• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Lucille.
    Riker blijf aan het begin van het scooterhok staan. Ik pak mijn helm onder het zadel vandaan en tover een extra helm uit een ander vakje. Ik rijd met mijn scooter naar de uitgang. "Neem plaats," Zeg ik tegen hem en klop op de plek achter mij.

    Blanda

    "Iedereen moet het leuk vinden," Mompel Dave. "Mij maakt het niks uit."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Nee, ik wil dit niet verpesten voor jullie. Jullie gaan gewoon lekker slushie drinken en ik drink wel water ofzo. Doe het nou maar gewoon," zeg ik wat dwingender.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Riker

    Lucille komt teruglopen met haar scooter.
    "Neem plaats." Zegt ze en klopt op de plek achter zich.
    Ik doe grijnzend wat ze zegt en ga zitten.
    "Spannend, achterop bij een meisje." Grinnik ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dave.
    "Nee, ik wil dit niet verpesten voor jullie. Jullie gaan gewoon lekker slushie drinken en ik drink wel water ofzo. Doe het nou maar gewoon," Ik zucht zachtjes. Een van de symptomen van anorexia is het niet willen verpesten van andermans eten/drinken. Ongeïnteresseerd haal ik mijn schouders op. "Oké.."

    Lucille.
    Hij neemt achter mij plaats. "Spannend, achterop bij een meisje," Ik grinnik zachtjes. "Ben je bang?" Ik start de motor en rijd van het school terrein af.

    Riker

    "Ben je bang?" Grinnikt Lucille. "Ik? Bang?" Ik lach even. "Nooit."
    Ze start de motor en rijd het schoolterrein af.
    Ik leg mijn handen in haar zij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chrissie

    ""Nee, ik wil dit niet verpesten voor jullie. Jullie gaan gewoon lekker slushie drinken en ik drink wel water ofzo. Doe het nou maar gewoon," hoor ik Blanda zeggen. De woorden van Dave dringen maar half tot me door omdat ik me even op haar concentreer. Ik sla mijn armen over elkaar en wrijf erover met mijn handen.
    "Misschien zijn slushies toch niet zo'n goed idee, gezien ik nu al aan het rillen ben," zeg ik dan.
    Ik ga dichter tegen Dave aan staan om een beetje van zijn warmte te stelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.
    Ik was weer gaan zitten. "Misschien zijn slushies toch niet zo'n goed idee, gezien ik nu al aan het rillen ben," Zegt Chrissie, en ik kijk naar haar blote armen. Er staat kippenvel op. Ik trek mijn adidas-jasje uit en leg hem over haar schouders. "Beter?"

    Lucille.
    "Ik? Bang? Nooit," Zegt hij vastberaden. Zijn warme handen liggen bij mijn heupen. Ik geef extra gas. Nog even en ik ben thuis.

    Blanda

    "Misschien zijn slushies toch niet zo'n goed idee, gezien ik nu al aan het rillen ben," zegt Chrissie.
    Even zucht ik.
    Waarom moeten ze alles aanpassen? Laat ze gewoon gaan.
    Ik haal onverschillig mijn schouders op.
    "Prima," zeg ik zachtjes. "Wat jullie willen."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    Plots voel ik iets op mijn schouders. Ik kijk op en zie hoe Dave zijn jasje over me heen legt.
    "Beter?" vraagt hij.
    Dave, idioot, het was een excuus om Blanda te overtuigen naar huis te gaan.
    Toch kan ik het niet laten te glimlachen.
    "Een beetje," zeg ik zacht. Ik voel opnieuw een blos op mijn wangen en wend mijn blik af. Hierdoor komt de geur van Dave's truitje - en dus ook die van Dave- me tegemoet.
    Dave ruikt lekker.
    "Prima, zoals jullie willen," zegt Blanda dan.
    Ik glimlach opnieuw. Ik leg het haar later wel uit dat ik haar niet wil dwingen tot eten of iets dat daarmee te maken heeft. Dat we echt gewoon kleine stapjes gaan nemen.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 21:40 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [En weer had ik eerder gereageerd :'D]

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 21:41 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik had het al aangepast ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Riker

    Lucille doet wat gas bij, ik laat mijn handen naar haar buik gaan.
    Dit meisje is leuk, en anders dan alle anderen.
    Ik glimlach en kijk om me heen.
    "Hoever nog?" Vraag ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blanda

    Chrissie glimlacht opnieuw. Ik wend mijn blik van hen af en loop rustig het veld op. Ondertussen doe ik mijn schoenen uit zodat ik op blote voeten verder loop. Het vochtige gras kietelt onder mijn voeten. Midden op het veld ga ik zitten. Ik voel me altijd zo klein hier. Klein, wat ik van mezelf al ben maar ook klein in de wereld. Wat stel ik nou voor tussen al de zeven miljard mensen in de wereld. Niets.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."