• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Gabumon: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 23:19 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ik keek even op. 'Airplanes? Die is best mooi, hopelijk ken je die wel.' Ik moest even nadenken en de noten even terughalen en wist het toen weer, 'Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars. I could really use a wish right now. Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars. I could really use a wish right now. Dududududududuu' Derest verkrachte ik gewoon een beetje, mijn gezang was niet 100 maar hopen dat ze wist welk nummer..


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia

    Ik knikte en lachte zachtjes naar hem. 'Verwacht alleen niet dat ik ga rappen,' zei ik en ik begon te spelen. Er zaten wel wat foutjes in. Ik begon zachtjes te zingen en bij het rap gedeelte neuriede ik. Toen ik klaar was keek ik hem even aan. 'Nu mag ik kiezen,' zei ik met een lachje en begon al weer te spelen. Het origineel was snel, maar ik probeerde hem langzaam en paste het een beetje aan zodat het klopte. Het ging een beetje stroef, maar tegen het refrein ging het al wat lekkerder. 'Oh, so you think you know me now. Have you forgotten how. You would make me feel. When you drag my spirit down,' zong ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ik herkende het vrij snel, Nagaari zong vaak verschillende shit. Ik neuriëde soms mee en soms een paar woordjes maar dat was het. 'Heb je wel eens duet gedaan?' Ik was nieuwsgierig.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia

    'Heb je wel eens duet gedaan?' hoorde ik hem vragen. Ik stopte met spelen en keek hem aan. Ik dacht eventjes na en schudde daarna lichtjes mijn hoofd. 'Hoezo? Wou je dat gaan doen dan?' vroeg ik aan hem.

    [Ik ga zo denk ik wel slapen ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Ik verveel me... D; ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Dan ga je naar de keuken en kom je nagaari en Zendé toe? of naar de muziekruimte ;d]



    [PSSTT Ik ga slapen :$]

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 0:13 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    p Hhahaha is goed, ehh..ik weet niet wat ik moet doen..]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    'Kan wel. Moet niet maar lijkt me wel leuk.' Ik glimlachde liefjes naar haar. 'Het lijkt me wel leuk, maar ik heb alleen beetje droge nummers als lucky enzo in me hoofd.'

    [ Slaaplekker. <3' ]

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 0:33 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Topic !


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    'Kan wel. Moet niet maar lijkt me wel leuk,' glimlachte hij naar mij. Voordat ik het ook echt wou glimlachte ik terug. Het ging zo beetje automatisch. 'Het lijkt me wel leuk, maar ik heb alleen beetje droge nummers als lucky enzo in me hoofd,' zei hij verder. Ik dacht na. 'Die ken ik denk ik niet,' zei ik zachtjes tegen hem. 'Enige wat ik in me hoofd heb is een liedje dat geen duet is geloof ik,' ging ik verder en neuriede er een stukje van.

    [Kiss ke slowly ;D -Dat neuriet ze dus ;d en dat luister ik nu ook XD-]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    Ik loop verder de eetzaal in, maar dan valt mijn rode ketting op de grond. Als ik me omdraai om hem op te rapen, loopt iemand tegen me aan waardoor ik een paar meter naar achter word geduwd. Ik wankel, maar val niet.
    'God alle tyfus, je zuster!' zegt Nagaari die eruit ziet alsof ze nog half aan het slapen is. 'Kijk uit, vissen-soep.'
    Wonderbaarlijk genoeg en ondanks mijn zware dip, moet ik toch grinniken. Nagaari wrijft in haar ogen terwijl ze overeind komt en ziet dan blijkbaar pas dat ik het ben. 'Le morning, mister Zendé.'
    Lachend gaat ze met haar hand over mijn kruin waarna ze langs me heen loopt, de keuken in. Ik volg haar.
    'Jij ook goedemorgen,' zeg ik met nog steeds een kleine glimlach op mijn gezicht. Nagaari opent een kastje en haalt er dan glunderend een pak cornflakes uit. Daar heb ik ook wel zin in. 'Ik wil de cornflakes!' zeg ik waarna ik plagend het pak uit haar handen trek.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ Ach..ik verveel me.. Ik laat Dominique nog slapen etc.]

    Destiny

    Als ik oude foto's kijk glimlach ik als ik Stephanie zie op één van de foto's. Ze was mijn maatje sinds de kleuter klas en samen gingen we ook op kickboksen. Ik kijk op de achterkant van de foto July 2003 Championship kickboksen Destiny 1st trophy. Ik grinnik even, en krijg dan opeens de drang om te gaan trainen. En dat is ook wat ik ga doen. Weer beginnen met trainen. Ik pak snel uit mijn lade mijn kickboks broekje en een random topje en trek die snel aan waarna ik naar de keuken ren om een appel te pakken. Vanuit mijn ooghoek zie ik Zendé en Nagaari staan. Ik stop, pak een appel en wil wat tegen hem zeggen maar bedenk me dan dat het misschien beter is als ik even niks zeg. Ik loop op blote voeten naar de gymzaal en zie de boksbal staan. Eerst warm ik even op, touwtje springen etc. En dan doe ik mijn handschoenen aan en oefen mijn combinatie stoten en trappen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dominique

    Ik schrok wakker van een verschrikkelijke nachtmerrie. Ik zuchtte en keek op mijn klok 1uur. Douchen dan maar, ik nam een korte douche, deed kleding aan en liep naar beneden voor een ontbijt/lunch.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mylana

    Met een vermoeide uitdrukking op mijn gezicht trok mijn veelste grote vest aan en wandelde mijn slaapkamer uit. Ik moest iets eten want mijn maag rommelde als een bezetene. Bij de keuken aangekomen legde ik even mijn hand voor mijn mond toen ik een diepe gaap niet kon onderdrukken, en opende vervolgens de koelkast om te neuzen of er iets te eten was.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nagaari

    'Ik wil de cornflakes!' Hij grijpt letterlijk meteen het pak uit me handen. Ik kijk eerst nogal verontwaardigd maar dan lichtelijk arrogant. 'Meneertje denkt WAT?' Ik doe alsof ik boos ben maar kan me lach nogal moeilijk inhouden. 'Ten eerste, HET IS OCHTEND DUS IK BEN BOZER EN GEVAARLIJK EN EEN DINO. Ten tweede. CORNFLAKES ZIJN MIJN DING...' Ik denk even na.. En weet het goede woord. 'MIJN GEWOON MIJN! LIEVELINGS! ONTBIJT! KAK! SINDS ME KUT IS HERBOREN!' Hopelijk schrikt hij daarvan, ik pak een mok, melk en giet alles erin. Ik loop naar Zendé pak snel de pak uit zijn handen, geef hem een kus op zijn wang en doe wat cornflakes in de mok. Genietend ga ik op het aanrecht zitten met de mok in me handen. 'Dankje lief, of wil je nog een kusje? MAAR NU EEN CONRLFAKE-KUSJE?'

    Storm

    Ik luister naar haar. 'Lucky had ik de eerste dag gezongen..' Ik bedacht me opeens even dat, dat was met Des. Ik zie alles weer voor me een glimlach lichtelijk. 'Ach het zal wel, weet jij geen duettjes?' Ik kijk nepsielig naar Nadia.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.