. voor mij ist gewoon een kledingstuk!!! ik AANBID dat ding gewooon!! and ik droom eigenlijk nooit over mijn Idool omdat ik er geen heb!! xD maar ik droomde wel over JOE JONAS <3 (Tsjaa srry Joe Jonas adoratie! ga je ook krijgen als je Camp Rock hebt gezien!!) HE'S IS SOOO FCKING BEAUTIFULL okee ik moet nu echt ophouden want ik begin een beetje te kwijlen,smelten,Bullshit te prateTOEDELSZZ

    Omyyggood!. Mijn mp3 is pas geleden overgereden., En kben nu al mn liedjes ,kwijt:(.
    Het was wel een oud model maar togg,

    OMG you poor thing! dat is echt vet errgg, om je mp3 kwijt te zijn mann!! IK ZOU GEAK WORDEN.. aangezien ik dat ding nooit afdoe.. voor mij ist gewoon een kledingstuk!!! ik AANBID dat ding gewooon!! and ik droom eigenlijk nooit over mijn Idool omdat ik er geen heb!! xD maar ik droomde wel over JOE JONAS <3 (Tsjaa srry Joe Jonas adoratie! ga je ook krijgen als je Camp Rock hebt gezien!!) HE'S IS SOOO FCKING BEAUTIFULL okee ik moet nu echt ophouden want ik begin een beetje te kwijlen,smelten,Bullshit te prateTOEDELSZZ


    Ja soo, Joë is in Camp ROck oming knap(A).
    Leuke film:P

    Omyyggood!. Mijn mp3 is pas geleden overgereden., En kben nu al mn liedjes ,kwijt:(.
    Het was wel een oud model maar togg,


    Gecondoleerd met dit tragische verlies!!

    (...)

    Gecondoleerd met dit tragische verlies!!



    Whahhahaha, Bedankt,,:p
    Dat ding zette ik altijd op..,,
    Maar ach schiijt joh , ik blijf gwn seure bij mn ouders krijg ik wel een nieuwe Hoop ik ,
    NEE moet gwn dat ik nieuwe krijg

    Ooh, ik wens je succes Staceeey *geeft big hug*
    Maar zodra je bij de Peanutbuttercookiecrew bend, gaat het beter hé xP


    Groezrock was AWESOME! <3

    Ooh, ik wens je succes Staceeey *geeft big hug*
    Maar zodra je bij de Peanutbuttercookiecrew bend, gaat het beter hé xP

    Ja ckers. n__n
    Loveyougirls. =D


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    (...)
    OMG. Das echt balen o__________________o *sterft bij gedachte eraan*
    Weet je al wt voor je morgen gaat halen? EN watvoor had je eigenlijk? x'D

    Ik had een Victory.. Wat voor eentje precies weet ik niet, maar hij werkte en daar ging het mij om. xD En ik weet nog niet wat voor een ik ga halen, zie ik morgen wel denk ik. [=


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    (...)
    Ik had een Victory.. Wat voor eentje precies weet ik niet, maar hij werkte en daar ging het mij om. xD En ik weet nog niet wat voor een ik ga halen, zie ik morgen wel denk ik. [=

    Ik raad je af een creative zen stone plus te nemen. Ik heb hem sinds de zomervakantie en het schermpje is nu al verrot en hij zapt méga onhandig. Laat je niet verleiden door de miniprijs dus x'D


    Mew <3

    toen ik mijn mp3 kwijt was, was ik echt super hard aan het flippen en een vriendin was ook aan het flippen om dat ik mijn mp3 kwijt was :P
    maar nu heb ik een mp3 en een ipod en soms lopen die allebei tegelijk vast en dan flip ik ook superhard omdat ik dan niks van muziek kan luisteren :S


    en een zen stone plus ken ik niet, maar ik heb een gewone creative zen en die vind ik wel goed..

    omg like the worst nightmare ever

    no music,no life


    <3