• Het is het jaar 3012 een milenium na onze tijd. De wereld is vredig en het is er schoon. Alles en iedereen wordt gewaardeerd. Een wetenschapper van die tijd vind een machine uit waar je in kan die je eigen wereld creeërd. 15 jongeren. 7 jongen en 8 meisjes van rond de 17 jaar worden uitgenodigd om als eerste in het apparaat te gaan. Ze gingen in het apperaat zitten, maar hij liep vast. De jongeren werden echt in het apperaat gedaan en kwamen in een wereld waar iedere gedachte werkelijkheid werd. Een meisje kon na 2 dagen ontsnappen. Dit waren haar woorden.

    Het is daar verschrikkelijk. Iedere kleine gedachte komt daar tot leven en we waren allemaal verspreid. Ik vond een zwakke plek en kon eruit, maar die andere mensen. Ik kan er gewoon niet over praten. vertelde ze nadat ze met een verstikte stem afhaakte. De jongeren zaten daar vast. Hoe zouden ze er ooit uit kunnen komen?


    Meisjes: (7.)
    Jade Sky Bright -> HurtedHeart
    Elizábeth "Liz" Taylor Billington -> Griphook
    Cassie Raven Benson -> LovingStyles
    Yasmin Noëlle Hastings -> LovingStyles
    Faithlyn Diamond Light -> IHeartMusicc
    Josephine 'Josje' Michella Coronado -> xYoung
    Isabella North -> Sweetest

    Jongens: (7.)
    Jayden Jason Bright -> HurtedHeart
    Samuel Alexander White -> IHeartMusicc
    Oliver Falco Winstons -> Dracy
    Iral -> Diapal
    Logan Bercker -> Spyclon
    Avan North -> Sweetest


    Regels:
    - We spreken ABN gebruiken hoofdletters en aanhalingstekens
    - Tijdens het RPGen spreek je OOC met haakjes ()[]{}
    - geen One liners. Minimaal 8 regels. Het liefst meer. Gaat dit moeilijk wij helpen je wel.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je mag 2 rollen per persoon.
    - Naamveranderingen graag melden.
    - En alleen ik open de Topics. Ik zeg als ik even weg ben en stuur me een pbtje voor als ik het niet merk. Ik wil graag overzicht houden


    Het begin:
    Ik doe de begin post daar wacht je dus op!
    Je word wakker in een witte wereld. Het heeft geen kleur zon of iets anders. Het zal lijken of je in het niets bent gevallen. Als je eerste hersenprikkel in die wereld terecht komt zal je persoon het een beetje begrijpen. Als ze even rechtdoor lopen zullen ze elkaar tegenkomen nu worden ze niet bij elkaar wakker. Behalve familieleden kennen ze elkaar NIET!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:54 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Iral

