• © Copyright Pavarotti
    Topic________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 12:22 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hale Clevement

    "Rustig? Nou mooi niet." Zegt Lilly boos en wijst naar Isabelle.
    "Isabelle, wat is er gebeurd?" Ik ga naast haar zitten.

    Isabelle

    Ik schudt mijn hoofd en voel tranen komen.
    "Ik sloeg haar. Ik sloeg haar, omdat- Ik weet het niet-" Stotter ik.
    "Ik- Ik moest gewoon stoom afblazen denk ik." Zeg ik dan.
    Ik kijk naar Lilly.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik kijk haar aan. Mijn ogen spuwen vuur volgens mij. NOg nooit was ik zo boos geweest of geworden. "Ja en dan slaan we iemand" zeg ik gevaarlijk kalm terwijl ik langzaam in haar richting loop. Misschien moest zij maar eens voelen wat ik moest voelen door haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hale Clevement

    "Rustig." Zeg ik als ik Lilly op Isabelle af zie gaan, ik sta op en ga ertussen staan.
    "Doe geen dingen die je liever niet doet." Waarschuw ik Lilly.

    Isabelle

    Ik kijk bang naar Lilly die op me af komt lopen, maar Clevement komt ervoor staan en ik sta op.
    En ga achter de stoel staan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly

    “En als ik er nou geen spijt van krijg?” het was geen vraag meer bevestigend. Ik liep gewoon door en net voor ik tegen hem zou oplopen maakte ik een boogje om hem heen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hale Clevement

    Lilly maakt een boogje om me heen, ze heeft al duidelijk gemaakt dat ze liever niet heeft dat ik haar aanraak, maar hoe moet ik ze laten stoppen?

    Isabelle

    "Nee, Lilly! Rot op!" Zeg ik en pak de stoel vast die ik voor me houd.
    "Weg!" Zeg ik. "Het ging perongeluk!"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Diep van binnen weet ik dat ik het fout doe. "Ja en vervolgens als ik vraag waarom zeg je iets heel anders dus maak dat iemand anders wijs" schreeuw ik. Ik trek aan de stoel poot. Of ze valt of ze loopt achter de stoel aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [net een hond "rot op weg kstt]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ik voel een krachtige ruk aan de stoelpoot, ik loop erachteraan.
    "Lilly alsjeblieft." Smeek ik bijna.
    Ik voel tranen drukken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik luister niet naar haar. Ik geef nog een ruk aan de stoel en draai hem richting een andere hoek. Ze zou het nu zelf voelen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Lilly!" Zeg ik als ze de stoel uit mijn handen rukt.
    Ik krijg allemaal beelden van Florence die me vastpakt en mishandeld.
    "Lilly..." Zeg ik smekend en hoofdschuddend.
    Ik zet stappen achteruit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ze laat los. Jammer. BOos gooi ik de stoel op de grond. Lekkere docent dacht ik sarcastisch achja. Ik zie haar smeken en bang kijken en ze loopt naar achter. Ik grom kort en kijk haar gevaarlijka an.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hale Clevement

    "Lilly stop het!" Zeg ik en ga weer voor haar staan.
    Ik pak haar vast, al wil ze het niet.

    Isabelle

    Ik begin te huilen omdat het te veel word. Gelukkig houd Clevement Lilly weer tegen ik zie een uitweg en ren naar de deur.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik probeer me los te trekken van hem. Rotzak. Ik zie Isa wegrennen. Fijn heel bedankt. IK begon me los te trekken. "Laat me rotzak" scheldt ik naar hem en probeer me los te krijgen. Als hij me nu hniet los laat.....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    never mind.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 19:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Neen wat was er?]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.