• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Hayley
    'Is er iets tussen jou en Danny?' vraagt hij voorzichtig. 'Ehm, nou ik ehm, heb tegen hem gezegd dat ik hem leuk vind en toen zei hij dat hij ook iets voor mij voelt maar ook nog voor iemand anders,' ik zwijg even, 'en toen liep ik eerst weg maar ging weer terug en ehm zoende hem. Hij ehm, zoende eerst terug maar verbrak het later omdat hij het niet eerlijk vind voor dat andere meisje,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riker

    "Dankje, schat, jouw grijns is verbindend." Zegt Lucille. Ik denk. "Meende je dat?" Vraag ik en grijns expres een keer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jason.
    "Ehm, nou ik ehm, heb tegen hem gezegd dat ik hem leuk vind en toen zei hij dat hij ook iets voor mij voelt maar ook nog voor iemand anders," Ik merk dat ze het moeilijk vindt om te vertellen. Ze voelt wat voor Danny, maar kan het niet bevestigen, omdat Danny voor iemand anders iets voelt. Lastig. "En toen liep ik eerst weg maar ging weer terug en ehm zoende hem. Hij ehm, zoende eerst terug maar verbrak het later omdat hij het niet eerlijk vind voor dat andere meisje," Ik knik. "Dat andere meisje is Chrissie, en volgens mij heeft die het erg leuk met Dave," Vertel ik.

    Lucille.
    "Meende je dat?" Ik twijfel een klein moment. "Ja, dat meen ik," Bevestig ik.

    Hayley
    'Dat andere meisje is Chrissie, en volgens mij heeft die het erg leuk met Dave,' zegt Jason. Ik kijk Jason even aan, 'bedoel je dat Chrissie Dave leuk vindt en andersom?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riker

    "Ja, dat meen ik." Zegt Lucille na een klein twijfelmomentje.
    "Wil je misschien een keertje afspreken of zo?" Vraag ik en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jason.
    "Bedoel je dat Chrissie Dave leuk vindt en andersom?" Ik haal mijn schouders op en drink het blikje leeg. Met een zwier vliegt het blikje in de vuilnisbak. "Ik weet het niet, via via heb ik wel eens gehoord dat ze het gezellig met elkaar hebben. Maar hoe en wat verder weet ik niet,"

    Lucille.
    "Wil je misschien een keertje afspreken of zo?" Vraagt hij en kijk me aan. Ik kijk terug. "Lijkt me leuk!" We zijn bij de kluisjes aangekomen en ik loop naar mijn kluisje. Met een sleuteltje open ik het slot en prop mijn spullen erin. "Voíla," Mompel ik.

    Riker

    "Lijkt me leuk!" Zegt Lucille dan, we zijn bij de kluisjes aan gekomen en ze opent hem waarna ze haar spullen erin propt.
    "Wanneer? Jij mag kiezen." Zeg ik en leun tegen de kluisjes aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hayley
    'Ik weet het niet, via via heb ik wel eens gehoord dat ze het gezellig met elkaar hebben. Maar hoe en wat verder weet ik niet,' zegt Jason. 'Okee,' zeg ik waarna ik even op mijn onderlip bijt, 'ehm nouja, Danny moet zelf weten wie hij kiest. Ik kan hem niet dwingen om voor mij te kiezen, vooral niet als hij daar zijn vrienden mee kwijtraakt'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Hoe laat is het nu? Na de wedstrijd, ergens in de avond?]

    Lucille.
    "Wanneer? Jij mag kiezen," Zegt hij en leunt tegen de kluisjes. Ik gooi mijn eigen kluisje dicht en kijk hem aan. "Uh.. we kunnen ook naar mijn huis gaan en daar verder praten. Ik heb de school wel gehad," Mompel ik.

    Jason.
    "Okee," Zegt ze bijt op haar onderlip. Dat is iets wat ze veel doet, als ze het moeilijk heeft. "Ehm, nouja, Danny moet zelf weten wie hij kiest. Ik kan hem niet dwingen om voor mij te kiezen, vooral niet als hij daar zijn vrienden mee kwijtraakt," Zegt ze. "Ja, nou. In ieder geval raakt hij mij niet kwijt. Het maakt mij niet uit wie je leuk vindt of met wie je hebt, als je maar gelukkig bent,"

    Riker

    "Uh.. we kunnen ook naar mijn huis gaan en daar verder praten. Ik heb de school wel gehad," Mompelt Lucille.
    "Oké, is goed. Ik word toch niet thuis verwacht, dus ik kan met jou mee. Is leuk toch." Grijns ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Volgens mij avond ja, maar hoelaat. IDK.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hayley
    'Ja, nou. In ieder geval raakt hij mij niet kwijt. Het maakt mij niet uit wie je leuk vindt of met wie je hebt, als je maar gelukkig bent,' zegt Jason. Ik glimlach naar hem, 'je bent echt een goede vriend Jason,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lucille.
    "Oké, is goed. Ik word toch niet thuis verwacht, dus ik kan met jou mee. Is leuk toch," Grijnst hij, en ik knik. "Hoe bent je naar school gekomen?" Vraag ik en open mijn kluisje om mijn jas te pakken.

    Jason.
    Ik krijg een vriendelijke glimlach van Hayley. "Je bent echt een goede vriend Jason," Ik grinnik even. "Ik doe mijn werk,"

    Hayley
    Jason grinnik even, 'ik doe mijn werk,' zegt hij. Ik grinnik ook even en kijk dan op mijn mobiel, 'ehm, ik ga zo denk ik maar eens naar huis,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riker

    "Hoe ben je naar school gekomen?" Vraagt Lucille als ze haar kluisje weer opent en haar tas en jas pakt.
    "Met de fiets. Maar die staat nog bij de snackbar." Zeg ik en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.