• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Blanda

    "Zullen we slushies halen?" vraagt Chrissie. "Met z'n allen?"
    Haar nadruk ligt op het laatste.
    "Ik, eh," begin ik zachtjes. "Ik hoef niet."
    Even sla ik mijn ogen neer en schud ik met mijn hoofd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron Evan Ortiz.

    "Zullen we slushies halen?" Vraagt Chrissie, "Met z'n allen?" Ze legt de nadruk op het laatste. "Ik, eh," Begint Blanda zachtjes. "Ik hoe niet," Vervolgt ze en slaat haar ogen even neer. "Misschien hoef je niet, maar je gaat toch mee" Zeg ik en kijk haar even aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dave.
    "Davie, Davie, Davie, dit wilde jij niet eens horen," Lacht ze en geeft me een knipoog. Ik knipoog terug. "Zullen we slushies halen?" Vraagt Chrissie. "Met z'n allen?" Ze legt een zware nadruk op het laatste woord. "Wees maar niet bang, ik laat je niet alleen," Verzeker ik haar. "Ik, eh," Begint Blanda. "Ik hoef niet," Mijn ogen glijden naar haar buik. Dun. "Misschien hoef je niet, maar je gaat toch mee," Zegt Aaron, en ik knik. "Ga mee, het wordt gezellig," Lach ik en kijk haar aan. Iets zit haar niet lekker, het is af te leven van haar gezicht.

    Lucille.
    "Je hebt gelijk, het is beter als ik achterop ga ja," Lacht hij. "Waar wachten we nog op?" Vraagt hij. "Kom dan," Grijns ik en sprint de school uit, richting het fietsenhok.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 20:53 ]

    Blanda

    "Misschien hoef je niet, maar je gaat toch mee" zegt Aaron.
    "Ga mee, het wordt gezellig," vervolg Dave hem.
    Zachtjes knik ik en ik leg mijn handen op mijn knieën.
    "Ik ga al mee," zeg ik gehoorzaam terwijl ik aan mijn rokje friemel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    "Wees maar niet bang, ik laat je niet alleen," zegt Dave. Ik staar even blozend naar mijn schoenen.
    "Ik eh. Ik hoef niet," zegt Blanda waarop ze haar ogen neerslaat.
    Shit, even vergeten dat slushies vast ook onder de categorie eten valt.
    "Misschien hoef je niet, maar je gaat toch mee," zegt Aaron. Ik ben hem even dankbaar voor dat antwoord.
    "Ga mee, het wordt gezellig," zegt Dave dan.
    "Ik ga al mee," zegt Blanda terwijl ze aan haar rokje friemelt.
    Ik kijk Blanda glimlachend aan en knipoog even. Dan kijk ik weer naar Dave.
    Wanneer is hij zo knap geworden?

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 21:00 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [@ Elise, Ik heb al gereageerd.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [aangepast]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.
    "Ik ga al mee," Geeft Blanda toe. Onbewust en bijna onzichtbaar knipoog ik naar haar. Chrissie kijkt van Blanda naar mij. "Kan je het zien?" Grinnik ik naar haar, sta op, pak haar hand en trek haar overeind. "Wie gaat er mee?"

    Aaron Evan Ortiz.

    "Ga mee, het wordt gezellig," Zegt Dave om Blanda om te krijgen. "Ik ga al mee." Zegt Blanda, terwijl ze aan haar rokje friemelt. Chrissie kijkt Blanda even glimlachend aan, waarna ze weer naar Dave kijkt. In mijn gedachte stel ik me even voor hoe het zou zijn als die twee wat zouden krijgen, maar wuif het al snel weer weg. Een zachte grinnik verlaat mijn mond. "Kan je het zien?" Grinnikt Dave naar Chrissie. "Wie gaat er mee?" Vraagt hij, als hij Chrissie haar hand even pakt en haar omhoog trekt. Mijn blik blijft even hangen op hun handen die nog steeds aan elkaar verbonden zijn. Ik kom uit mijn gedachte en sta ook op, waarna ik even naar Blanda kijk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda

    "Wie gaat er mee?" vraagt Dave.
    Niet al te enthousiast sta ik op. Ik lach kleintjes naar hen en strek heel even mijn benen. De botten in mijn lichaam kraken luid.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dave.
    Aaron volgt mijn voorbeeld en Blanda staat ook op. "Niet te enthousiast," Grap ik en blijf glimlachen. Een grijns die niet lang gaat duren als hun humeur niet omkeert.

    Chrissie

    "Kan je het zien?" grinnikt Dave.
    Ik weet niet hoe snel ik ergens anders moet kijken. Wacht, hoezo dat?
    Dave staat op en neemt mijn hand vast om me vervolgens ook overeind te trekken.
    "Wie gaat er mee?" vraagt hij dan.
    Ik, blijkbaar.
    Ik kijk even naar de anderen en zie Aaron naar mijn een plaatsje tussen mij en Dave staren. Ik volg zijn blik en merk dat Dave nog steeds mijn hand vast heeft. Er trekt opnieuw een vreemd gevoel door mijn buik en ik laat snel los. Vanuit mijn ooghoeken zie ik Blanda op staan, ze ziet er niet echt uit alsof ze het naar haar zin heeft.
    "We kunnen ook gewoon een film kijken bij ons thuis? Lekker gezellig op de bank," zeg ik dan. Ik ga haar niet tegen haar wil meesleuren, laat staan slushies zitten drinken terwijl ze er moet op kijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Riker

    "Kom dan," Grijnst Lucille.
    Ze springt de school uit richting het fietsenhok. Ik sprint achter haar aan en ren al snel naast haar. Bij het fietsenhok wacht ik tot ze haar[Wat was het?] Heeft gepakt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blanda

    "We kunnen ook gewoon een film kijken bij ons thuis? Lekker gezellig op de bank," stelt Chrissie voor.
    Ik schud mijn hoofd.
    "Dat is niet nodig hoor," lach ik kleintjes. "Ik ga wel gewoon met jullie mee."
    Met mijn hand ga ik door mijn haren en ik laat mijn blik over mijn lichaam glijden. Zachtjes zucht ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dave.
    Abrubt laat Chrissie mijn hand los. Heb ik iets fout gedaan?Een zucht verlaat mijn mond. Niemand is erg enthousiast en de grijns verdwijnt van mijn gezicht. "Heb ik iets fout gedaan?" Vraag ik voorzichtig en kijk ze één voor één aan. "We kunnen ook gewoon een film kijken bij ons thuis? Lekker gezellig op de bank," Stelt Chrissie voor, en ik haal mijn schouders op. "Dat is niet nodig hoor, ik ga wel gewoon met jullie mee," Mompelt Blanda. "Als je niet wil hoeft het niet," Verzeker ik haar. "Iedereen moet het leuk vinden," Mompel ik. "Mij maakt het niks uit," Voorzichtig laat ik mijn blik over Blanda glijden. Té dun.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 21:17 ]