• Als geen One Direction fan of zelfs maar kenner, was dit toch best een bizarre droom vannacht.


    Mijn broertjes waren thuis met wat van hun vrienden van school (uit hun klas om precies te zijn) toen ik thuis kwam. Had echt geen zin in dat drukke gedoe, maar ben er toch maar even bij gaan zitten; bleek het dus de band One Direction er ook tussen te zitten.
    De jongens zaten gezellig met z'n allen te kletsen en ik moet toegeven dat ze best grappig waren.
    Toch had ik echt zoiets van; dit moet ik op Twitter zetten, te geniaal. Dus ik wilde iets tweeten als "that moment when you come home and One Direction is chilling in the living room with your little brothers; no big deal!".
    Maar toen hoorde ik Naill (? - geen idee, het was die blonde jongen) ineens over Londen te praten.
    Dus ik was best nieuwsgierig en vroeg of ze misschien ook Lucie Jones kenden, gezien ze ook meedeed met de X-Factor. Hij kende haar wel en hij kwam naar de keuken, waar we verder bleven praten over Les Misérables (musical in West End, Londen), waarin zij Cosette had gespeeld.
    Alle andere jongens kwamen ook naar de keuken om wat drinken te pakken, of zo. Maar om de één of andere reden werd iedereen hysterisch, omdat de wereld zou vergaan. Ik neem aan dat het een grap van één van de jongens was, gezien de andere vrienden van m'n broertjes, maar goed.
    Het tekenen dat de wereld daadwerkelijk zou vergaan, was het kleine paarse autootje dat voor de deur parkeerde. In mijn droom was het best logisch allemaal, maar ik weet niet meer waarom het logisch zou zijn nu.
    Maar gezien de wereld dus zou vergaan, was het blijkbaar heel logisch dat Harry (? degene met die krullen?) me zou zoenen in de laatste seconden, voordat we er allemaal niet meer zouden zijn.
    Zoals we nu allemaal weten, de wereld verging niet en ik werd lachend wakker.


    Bizar!
    Serieus, ik ken echt één liedje van hen.
    Hoewel ik moet zeggen dat ik hun stemmen daarstraks herkende op de radio, die aanstond op mijn stage. Ging opnieuw stuk.
    Maar voor degenen die het willen weten, Harry kon goed zoenen! (x


    Nee, even serieus.
    Meer mensen rare dromen gehad over deze jongens?

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 17:20 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik heb ook rare dromen de laatste tijd, hele vage iig qq.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Seasons schreef:

    Om één of andere bizarre reden staat het verhaal gebaseerd op mijn droom op één in de top.
    Maar die vind je daar dus! (':[/10]


    Die ga ik ook lezen. Die van mij staat nog steeds niet online, omdat ik niet weet hoe ik moet beginnen. Inmiddels alweer 2 dromen gehad. Één over Harry en één over Niall die van Niall was het leukst..

    1. Harry.
    Ik deed mee aan een talentenjacht met het nummer Up All Night, maar er was iets verkeerd gegaan. Ik stond klaar op het podium draaien ze ineens verkeerde muziek. Dus ik boos naar die man toe om te zeggen dat het verkeerd was gegaan. Zit daar ineens Harry. Draait hij zich om blijkt het Harry niet te zijn. Ik teleurgesteld terug op het podium draaien ze eindelijk het goeie nummer. Komt Harry vet vrolijk het podium op en zingt samen met mij Up all night.

    2. Niall.
    Ik zat op één of andere waanzinnig vreemde manier in de Starbucks in London. Plotseling hoor ik de bel van de deur rinkelen, komt Niall binnenlopen. Het was vet rustig dus ik grijp mijn kans en loop naar Niall toe. Ik zeg: 'Wow, jij bent Niall.' Hij zegt: 'Jup en jij bent?' Ik zeg mijn naam. Hij: 'waarmee kan ik je blijmaken.'
    dus ik zei: 'Je zult wel niet blij zijn als ik helemaal ga fangirlen dus ik wil gewoon een hug en klaar.'
    Dus hij geeft me een knuffel en ik loop de starbucks weer uit. Komt hij achter me aanlopen en zegt dat hij het erg chill vind dat ik niet zo'n fan-fan meisje ben. Dus hij wil ineens dat ik meega naar de andere jongens en dan ga ik veel met ze om en krijg ik een relatie met Niall.

