• Als geen One Direction fan of zelfs maar kenner, was dit toch best een bizarre droom vannacht.


    Mijn broertjes waren thuis met wat van hun vrienden van school (uit hun klas om precies te zijn) toen ik thuis kwam. Had echt geen zin in dat drukke gedoe, maar ben er toch maar even bij gaan zitten; bleek het dus de band One Direction er ook tussen te zitten.
    De jongens zaten gezellig met z'n allen te kletsen en ik moet toegeven dat ze best grappig waren.
    Toch had ik echt zoiets van; dit moet ik op Twitter zetten, te geniaal. Dus ik wilde iets tweeten als "that moment when you come home and One Direction is chilling in the living room with your little brothers; no big deal!".
    Maar toen hoorde ik Naill (? - geen idee, het was die blonde jongen) ineens over Londen te praten.
    Dus ik was best nieuwsgierig en vroeg of ze misschien ook Lucie Jones kenden, gezien ze ook meedeed met de X-Factor. Hij kende haar wel en hij kwam naar de keuken, waar we verder bleven praten over Les Misérables (musical in West End, Londen), waarin zij Cosette had gespeeld.
    Alle andere jongens kwamen ook naar de keuken om wat drinken te pakken, of zo. Maar om de één of andere reden werd iedereen hysterisch, omdat de wereld zou vergaan. Ik neem aan dat het een grap van één van de jongens was, gezien de andere vrienden van m'n broertjes, maar goed.
    Het tekenen dat de wereld daadwerkelijk zou vergaan, was het kleine paarse autootje dat voor de deur parkeerde. In mijn droom was het best logisch allemaal, maar ik weet niet meer waarom het logisch zou zijn nu.
    Maar gezien de wereld dus zou vergaan, was het blijkbaar heel logisch dat Harry (? degene met die krullen?) me zou zoenen in de laatste seconden, voordat we er allemaal niet meer zouden zijn.
    Zoals we nu allemaal weten, de wereld verging niet en ik werd lachend wakker.


    Bizar!
    Serieus, ik ken echt één liedje van hen.
    Hoewel ik moet zeggen dat ik hun stemmen daarstraks herkende op de radio, die aanstond op mijn stage. Ging opnieuw stuk.
    Maar voor degenen die het willen weten, Harry kon goed zoenen! (x


    Nee, even serieus.
    Meer mensen rare dromen gehad over deze jongens?

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 17:20 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Mordacious schreef:
    Haha, zo droog dat je later in het topic vermeldt dat Harry best goed kan zoenen! Haha. Maar ja, dat heb ik ook de afgelopen nachten. Alhoewel, de jongens van 1D er niet in voorkomen. Ik vindt ze niet echt iets, eigenlijk. Het is met andere bekenden.



    Wel, dat kon hij ook, haha!
    Om eerlijk te zijn, ik heb even moeten Googlen voor de goede namen van hen.
    Echt raar dat mijn brein wel gewoon echt hun hele persoon kent! O.o
    Blame Quizlet maar en al die plaatjes van hen overal! (':


    En die droom van jou hierboven, Signaturtle, vind ik ook echt te grappig! (x


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik heb een keer gedroomd dat ik op een concert van 1D was en mijn kleine broertje opeens het podium opstormt, 1D aan de kant duwt en vraagt of ik in de zaal ben. Iedereen kijkt naar mij, want ze kennen mijn naam om een of andere reden xD

    Ik heb een keer gedroomd dat ik met een vriendin een slaapfeestje had in de sportschool en dat we daar toen mario gingen doen, maar om er te komen moesten we de motors stelen van zo'n motorbende en toen zwommen er allemaal lama's in de maas (de rivier waar ik naast woon) en toen hadden we ons verreden en toen kwamen we in een dorp waar iedereen dwarsfluit speelde.
    Dit heb ik letterlijk gedroomd.


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    hahaha die van TimeIsMoney is zo lolz xd


    lourry stylinson had to be real..

    Lol dafuq. Ik had een droom over Axis Powers Hetalia. Ivan rende me achterna met een shotgun.


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, ik heb gisteren gedroomd over Harry (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb ook altijd van die vage dromen. Ik werd eens een keer aangevallen door eekhoorns! Ze begonnen mij gewoon te bekogelen met nootjes!


    Fear is only in our minds, taking over all the time.

    Een tijdje geleden droomde ik dat ik meedeed aan een soort van spelwedstrijd ofzo, waar de jongens ook aan meededen. En toen in de avond ging ik zwemmen met Niall, en zoenden we natuurlijk ghehe. Maar oke, jammer genoeg droom ik niet zovaak over 1D.


    Creative soul

    Ja, pas. Ik ben fan, maar ik droom eigenlijk nooit over hen. En Harry ging mij kussen en toen werd ik wakker. c:


    Save me from myself.

    Ik heb een keer gedroomd dat louis mijn leraar was en in de leraren kamer met mijn andere leraren zat tebchillen ofzo xd

    Ik droomde vorige week over One Direction. Ben er een verhaal over aan het uittypen, die komt binnenkort op quizlet te staan.
    Ik droomde dat One Direction naar Nederland kwam voor een uitwisseling en één van hen zou bij een gezin in Nederland blijven. Toevallig bij iemand van onze scool. Toen moesten we een lijst invullen en wie het meest wist over One Direction zou één van hen in het gastgezin krijgen. (in mijn droom was dat Liam, maar in mijn verhaal gebruik ik waarschijnlijk iemand anders) Diegene kwam bij mij thuis en ik vond het helemaal geweldig en toen kreeg ik wat met diegene.
    EN dit is heel erg kort uitgelegd! Als je meer wilt weten, moet je het verhaal gewoon lezen! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Mijn broer droomde ooit, niet zo lang geleden, dat ik zelfmoord wou plegen in een zwembad omdat Liam Payne dood was (:

    MATT schreef:
    Ja, pas. Ik ben fan, maar ik droom eigenlijk nooit over hen. En Harry ging mij kussen en toen werd ik wakker. c:

    He seems to do that quite often, I see! (':


    Liamousine schreef:
    Ik droomde vorige week over One Direction. Ben er een verhaal over aan het uittypen, die komt binnenkort op quizlet te staan.
    Ik droomde dat One Direction naar Nederland kwam voor een uitwisseling en één van hen zou bij een gezin in Nederland blijven. Toevallig bij iemand van onze scool. Toen moesten we een lijst invullen en wie het meest wist over One Direction zou één van hen in het gastgezin krijgen. (in mijn droom was dat Liam, maar in mijn verhaal gebruik ik waarschijnlijk iemand anders) Diegene kwam bij mij thuis en ik vond het helemaal geweldig en toen kreeg ik wat met diegene.
    EN dit is heel erg kort uitgelegd! Als je meer wilt weten, moet je het verhaal gewoon lezen! (:

    Klinkt leuk, zet je hier een link neer als je 'm online zet?!


    Om één of andere bizarre reden staat het verhaal gebaseerd op mijn droom op één in de top.
    Maar die vind je daar dus! (':

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 11:05 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Britsanity schreef:
    Ik heb altijd vage, vreemde en rare dromen. Ik denk als ik die allemaal zou moeten delen met jullie dat ik dan uiteindelijk in de psychiatrische inrichting zou belanden. (;

    haha :P ik heb een keer gedroomd dat ik 's ochtends opstond en ik moest naar school. toen ik het huis uit ging viel ik opeens uit een lantarenpaal xD dat is pas raar :P


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Hahaha, jaa, dat ik ze tegenkwam op straat ^^