• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Tyler

    'Zuurstok, kermis' grinnik ik, terwijl ik mijn baseballjack recht trek.


    El Diablo.

    Jasmine Lana Price.

    "Zuurstok, kermis" Grinnikt hij, terwijl hij zijn baseballjack recht trek. "Is goed!" Zeg ik enthousiast.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tyler

    'Yay' zei ik, en trok haar mee.


    El Diablo.

    Jasmine Lana Price.

    "Yay" Zegt hij, waarna hij me meetrekt. "Hou op met je ge-yay, anders begin ik met Jeah buddy" Zeg ik lachend, terwijl ik naast hem ga lopen en me uit zijn greep trek.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tyler

    Ik grinnikte, en de kermis kwam in zicht. 'Wie het eerst bij de snoepkraam is' grinnikte ik, en begon te rennen.


    El Diablo.

    Jasmine Lana Price.

    "Wie het eerst bij de snoepkraam is" Grinnikte hij en begon te rennen. Ik lachte even en rende dan achter hem aan, waardoor mijn haren in het rond vliegen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Waars Lucille?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Lucille is in de kleedkamer .. I think.]

    Jason.
    "Maar, ehm, wat zei dat meisje eigenlijk waardoor je haar nat gooide?" Ik drink nog een slokje uit het blikje cola. "Het doelpunt dat ik maakte, werd afgekeurd en ze begonnen zielig te doen," Mompel ik.

    Lucille.
    Ik trek mijn cheerleaderpakje uit en mijn normale kleren aan. Nadat ik een simpele staart van mijn haar heb gemaakt, duw ik al mijn spullen in m'n felroze adidas tas en loop de kleedkamer uit.

    Dave.
    De wedstrijd is afgelopen en goed gespeeld. Ik loop door de hal, terug naar de school. Bij mijn kluisje aangekomen stop ik m'n sportspullen erin en leun tegen de kluisjes. Ik pak mijn telefoon en kies Chrissie. Ik twijfel even, maar sms haar dan toch. 'Zin om af te spreken? Dave.'

    Hayley
    'Het doelpunt dat ik maakte, werd afgekeurd en ze begonnen zielig te doen,' mompelt Jason. Ik bijt even op mijn lip en knik. Het is nou niet bepaald een reden om iemand nat te gooien. 'Ehm, heb je nog iets van Danny gehoord?' vraag ik na een korte stilte.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason.
    Er valt een stilte. "Je mag me best voor debiel uitmaken, het was ook een debiele actie," Geef ik toe. "Ehm, heb je nog iets van Danny gehoord?" Vraagt ze me, en ik haal mijn schouders op. "Nee, helemaal niks,"

    Hayley
    Hij haalt zijn schouders op, 'Nee, helemaal niks'. Ik knik en sla mijn ogen dan neer, 'oh okee,' mompel ik. Ik wil Danny iets sms'en maar ik zou niet weten wat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riker.

    Lucille komt vanuit de kleedkamer naar buiten lopen.
    "Hey, sexy." Grijns ik en ga naast haar lopen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jason.
    "Oh, okee," Mompelt ze en kijkt weg. "Is er iets tussen jou en Danny?" Vraag ik voorzichtig.

    Lucille.
    Ik merk dat er iemand naast me loopt, het is Riker. "Hey, sexy," Grijnst hij. "Hée Riker," Begroet ik hem. "De wedstrijd ging wel lekker," Mompel ik.

    Riker.

    "Hée Riker. De wedstrijd ging wel lekker." Mompeld Lucille.
    "Ey, onze school heeft gewonnen, en daar gaat het om. Ah men jouw moves zijn hot." Zeg ik en laat mijn ogen over haar lichaam gaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lucille.
    "Ey, onze school heeft gewonnen, en daar gaat het om." Ik grinnik. "Helemaal mee eens," Bevestig ik. "Ah, men. Jouw moves zijn hot," Zegt hij en laat zijn blik over mijn lichaam glijden. Zachtjes grinnik. "Dankje, schat, jouw grijns is verbindend," Ik twijfel, was dit sarcastisch of meen ik het?