• Als geen One Direction fan of zelfs maar kenner, was dit toch best een bizarre droom vannacht.


    Mijn broertjes waren thuis met wat van hun vrienden van school (uit hun klas om precies te zijn) toen ik thuis kwam. Had echt geen zin in dat drukke gedoe, maar ben er toch maar even bij gaan zitten; bleek het dus de band One Direction er ook tussen te zitten.
    De jongens zaten gezellig met z'n allen te kletsen en ik moet toegeven dat ze best grappig waren.
    Toch had ik echt zoiets van; dit moet ik op Twitter zetten, te geniaal. Dus ik wilde iets tweeten als "that moment when you come home and One Direction is chilling in the living room with your little brothers; no big deal!".
    Maar toen hoorde ik Naill (? - geen idee, het was die blonde jongen) ineens over Londen te praten.
    Dus ik was best nieuwsgierig en vroeg of ze misschien ook Lucie Jones kenden, gezien ze ook meedeed met de X-Factor. Hij kende haar wel en hij kwam naar de keuken, waar we verder bleven praten over Les Misérables (musical in West End, Londen), waarin zij Cosette had gespeeld.
    Alle andere jongens kwamen ook naar de keuken om wat drinken te pakken, of zo. Maar om de één of andere reden werd iedereen hysterisch, omdat de wereld zou vergaan. Ik neem aan dat het een grap van één van de jongens was, gezien de andere vrienden van m'n broertjes, maar goed.
    Het tekenen dat de wereld daadwerkelijk zou vergaan, was het kleine paarse autootje dat voor de deur parkeerde. In mijn droom was het best logisch allemaal, maar ik weet niet meer waarom het logisch zou zijn nu.
    Maar gezien de wereld dus zou vergaan, was het blijkbaar heel logisch dat Harry (? degene met die krullen?) me zou zoenen in de laatste seconden, voordat we er allemaal niet meer zouden zijn.
    Zoals we nu allemaal weten, de wereld verging niet en ik werd lachend wakker.


    Bizar!
    Serieus, ik ken echt één liedje van hen.
    Hoewel ik moet zeggen dat ik hun stemmen daarstraks herkende op de radio, die aanstond op mijn stage. Ging opnieuw stuk.
    Maar voor degenen die het willen weten, Harry kon goed zoenen! (x


    Nee, even serieus.
    Meer mensen rare dromen gehad over deze jongens?

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 17:20 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Over deze niet, nee. Ik droomde wel al over Josh Franceschi en Alex Gaskarth en dat zijn echt rare dromen dat ik met hen heb. Ik heb dit weekend ook over de Titanic gedroomd en dat vond ik echt tof, vooral omdat het ook betrekking had tot mijn verhaal.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Over deze niet, nee. Ik droomde wel al over Josh Franceschi en Alex Gaskarth en dat zijn echt rare dromen dat ik met hen heb. Ik heb dit weekend ook over de Titanic gedroomd en dat vond ik echt tof, vooral omdat het ook betrekking had tot mijn verhaal.



    Haha, heb vorige week ook nog over de Titanic gedroomd; kan me alleen niet meer herinneren wat.


    Wel, voor één ding is deze droom wel goed geweest; zit nu YouTube filmpjes te kijken.
    Oh, dude, hun accent is zo cute!
    Zit nu ook een Britse vriend van mij te pesten, hij haat One Direction; "Hun, I have bad news for you".
    Eens zien wat ie daarop te zeggen heeft! (x


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)


    Haha, heb vorige week ook nog over de Titanic gedroomd; kan me alleen niet meer herinneren wat.


    Wel, voor één ding is deze droom wel goed geweest; zit nu YouTube filmpjes te kijken.
    Oh, dude, hun accent is zo cute!
    Zit nu ook een Britse vriend van mij te pesten, hij haat One Direction; "Hun, I have bad news for you".
    Eens zien wat ie daarop te zeggen heeft! (x
    Haha ik heb het niet zo voor hen, maar ik ben wel verzot op Britten. Ah dat accent.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik had dus gedroomd dat LMFAO me vermoordde..


    live the life you love

    Mahomies schreef:
    Ik had dus gedroomd dat LMFAO me vermoordde..


