• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Riker

    We komen aan bij een ruimte, er staat een bank een tv en wat spel computers.
    "Vet." Zeg ik en bekijk de spel computers. "Echt vet!" Zeg ik nogmaals.
    Ik ga ongemerkt iets dichter naast Lucille staan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dave.
    Mijn blik blijf op haar hangen en volgt de traan die over haar wang glijd. Hij verdwijnd op de grond. "Ik doe gewoon zo lelijk tegen hem maar, maar hij is geweldig lief voor me en ik hou echt van hem. Als ik bij hem ben voel ik me, ik voel me dan thuis," Ik knik. "Zo voelt het voor mij bij Chrissie," Een moment besef ik niet wat ik heb gezegd. Ik kan niks voor haar voelen. Ze voelt al iets voor Danny. Ik kijk naar de grond.

    [Even tafel dekken,]

    Lucille.
    "Vet! Echt vet!" Roept hij, en ik grinnik even. "Voor mij is dit normaal.." Mompel ik en ga verder met de rondleiding, ik loop naar boven. Langs een fitnessruimte. Ik sla de slaapkamers van mijn broers over en loop door naar kamer. Met een zwaai open ik de deur. "Mijn kamer," Grinnik ik en loop naar binnen.

    Riker

    We lopen wat kamers langs. Met van alles, met een zwaait opent Lucille een deur. "Mijn kamer." Grinnikt ze en loopt naar binnen.
    "Precies zoals ik jouw kamer had bedacht." Grijns ik en loop ook naar binnen toe. Ik kijk rond. Het is gewoon zeker drie keer groter dan dat hokje waar ik in slaap.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ho wacht, wat is er gebeurd?]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 19:25 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Chrissie

    "Ik wacht op de ware," antwoordt Dave.
    Dat doen we allemaal.
    Ik wil antwoorden maar ik hoor Dave alweer iets zeggen.
    "Chrissie, ik ga even kijken," mompelt Dave. Abrupt laat hij me los.
    Ik weet niet wat ik hier moet op antwoorden, en ik zou het vast ook niet kunnen zonder te huilen, dus hou ik maar mijn mond. Wanneer ik de deur hoor dichtgaan laat ik me op de grond zakken en hou de tranen niet meer tegen. Ik neem een andere uitgang en slenter naar huis, alleen.
    Gezien iedereen iets beters te doen heeft of gewoonweg niet bij mij wil zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aaron Evan Ortiz.

    Ik zucht even en wendt mijn blik dan van de wolken af. Het doet me teveel pijn om aan mijn moeder te denken en de momenten die we samen hebben meegemaakt. Om aan haar mooie lange haren te denken die in de lucht vlogen, als we in een weiland stonden en ze me in het rond zwierde. Die fijne herinneringen met mijn moeder, mij en meestal Chrissie er nog bij die zal ik nooit vergeten. Niet omdat ik ze niet wil vergeten, maar omdat ik van ze hou. Ik hou ook van Blanda, maar dat is een ander gevoel. Een plezierig gevoel, maar toch een bang gevoel. Bang dat ze me ooit zou vergeten, bang dat ik haar pijn doe, of andersom. Gewoon bang.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda

    "Zo voelt het voor mij bij Chrissie."
    Dave en Chrissie? Waarom weet ik daar niets van?
    Maar zodra ik hem naar de grond zie kijken besef ik wat er aan de hand is. Onzeker leg ik mijn hand op zijn rug.
    "Als jij mij helpt normaal te doen tegen lieve mensen dan help ik jou met Chrissie," zeg ik zachtjes.
    Ze moet sowieso Danny vergeten en Dave is een enorm goede oplossing.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    Onderweg haal ik mijn mobiel boven.
    "Ben naar huis, ik zie je later wel. x" sms ik naar Aaron.
    Zuchtend stop ik mijn mobiel weer weg en schop tegen een keitje aan. Ik probeer alle gedachten weg te dwingen. Pas dan besef ik dat ik nog steeds Dave's jasje aan heb. Koppig loop ik een beetje tegen mezelf te mompelen.
    Ik steek mijn sleutel in het slot en ga mijn huis binnen. Ik ga meteen naar boven en plof op mijn bed neer. Ik sluit mijn ogen en ruik opnieuw Dave's geur. Het gevoel dat ermee gepaard gaat maakt me verward.
    Nou, onrechtstreeks heeft Danny me dan toch op z'n minst doen beseffen wat Dave voor me betekent. Heeft hij toch nog iets goeds gedaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.
    "Als jij mij helpt normaal te doen tegen lieve mensen dan help ik jou met Chrissie," Zegt ze. "Ik wil jou absoluut helpen, maar Chrissie heeft gevoelens voor Danny," Mompel ik en kijk op. Haar gezichtsuitdrukking is veranderd. Beter dan eerst.

    Blanda

    "Ik wil jou absoluut helpen, maar Chrissie heeft gevoelens voor Danny."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Ze vindt Danny leuk ja, maar ik denk dat de gevoelens al lang zijn weggespoeld door zijn arrogante gedrag. Dave, je moet meer in jezelf geloven,"
    Lachend kijk ik hem aan en haal ik mijn hand van zijn rug.
    "We gaan haar zoeken."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dave.
    "Ze vindt Danny leuk ja, maar ik denk dat de gevoelens al lang zijn weggespoeld door zijn arrogante gedrag. Dave, je moet meer in jezelf geloven," Zegt Blanda tegen me. Er komt een lach op haar gezicht. Ik ben blij dat ze wekan lachen. "Oke, dan moet je me met nog iets helpen: In mezelf geloven," Mompel ik. "We gaan haar zoeken," Ik knik. "En Aaron?"

    Blanda

    Oke, dan moet je me met nog iets helpen: In mezelf geloven. En Aaron?"
    Ik kijk even naar de jongen op het veld en zucht.
    "Meenemen?" vraag ik lachend en ik spring op.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    DracoWeasley ---> DracoMalfoyx


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer