• De stelling van deze week luidt:
    Als een meerderjarige seks heeft met een minderjarige, is dat slecht

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Merwin schreef:
    Dat ligt eraan aan het leeftijdsverschil (24/12 of 19/17) en of het vrijwillig is of niet.


    (Be)lieve in (you)rself

    ImOnFire schreef:
    (...)
    incest is toch onder familieleden? (cat)


    Ja, ik snapte waarom diegene het ineens over incest had of ik heb het verkeerd begrepen


    Physics is awesome

    wel.. te zien hoe groot het leeftijdsverschil.
    Ik was ooit samen met een kerel die 10 jaar ouder was dan mij, na het zoenen liep ik al gillend weg.
    Ik heb nu al 9 maanden een relatie met een jongen van twee jaar ouder, en toen we het voor het eerst deden, was ik nog 15 en hij 18... Ik verjaar laat in het jaar :p (en zou het detail dat we elkaars eerste keer waren helpen? mocht hij al vaker seks hebben gehad zo de drempel groter zijn geweest bij mij, denk ik.)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Als beiden het willen, waarom niet?
    Zou je graag hebben dat als je lief meerderjarig is, je niets met hem mág doen? Dat je zelf niet eens mag kiezen?


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Ligt aan het leeftijdsverschil, als dat te groot is.. Dan is het ziek.

    Sunnyrain schreef:
    Ligt aan het leeftijdsverschil, als dat te groot is.. Dan is het ziek.


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Merwin schreef:
    Dat ligt eraan aan het leeftijdsverschil (24/12 of 19/17) en of het vrijwillig is of niet.


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Het hoeft niet verkeerd te zijn!
    Is het vrijwillig, en houden ze alle 2 van elkaar, wat is er dan mis mee?
    Als je het zelf 'goor' vind, doe je het zelf niet.
    Als je heel veel liefde voelt voor iemand, wat heeft leeftijd als dom getal er dan mee te maken?!
    Seks tussen 2 minderjarigen die geen liefde voor elkaar hebben, of seks tussen 2 meerderjarigen die geen liefde voor elkaar hebben is veel erger.


    And Nothing Else Matters...

    Iedereen doet hier wel lekker bekrompen vind ik.
    Liefde maakt alles goed, vind ik.
    En als je dat niet vind, weet je volgens mij niet wat ECHTE liefde is.
    De meeste tieners hebben voor een weekje of misschien 2 een relatie, omdat ze volgens mij gewoonweg niet weten wat echte liefde is.


    And Nothing Else Matters...

    Ligt aan het leeftijdsverschil, als dat te groot is.. Dan is het ziek.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ja ze moeten het zelf weten als er liefde in het spel zit misschien maar anders zeker niet


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Merwin schreef:
    Dat ligt eraan aan het leeftijdsverschil (24/12 of 19/17) en of het vrijwillig is of niet.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Merwin schreef:
    Dat ligt eraan aan het leeftijdsverschil (24/12 of 19/17) en of het vrijwillig is of niet.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Merwin schreef:
    Dat ligt eraan aan het leeftijdsverschil (24/12 of 19/17) en of het vrijwillig is of niet.

    tarzan schreef:
    Iedereen doet hier wel lekker bekrompen vind ik.
    Liefde maakt alles goed, vind ik.
    En als je dat niet vind, weet je volgens mij niet wat ECHTE liefde is.
    De meeste tieners hebben voor een weekje of misschien 2 een relatie, omdat ze volgens mij gewoonweg niet weten wat echte liefde is.

    Iedereen... iedereen.. dangerous word to use. Dan ga je al gauw richting het generaliseren.
    & Ja, je moet er ook niet vanuit gaan dat de mensen hier op een site waar de gemiddelde leeftijd ca 15 jaar is, al hun ware liefde hebben gevonden dus ik snap de manier hoe mensen hier tegenaan kijken wel, as being one of them.


    No growth of the heart is ever a waste