    Zou het ongepast zijn als ik nu van mijn stoel viel van het lachen? :'D


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Nope, blegh moet er niet aan denken. Eerder een nachtmerrie!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb altijd vage, vreemde en rare dromen. Ik denk als ik die allemaal zou moeten delen met jullie dat ik dan uiteindelijk in de psychiatrische inrichting zou belanden. (;


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik ben er ook niet echt fan van maar ik droomde onlangs dat die die Louis en Liam voor mij zongen omdat ik glas in mijn hand had en ze mij wilden geruststellen

    Ik droom er vaak over, maarja ik ben ook een fan. En ze slaan helemaal nergens op.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb twee keer over ze gedroomd, die laatste droom was echt vreemd. Liam (ik neem aan dat je nu wel weet wie het is aangezien je youtube filmpjes zat/zit te kijken) lag met zijn hoofd op mijn borst en we waren aan het praten. En toen ik wakker werd had ik echt zoiets van wtf?! Alsof dat ooit gaat gebeuren maar in de droom was het wel leuk


    Physics is awesome

    Haha, awh!
    Nog meer schattige dromen!
    Best leuk om te lezen!



    Britsanity schreef:
    Ik heb altijd vage, vreemde en rare dromen. Ik denk als ik die allemaal zou moeten delen met jullie dat ik dan uiteindelijk in de psychiatrische inrichting zou belanden. (;



    Haha, ik ook, hoor!
    Zoveel rare, maar ook verschrikkelijke dingen, haha.

    Maar vannacht kwam heel One Direction gezellig weer langs in mijn dromen.
    Dit keer waren ze op de set van Gossip Girl, omdat ze een kleine rol in een aflevering zouden spelen.
    Zou op zich best leuk zijn; gezellig een optreden in het Empire Hotel van Chuck Bass, of zo!


    Heel misschien is het dit keer mijn eigen schuld, omdat ik serieus aan een "short story" ben begonnen over mijn droom.
    Ja, "short story", want hij is zo "short" al niet meer! (':

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 12:19 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Some Games Are Meant To Be Lost • Harry Styles


    Toch maar besloten om het er in delen op te zetten.
    Zo heb ik wat meer tijd om er nog aan te werken.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 15:56 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    whahaha jaa ik ook idd ^
    ik kon ze echt amper en ze vroegen me steeds in real welke vind je het leukst eerst was het steeds, die blonde tot ik e naam dus leerde en niall zei xD ..
    en ineens droomde ik over hem? dat ik hem tegen kwam en we gingen skypen happy ever after xD maar sindsdien ben ik wel ''fan''
    ben helemaal weg van die muziek ne niall vind ik het leukst hwhaha

    - Als die droom nu dan even uit kan komen.. :$

    Haha, zo droog dat je later in het topic vermeldt dat Harry best goed kan zoenen! Haha. Maar ja, dat heb ik ook de afgelopen nachten. Alhoewel, de jongens van 1D er niet in voorkomen. Ik vindt ze niet echt iets, eigenlijk. Het is met andere bekenden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    hahaha leuuk xd
    bij sommige reacties viel ikvan me stoel af ;'$
    maar ik heb soms ook van die rare dromen xd
    laatst had ik een drom over de jongen die ik leuk vond en dat hij homo was met de camera man(vraag me niet waar die vandaan kwam) en toe ging ik aandachttrekken dus ik was op een of andere manier ook homo geworden(? - vraag maar ook niet waarom)en toen kroop ik door allemaal sluip gaten en tunneltjes en toen stond ik ineens op de markt naast mijn opa en oma bij een snoepkraam, en ik werd een aantal x wakker die nacht en dat was iedere x dat we "bijna" zouden gaan zoenen xd


    en toen ik het later aan mijn vriendin vertelde lachte ze me hartstikke uit... xd


    lourry stylinson had to be real..