• Als geen One Direction fan of zelfs maar kenner, was dit toch best een bizarre droom vannacht.


    Mijn broertjes waren thuis met wat van hun vrienden van school (uit hun klas om precies te zijn) toen ik thuis kwam. Had echt geen zin in dat drukke gedoe, maar ben er toch maar even bij gaan zitten; bleek het dus de band One Direction er ook tussen te zitten.
    De jongens zaten gezellig met z'n allen te kletsen en ik moet toegeven dat ze best grappig waren.
    Toch had ik echt zoiets van; dit moet ik op Twitter zetten, te geniaal. Dus ik wilde iets tweeten als "that moment when you come home and One Direction is chilling in the living room with your little brothers; no big deal!".
    Maar toen hoorde ik Naill (? - geen idee, het was die blonde jongen) ineens over Londen te praten.
    Dus ik was best nieuwsgierig en vroeg of ze misschien ook Lucie Jones kenden, gezien ze ook meedeed met de X-Factor. Hij kende haar wel en hij kwam naar de keuken, waar we verder bleven praten over Les Misérables (musical in West End, Londen), waarin zij Cosette had gespeeld.
    Alle andere jongens kwamen ook naar de keuken om wat drinken te pakken, of zo. Maar om de één of andere reden werd iedereen hysterisch, omdat de wereld zou vergaan. Ik neem aan dat het een grap van één van de jongens was, gezien de andere vrienden van m'n broertjes, maar goed.
    Het tekenen dat de wereld daadwerkelijk zou vergaan, was het kleine paarse autootje dat voor de deur parkeerde. In mijn droom was het best logisch allemaal, maar ik weet niet meer waarom het logisch zou zijn nu.
    Maar gezien de wereld dus zou vergaan, was het blijkbaar heel logisch dat Harry (? degene met die krullen?) me zou zoenen in de laatste seconden, voordat we er allemaal niet meer zouden zijn.
    Zoals we nu allemaal weten, de wereld verging niet en ik werd lachend wakker.


    Bizar!
    Serieus, ik ken echt één liedje van hen.
    Hoewel ik moet zeggen dat ik hun stemmen daarstraks herkende op de radio, die aanstond op mijn stage. Ging opnieuw stuk.
    Maar voor degenen die het willen weten, Harry kon goed zoenen! (x


    Nee, even serieus.
    Meer mensen rare dromen gehad over deze jongens?

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 17:20 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Uhm..
    Droomde eens dat Niall en Zayn mij gitaar hoorde spelen en Niall's hand was gekneust. Toen vroegen ze of ik mee wilde op tour om een soort van Niall te vervangen. Dat deed ik en ondertussen kreeg ik een relatie met Louis x)
    Meer weet ik niet meer. :p


    Everything is possible

    Geweldige droom.

    Ik droomde zo dat ik met een leger van weerwolven en vampieren (ik had 's middags met vriendinnen Twilight Saga en Vampire Diaries gekeken) de wereld over. Plots loop ik tegen Louis aan, met achter hem een leger van manhoge wortels, met armen en benen. Ik was zwaar in de minderheid en maakte dus met Lou de afspraak om samen de wereld te veroveren. Dit ging dus perfect.
    We besloten om de wereld in 5e te delen. Zayn, Niall, Liam, Harry en Louis kregen allemaal een stuk. Ik weet alleen nog dat Harry's land Hazzaland ofzo heette.
    Om de één of andere reden trouwde ik plots met Louis, om vervolgens in Carrotland te gaan wonen (Amerika).

    Don't ask me why, but it was pretty amazing. (:


    We're all mad here. You'll fit right in.

    IWant1D schreef:
    Geweldige droom.

    Ik droomde zo dat ik met een leger van weerwolven en vampieren (ik had 's middags met vriendinnen Twilight Saga en Vampire Diaries gekeken) de wereld over. Plots loop ik tegen Louis aan, met achter hem een leger van manhoge wortels, met armen en benen. Ik was zwaar in de minderheid en maakte dus met Lou de afspraak om samen de wereld te veroveren. Dit ging dus perfect.
    We besloten om de wereld in 5e te delen. Zayn, Niall, Liam, Harry en Louis kregen allemaal een stuk. Ik weet alleen nog dat Harry's land Hazzaland ofzo heette.
    Om de één of andere reden trouwde ik plots met Louis, om vervolgens in Carrotland te gaan wonen (Amerika).