    Er komt iemand aanlopen. Als ik opkijk zie ik Cassie dichterbij komen. Dan laat ze zich naast me neerzakken in de schaduw.
    'Waarom zit je zo alleen?' vraagt ze.
    'Het is warm, dus ik ga in de schaduw zitten,' is mijn antwoord. Ik houd op met aan de grassprietjes plukken en leg mijn hand op mijn knie, waarna ik haar aankijk.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie Raven Benson
    Ik knik, logisch antwoord. Mijn losse haar begint me te irriteren dus ik denk even aan een elastiekje. Als die te voorschijn is gekomen maak ik een vissengraatvlecht in mijn haar. Daarna kijk ik Iral weer aan. 'Vertel eens iets over jezelf,' zeg ik uiteindelijk omdat ik niet weet wat ik anders moet zeggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    Cassie knikt begrijpend, waarna ze met haar haar bezig gaat. Er valt een stilte. Ik wend mijn blik af en kijk weer voor me uit.
    'Vertel eens iets over jezelf,' zegt Cassie opeens, na een tijdje.
    'Oké,' zeg ik nadenkend. 'Ik... eh... lezen vind ik wel leuk. En... ik speel keyboard. Maar ik kan het niet zo goed, hoor,' voeg ik er nog snel aan toe, want misschien gaat ze wel vragen of ik iets wil spelen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Zoals ik al zei je kan niets wegdenken of anders denken. Dan komt er gewoon een lichter even groot rotsblok tevoorschijn. Oke]
    Jade
    Ik dook de auto weer in en dacht aan een krik. Ik krikte het dak met veel moeite op en tilde Jale op. Arme schat. Ik dacht aan verband en het mam in mijn hand. (rijmfaal). Ik snelde Faithlynns auto in en zag die beesten dichterbij komen maar nu ook andere reusachtige insecten. Ik zag ze dichterbij komen nog 10 Of 20 meter en ze waren erg snel. De auto starte niet en ik duwde Faithlynn opzei. Ik zag dat het een praat motor was. 'Motor start.' Zeg ik gekalmeerd. Hij deed wat ik vroeg en de motor starte. Ik ging plankgas en hoorde er een op ons dak springen. Ik begon scherpe bochten te maken om hem eraf te schudden wat ook lukte. 'Raketten op het dak.' Mompelde ik zachtjes. Ze gingen al gelijk aan en ik voelde me tegen de stoel aangedrukt worden. We waren zo wel een stuk sneller. Toen de raketten op waren en ik langzamer rijdde keek ik achterom naar Faithlynn en Samuel. 'Gaat het?' Vroeg ik voorzichtig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cassie Raven Benson
    'Oké. Ik... eh... lezen vind ik wel leuk. En... ik speel keyboard. Maar ik kan het niet zo goed, hoor,' zegt hij. Ik haal mijn schouders op, 'dat maakt toch niet zoveel uit?' Zeg ik, 'kan je niet een stukje spelen?' Vraag ik daarna.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    'Dat maakt toch niet zoveel uit?' zegt Cassie schouderophalend. 'Kan je niet een stukje spelen?'
    Ik had al verwacht dat ze dat ging vragen.
    'Oké dan,' zeg ik, waarna ik haar even in haar ogen kijk. Dan sluit ik ze voor korte tijd.
    Keyboard. Ik wil een keyboard.
    Terwijl ik het langwerpige ding uit het gras pak, bedenk ik me dat dit eigenlijk best wel fijn is. We kunnen alles wat we willen tevoorschijn toveren.
    'Heb je een voorkeur voor een melodie?' vraag ik aan haar, want ik ken er best veel.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie Raven Benson
    'Oké dan,' zegt Iral. Hij sluit zijn ogen en even later verschijnt er een keyboard in het gras. 'Heb je een voorkeur voor een melodie?' vraagt hij. Ik denk even na maar schud dan mijn hoofd. 'Niet echt,' antwoord ik, ' doe maar gewoon waar je het beste in bent,' vervolg ik. Ik kijk hem nog even aan en ga dan languit in het gras liggen en wacht totdat Iral begint met spelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    Afwachtend kijk ik haar aan als ze nadenkt. Dan schudt ze haar hoofd.
    'Niet echt,' zegt ze. 'Doe maar gewoon waar je het beste in bent.'
    Ik knik. Dan gaat ze met haar rug in het gras liggen.
    Ik leg mijn vingers al op de toetsen, en weet dan welke melodie ik ga doen. Als ik begin te spelen kijk ik eerst even naar de toetsen, maar als ik een beetje "ingespeeld" ben, kijk ik naar Cassie terwijl ik gewoon doorga.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie Raven Benson
    Ik doe mijn ogen dicht en luister naar de melodie. Na een tijdje open ik mijn ogen en kijk ik naar Iral. Ik frons even als ik merk dat hij al naar mij kijkt maar ik zeg er niks van. Ik ga weer iets meer overeind zitten en kijk even naar de lucht waarna ik weer naar Iral kijk. 'Ik had eerder verwacht dat je iets van Mozart of Beethoven zou spelen,' geef ik toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    Cassie ligt met gesloten ogen in het gras. Ik ben benieuwd naar haar reactie, maar als ze haar ogen opent, haar hoofd ietsjes optilt en dan fronst, wend ik mijn bik maar af.
    Ze gaat verzitten en wacht tot ik klaar ben. Dan beëindig ik het en kijk haar weer aan. Al die tijd zat ik in de kleermakerszit voor het instrument in het gras.
    'Ik had eerder verwacht dat je iets van Mozart of Beethoven zou spelen,' zegt Cassie.
    'Als je dat wilde, dan had je dat moeten zeggen,' zeg ik. Ik vroeg nog of ze een voorkeur had.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie Raven Benson
    'Als je dat wilde, dan had je dat moeten zeggen,' zegt Iral. Ik schud mijn hoofd. 'Nee dat wilde ik niet maar ik had gewoon eerder verwacht dat je iets van klassieke muziek zou spelen,' zeg ik schouderophalend. 'Maar goed, wat kan je nog meer spelen behalve wat je net speelde?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    Cassie schudt haar hoofd. 'Nee, dat wilde ik niet, maar ik had gewoon eerder verwacht dat je iets van klassieke muziek zou spelen.' Ze haalt haar schouders op. 'Maar goed, wat kan je nog meer spelen, behalve wat je net speelde?'
    'Lijk ik zo'n klassiek type, dan?' vraag ik met een zwak grijnsje. Ik weet het antwoord al. Ja. Ik zie er gewoon saai uit.
    Terwijl ik haar aankijk druk ik wat op de toetsjes.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie Raven Benson
    'Lijk ik zo'n klassiek type, dan?' vraagt Iral met een zwak grijnsje. Hij drukt op wat toetsen terwijl hij mij aankijkt. Ik kijk even in zijn ogen en bijt even op mijn onderlip. 'Als ik eerlijk ben,' begin ik, 'dan ja. Je ziet er wel een beetje uit als iemand die klassieke muziek speelt en luistert,' vervolg ik, 'niet dat daar iets mis mee is. Het is juist weer eens iets anders,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    Cassie kijkt me even recht aan, maar vestigt haar blik dan op iets anders. 'Als ik eerlijk ben, dan ja,' antwoordt ze. 'Je ziet er wel een beetje uit als iemand die klassieke muziek speelt en luistert. Niet dat daar iets mis mee is. Het is juist weer eens iets anders.'
    Ik denk dat er wel iets mis mee is en dat ze niet van klassieke muziek houd.
    'Nee, ik luister geen klassieke muziek,' zeg ik met een lichte frons, waarna ik naar onderen, naar mijn keyboard kijk.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie Raven Benson
    'Nee, ik luister geen klassieke muziek,' zegt hij met een lichte frons waarna hij naar de keyboard kijkt. Ik haal mijn schouders op, 'mij maakt het echt niks uit hoor,' zeg ik nonchalant. 'Waar luister je dan wel naar?' vraag ik daarna op een nieuwsgierige toon terwijl ik de vlecht weer uit mijn haar haal en Iral aan kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered