• Ja. Op school kwijtgeraakt. En kan er tot en met woensdag geen nieuwe ophalen omdat ik dan pas kleedgeld krijg. O__O
    Dus ik dacht.. Slapeloze nachten.. Klopt ook wel, want rond een uur of half 4 sliep ik pas. En waarover?! Jesus of Suburbia, wou dat ik nooit wakker was geworden. xD Heb je ook eff een kind samen met je grootste idool. O__O
    Maarja. Hoef ckers niet te vragen of jullie ooit over je favo idool gedroomt hebben. Denk dat ik het antwoord wel weet.. (A)


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Het is egt kut als je je mp3 kwijt raakt.. heb k ook een keertje gehad.. maar nu weet ik waar de mijne is.. boven op mijn bureau.. xD

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    (...)
    Ik raad je af een creative zen stone plus te nemen. Ik heb hem sinds de zomervakantie en het schermpje is nu al verrot en hij zapt méga onhandig. Laat je niet verleiden door de miniprijs dus x'D

    Ik zal er op letten, en thanks voor de tip. ;)


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    echt wel balen dat je um kwijt bent

    ik heb btw een tokio hotel mp3/ipod ding ;p


    Vampire Heart.

    Had ik pas eennieuwe I Pod ..
    Laat ik m op de grond valle zet me moeder er de stoel op >.<

    echt wel balen dat je um kwijt bent

    ik heb btw een tokio hotel mp3/ipod ding ;p

    Jaa dat kan ik ook doen.. Ö Sparen voor een iPod, lichte kleur als het kan en dan met benzinestift bandnaampjes erop kliederen. n__n Alleen zullen m'n ouders dan vast weer denken dat ik niet met geld om kan gaan, òf nieuwe spullen..
    Bovendien ben ik dan voor een langere tijd muziek-/levenloos, omdat iPods natuurlijk wat duurder zijn. :Y)
    Maar wel tof. [=


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Had ik pas eennieuwe I Pod ..
    Laat ik m op de grond valle zet me moeder er de stoel op >.<

    OhmyFrerard, kijk DAT is pas balen. O__O


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Ik word altijd gek als ik de mijne kwijt ben. o_O


    blame the bully.

    weetje k ben een keer mijn ipod in de bus kwijt geraakt en euhm ja niet meer gevonden en ja toen had ik een probleem met mijn ouders maar k zei gwn dat het mijn eigenschuld was en ja nu hb k wel eer een nieuwe maar ja geen garantie geen geld terug :S maarja t is idd heel vervelend k had 4 maanden zonder mp3 gezeten .... dus k weet hoe je je voelt


    http://dwergiie.blogspot.com/

    weetje k ben een keer mijn ipod in de bus kwijt geraakt en euhm ja niet meer gevonden en ja toen had ik een probleem met mijn ouders maar k zei gwn dat het mijn eigenschuld was en ja nu hb k wel eer een nieuwe maar ja geen garantie geen geld terug :S maarja t is idd heel vervelend k had 4 maanden zonder mp3 gezeten .... dus k weet hoe je je voelt

    4 maanden.. O__O Bij die gedachte ga ik al dood!
    En dan durf ik te zeuren over 2 dagen.. >.<


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    ik heb vorige week een nieuwe mp 3 gekrege naa m'n kapotte ipod.
    VALT MYN MP 3 IN T WATER IN WALIBIWORLD >.<