    Don't ask me why, but it was pretty amazing. (:

    Hahah, deze droom is echt geweldig grappig ook! (':


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Hahah, deze droom is echt geweldig grappig ook! (':


    Thanx :)


    We're all mad here. You'll fit right in.

    @IWant1D
    JE VERGAT MIJN AANDEEL! IK TROUWDE MET HARRY JOH!

    Ik heb in totaal drie 1D dromen gehad:
    1) Liam zei (terwijl ik half sliep, half wakker was in de droom) dat ik knap was
    2) Harry vroeg of ik met hem wilde trouwen, ik heb alleen nooit antwoord kunnen geven
    3) Niall liep voorbij in de straat en meiden renden hem gillend achterna

    Ik had ook nog een vage droom met the vampire dairies waarin Damon Salvatore me eerst bijna vermoordde en daarna met me wilde trouwen O.o en 1 waarin ik een relatie had met Severus Snape (HP) en hij vergat me ineens, maar we kregen wel samen een dochter. En 1 met Nick Jonas waarbij ik hoofdredactrice werd van zijn blad (vraag me niet hoe ik op een tijdschrift kwam) en met hem ging trouwen x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    whaha, ik wel dus.

    ik droomde dat ik met een paar vriendinnen in de stad liep. en toen besloten we naar de mac te gaan. daar binnen was het heel rustig. alleen 1D was er. we begonnen hysterisch te gillen en de vrouw die daar werkte zei dat we stiller moetsten zijn omdat er anders heel veel mensen zouden komen (best raar want dan gaan die mensen toch eten kopen en dat horen ze juist te willen xd maar het leek zo logisch in mn droom') dus ze deed de deur dicht en toen zei ze 'zo nu mogen jullie gillen.' ik rende op zayn af en hij was bezig met wiskunde. ik keek wat voor sommen hij had en hij had het zelfde als mij. dus ik zei 'dit is stom he?' en toen zei hij 'ja klopt.' en toen ze ik 'ik snap er niks van.' en toen ging zayn me helpen. en daarna wou ik naar harry toe lopen. en toen ging die @^*&^%@ wekker af.

    Oké, ik snap dat je lachend wakker werd xD

    shanXhoran schreef:
    whaha, ik wel dus.

    ik droomde dat ik met een paar vriendinnen in de stad liep. en toen besloten we naar de mac te gaan. daar binnen was het heel rustig. alleen 1D was er. we begonnen hysterisch te gillen en de vrouw die daar werkte zei dat we stiller moetsten zijn omdat er anders heel veel mensen zouden komen (best raar want dan gaan die mensen toch eten kopen en dat horen ze juist te willen xd maar het leek zo logisch in mn droom') dus ze deed de deur dicht en toen zei ze 'zo nu mogen jullie gillen.' ik rende op zayn af en hij was bezig met wiskunde. ik keek wat voor sommen hij had en hij had het zelfde als mij. dus ik zei 'dit is stom he?' en toen zei hij 'ja klopt.' en toen ze ik 'ik snap er niks van.' en toen ging zayn me helpen. en daarna wou ik naar harry toe lopen. en toen ging die @^*&^%@ wekker af.

    Haha, maar snap je nu wel je wiskunde of nog niet?! (x


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik droomde ooit eens dat ik yoghurt zat te eten met Liam.. Heel vreemd.

    Coral schreef:
    Ik droomde ooit eens dat ik yoghurt zat te eten met Liam.. Heel vreemd.


    Toch niet met een lepel?! ;O


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    ikhad een x gedroomd dat ik bij fitniss was en dat daar een jongen uit mijn klas mijn chips had afgepakt en dat niall er achter na ging rennen en de rest weet ik niet meer maar het was heel raarXD

    Lol, awesome droom. :'D


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Haha, dit is best ernstig.
    Blijf nu dromen over mijn verhaal met hun erin! (':


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik heb nog nooit over one direction gedroomd, maar wel over iets anders vaags... :S

    Ik had dus die dag iemand aan het station gezien -echt een knapperd-.
    Die nacht droomde ik over chemie. Ik zat in het chemielokaal, dat plots was veranderd in een podium. Kwam daar toen die knappe gast van aan het station en hij gaf les... in chemie... op een podium!
    Echt weird! xD


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nemph schreef:
    Lol, awesome droom. :'D