• Als geen One Direction fan of zelfs maar kenner, was dit toch best een bizarre droom vannacht.


    Mijn broertjes waren thuis met wat van hun vrienden van school (uit hun klas om precies te zijn) toen ik thuis kwam. Had echt geen zin in dat drukke gedoe, maar ben er toch maar even bij gaan zitten; bleek het dus de band One Direction er ook tussen te zitten.
    De jongens zaten gezellig met z'n allen te kletsen en ik moet toegeven dat ze best grappig waren.
    Toch had ik echt zoiets van; dit moet ik op Twitter zetten, te geniaal. Dus ik wilde iets tweeten als "that moment when you come home and One Direction is chilling in the living room with your little brothers; no big deal!".
    Maar toen hoorde ik Naill (? - geen idee, het was die blonde jongen) ineens over Londen te praten.
    Dus ik was best nieuwsgierig en vroeg of ze misschien ook Lucie Jones kenden, gezien ze ook meedeed met de X-Factor. Hij kende haar wel en hij kwam naar de keuken, waar we verder bleven praten over Les Misérables (musical in West End, Londen), waarin zij Cosette had gespeeld.
    Alle andere jongens kwamen ook naar de keuken om wat drinken te pakken, of zo. Maar om de één of andere reden werd iedereen hysterisch, omdat de wereld zou vergaan. Ik neem aan dat het een grap van één van de jongens was, gezien de andere vrienden van m'n broertjes, maar goed.
    Het tekenen dat de wereld daadwerkelijk zou vergaan, was het kleine paarse autootje dat voor de deur parkeerde. In mijn droom was het best logisch allemaal, maar ik weet niet meer waarom het logisch zou zijn nu.
    Maar gezien de wereld dus zou vergaan, was het blijkbaar heel logisch dat Harry (? degene met die krullen?) me zou zoenen in de laatste seconden, voordat we er allemaal niet meer zouden zijn.
    Zoals we nu allemaal weten, de wereld verging niet en ik werd lachend wakker.


    Bizar!
    Serieus, ik ken echt één liedje van hen.
    Hoewel ik moet zeggen dat ik hun stemmen daarstraks herkende op de radio, die aanstond op mijn stage. Ging opnieuw stuk.
    Maar voor degenen die het willen weten, Harry kon goed zoenen! (x


    Nee, even serieus.
    Meer mensen rare dromen gehad over deze jongens?

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 17:20 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Cool hahha.
    Ik wel eens gedroomd dat Harry mij mishandelde... xd


    " take a look to the sky just before you die, it's the last time you will. " - metallica

    Godzijdank niet :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    squares schreef:
    Cool hahha.
    Ik wel eens gedroomd dat Harry mij mishandelde... xd

    Whut?! O.o


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Usui schreef:
    Godzijdank niet :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Yeah ze zijn de hoofdpersonen in mijn dromen (A)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Wooow!
    Te raar dit.
    Keek net tussen wat oude Twitter-foto's van Lucie Jones.
    Stond daar doodleuk een foto gestuurd naar Niall Horan, om hem te laten zien dat ze naar What Makes You Beautiful luisterde en daarbij geschreven dat haar BlackBerry leeg/uit was.
    Ze kennen elkaar dus ook gewoon serieus echt!
    Bit freaky, though! (':

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:05 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik droomde een keer dat ik one direction tegen kwam en dat Niall helemaal hysterisch werd omdat ie mij zagxD En toen viel ie flauw en gaf ik hem een mond op mond beademing???!! en toen was hij helemaal blij. En hij huilde toen ik zij dat ik verder moest naar de bakker omdat anders mijn broodjes koud zouden worden.xDxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het is een voorteken!
    Oké, het is inderdaad best wel vreemd, haha. Maar wel leuk!

    Cool story babe, now make me a sandwich.
    Ik had waarschijnlijk lachend wakker geworden ;p


    To infinity and beyond •

    Mobiliarbus schreef:
    Het is een voorteken!
    Oké, het is inderdaad best wel vreemd, haha. Maar wel leuk!

    Echt zo'n horrorverhaal dat langzaam echt wordt! (':


    Minaj schreef:
    Cool story babe, now make me a sandwich.
    Ik had waarschijnlijk lachend wakker geworden ;p

    Werd ik dus ook! (':


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik had eens een keertje gedroomd dat ik op mijn telefoon aan het chatten was met mijn vriendje. Komt Harry opeens vrolijk de kamer binnengelopen, zoent hij me en gaat dan weg. Ik like: what?
    En m'n vriendje was heel boos, toen werd ik wakker ;D
    Maar gelukkig zijn de meeste dromen bedrog ;D

    ilovemalik schreef:
    Ik droom veel over 1D want ik ben een fan :Y) En die van mij zijn ook meestal zo raar :Y)

    ilovemalik schreef:
    Ik droom veel over 1D want ik ben een fan :Y) En die van mij zijn ook meestal zo raar :Y)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Vannacht heb ik serieus gedroomd dat Harry een tweet had geplaatst op Twitter met daarin dat hij al zijn fans bedankte voor het supporten voor het feit dat ie gay was.
    Hoe zou dat toch komen?


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Haha geniusxd Ik droom wel vaker over ze, maar de een na laatste x was niet zo leuk want het ging zo:
    Ik zat in mijn slaapkamer, maar dan was ie andersxd, met Zayn en Harry en der hingen dus ook allemaal foto's van hun en Harry scheurde expres een foto van hem in zijn zwembroek, met een prachtige sixpack kapot, en toen werd ik boos, maar hield me in, en toen deed Zayn wat, wat niet eens heel erg was, weet niet meer wat, en toen werd ik ineens vet boos en schold hem heel erg uit, en toen ineen was ik in een schuur en keek naar Zayn die rondliep. Toen kwam Niall of Louis naast me staan(weet niet meer wie het was) en zei dat Zayn het heel kut vond en dat ik het goed moest maken, en ik voelde me al schuldig dus toen wou ik sorry zeggen en werd ik wakker. Nogal vage droomxd


    Live your life to the fullest!