    Toen werd ik wakker en dacht ik echt: WTF? Ik geen fan-fan waarschijnlijk zou ik helemaal hyper om een handtekening vragen als het echt zou zijn. c:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik droomde een keer dat Louis uit een attractie viel in Disney en die dag kwam ik op twitter en las ik dat hij in Disney was en een keer dat ik bijna werd vermoord en dat Niall me redde.
    Ja ik heb zulke leuke dromen kuchkuch


    when I die, I wanna still be me

    Naawh, ik droom nooit =(


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik droomde eens dat ik in de bevallingsruimte was. Ik zag alles uit de hoogte. Ik zag m'n ouders en Liam in de wachtkamer zitten. Liam was ENORM nerveus, dus ik ging ervan uit dat hij de vader was. Dat was echt 'creepy'... Het was wel leuk dat ik droomde van Liam.


    God is just a creature humans made up so they can blame Him for their mistakes.

    Ik had een keer gedroomd dat ik in zo'n hopeloze spel show zat die echt verschrikkelijk in elkaar zat en opeens was mijn beste vriendin ook een presentatrice, en we presenteerde het dus samen en opeens waren de mensen in de final Louis en Harry, ze streden voor heel veel geld maar haalde steeds grapjes uit en opeens was het een beste vrienden test, toen mochten Harry en Louis mij en mijn vriendin apart vragen stellen over de ander en dan gingen ze kijken hoe goed we bevriend waren en we bleken heel goed bevriend enzo, en opeens veranderde het in een datingsshow, en ja toen ik net Louis kuste was mijn moeder daar om me wakker te maken heel falend xd

    Xxx


    Just keep moving forward and don't give a shit what anybody thinks - Johnny Depp

    Haha.
    Nee nooit over hun maar wel over de bassist van Queen. Een reuze Deaky naast je bed is best beangstigend.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nah. Ik herinner mijn dromen niet :c


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik droomde een keer dat ik mijn haar in alle felle kleuren moest verven en dat ik achtervolgt werd door een gang van mensen die daar tegen was.


    26 - 02 - '16

    Jah, ik heb 3 hele vreemde dromen:

    1:
    Niall die had een witte trui aan en er lag een haar op z'n schouder, en hij werd helemaal gek en toen gingen ze met ze 5'en douchen (Niall had de haar maar ze gingen allemaal douchen, okee...)
    En toen zaten we ineens in de trein en die jongens vonden het supercool, en toen zei ik dat ik zowat elke week met de trein ging, en dat vonden ze ook supercool....

    2:
    We zaten in de klas, en een vriendin van mij en ik hadden iets gewonnen, waardoor we omgekeerd mochten lopen (??) en toen mochten we op een andere plek zitten. Ik ging achter Louis zitten en z'n mobiel ging af en die gaf ie aan mij. De man die ik aan de lijn had zei dat de moeder van Louis van de trap was afgevallen, en toen gaf ik die mobiel terug en toen ging Louis bellen en toen moest ie huilen...

    En van de derde droom kan ik niet zoveel herinneren, alleen dat we in het bos waren en 1D zat daar aan een tafel en toen gingen ze handtekeningen uitdelen...


    okeey, hier was even een nutteloos tekstje, doeiii

    Hahahaha, ik moest lachen bij dat stukje met het paarse autootje.
    OT: Ja, ik droomde een keer dat ze twilight-achtig waren en toen sprong ik op Zayn's rug en zoende hem ook, waarna hij ineen keer in zo'n boom sprong. Toen we weer op de grond waren, deed ik precies hetzelfde bij Niall of Liam.

    Deze week droom ik echt zo ontzettend raar!
    Allereerst droomde ik dat ik Live While We're Young had gepre-orderd op iTunes, maar dat wilde ik helemaal niet, omdat het zo duur was en ik daardoor wel kon janken.
    Vervolgens droomde ik dat ik in New York City was en daarbuiten naar een tour ging over Hilary Duff haar filmcarrière. Terwijl ik over de parkeerplaats liep, checkte ik op mijn mobieltje mijn Twitter timeline en had iemand een tweet van de jongens geretweet dat ze toevallig ook naar die tour gingen. Net toen ik opkeek zag ik Liam over de parkeerplaats naar zijn auto rennen om nog even snel een fototoestel te pakken. Hij liep rustig terug naar de verzamelplek, toen twee oude vrouwtjes hem herkenden en voor hem begonnen te dansen. Zo hilarisch, haha.
    Geen idee met wie ik was, maar ik was volgens mij niet alleen, maar we begonnen dus aan die tour over allerlei stukjes filmset. Niet dat er ook maar iets van klopte, maar goed.
    We hadden op een gegeven moment pauze en toen gingen we in een soort herbergje dubbel gebakken patat eten; zo vies! Maar ik zat tegenover Louis en Niall aan een picknicktafel en lachte om iets wat één van de jongens zei. Geen idee wie het zei of wat het was, maar het was grappig. Blijkbaar vond Eleanor van niet, want ze kwam naast me zitten en werd boos op me, omdat ze dacht dat ik een crush op hem had. Ze lijkt me zo aardig, maar ze was echt een bitch.
    De volgende dag droomde ik dat ik ergens in een pretpark was met een superenge achtbaan die nooit goed gekeurd kon zijn. Toch stapte Niall doodleuk in, met zijn eigen haarkleur! Much better, maar geen idee hoe het met hem afliep.
    Toen droomde ik dat ik een verjaardagscadeautje voor mijn broertje zocht, toen ik in een warenhuis een afdeling vol met One Direction merchandise vond; alles was afgeprijsd en één cd was van € 148 naar € 0,48 gegaan; verkoop ging zeker niet zo goed.
    Wel, dit heeft niets meer met dit topic te maken, maar vannacht droomde ik dat ik rustig zat te DM'en met mijn beste vriend in Engeland, toen ineens Engeland Nederland begon te bombarderen. Zelfs een bom kwam in onze keuken terecht, die niet gelijk afging, waardoor we naar de woonkamer gingen; buiten was het ook niet veilig. De bom ging af en m'n moeder was gewoon serieus bijna doodgegaan, zo bizar.
    Het is ook totaal onlogisch, want er waren ook beelden in mijn dromen van prins Harry die doodleuk Nederlanders aan het neerschieten was. Nog steeds weet ik niet waarom Engeland Nederland ineens aanviel.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Oh god, ja ik heb een paar maanden terug ook iets gedroomd. Ik kende One Direction pas net (ben geen fan), maar de droom was vrij intens.

    Ik droomde dat ik op een bank lag met een jongen. We waren nogal aan het zoenen, maar de gevoelens daarbij waren zó sterk. Eng gewoon. Ik voelde zoveel passie, lust en liefde, in het echte leven had ik dat nog niet zo heftig meegemaakt. Het was Harry by the way. Holy cow, that felt so good.

    x


    SHABOOYA

    ilovemalik schreef:
    Ik droom veel over 1D want ik ben een fan :Y) En die van mij zijn ook meestal zo raar :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rissl schreef:
    Oh god, ja ik heb een paar maanden terug ook iets gedroomd. Ik kende One Direction pas net (ben geen fan), maar de droom was vrij intens.

    Ik droomde dat ik op een bank lag met een jongen. We waren nogal aan het zoenen, maar de gevoelens daarbij waren zó sterk. Eng gewoon. Ik voelde zoveel passie, lust en liefde, in het echte leven had ik dat nog niet zo heftig meegemaakt. Het was Harry by the way. Holy cow, that felt so good.

    x

    Haha, dat was met die kus in mijn droom dus ook zo en ik ben ook geen fan.
    Dus dit is hoe ze nieuwe fans proberen te creëren, eh?


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo