• Het is het jaar 3012 een milenium na onze tijd. De wereld is vredig en het is er schoon. Alles en iedereen wordt gewaardeerd. Een wetenschapper van die tijd vind een machine uit waar je in kan die je eigen wereld creeërd. 15 jongeren. 7 jongen en 8 meisjes van rond de 17 jaar worden uitgenodigd om als eerste in het apparaat te gaan. Ze gingen in het apperaat zitten, maar hij liep vast. De jongeren werden echt in het apperaat gedaan en kwamen in een wereld waar iedere gedachte werkelijkheid werd. Een meisje kon na 2 dagen ontsnappen. Dit waren haar woorden.

    Het is daar verschrikkelijk. Iedere kleine gedachte komt daar tot leven en we waren allemaal verspreid. Ik vond een zwakke plek en kon eruit, maar die andere mensen. Ik kan er gewoon niet over praten. vertelde ze nadat ze met een verstikte stem afhaakte. De jongeren zaten daar vast. Hoe zouden ze er ooit uit kunnen komen?


    Meisjes: (7.)
    Jade Sky Bright -> HurtedHeart
    Elizábeth "Liz" Taylor Billington -> Griphook
    Cassie Raven Benson -> LovingStyles
    Yasmin Noëlle Hastings -> LovingStyles
    Faithlyn Diamond Light -> IHeartMusicc
    Josephine 'Josje' Michella Coronado -> xYoung
    Isabella North -> Sweetest

    Jongens: (7.)
    Jayden Jason Bright -> HurtedHeart
    Samuel Alexander White -> IHeartMusicc
    Oliver Falco Winstons -> Dracy
    Iral -> Diapal
    Logan Bercker -> Spyclon
    Avan North -> Sweetest


    Regels:
    - We spreken ABN gebruiken hoofdletters en aanhalingstekens
    - Tijdens het RPGen spreek je OOC met haakjes ()[]{}
    - geen One liners. Minimaal 8 regels. Het liefst meer. Gaat dit moeilijk wij helpen je wel.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je mag 2 rollen per persoon.
    - Naamveranderingen graag melden.
    - En alleen ik open de Topics. Ik zeg als ik even weg ben en stuur me een pbtje voor als ik het niet merk. Ik wil graag overzicht houden


    Het begin:
    Ik doe de begin post daar wacht je dus op!
    Je word wakker in een witte wereld. Het heeft geen kleur zon of iets anders. Het zal lijken of je in het niets bent gevallen. Als je eerste hersenprikkel in die wereld terecht komt zal je persoon het een beetje begrijpen. Als ze even rechtdoor lopen zullen ze elkaar tegenkomen nu worden ze niet bij elkaar wakker. Behalve familieleden kennen ze elkaar NIET!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:54 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Logan

    Ik knik dankbaar en loop alvast richting net riviertje, ik kijk nog even achterom naar Yasmin. 'Naar van alles eigenlijk. Soul is soms heel leuk om te luisteren maar iets veel hippers ook wel. Het ligt er een beetje aan welke stemming ik ben wat ik dan leuk vind. Formuleer ik mijn antwoord zorgvuldig voor ik mijn handen in elkaar vouw, er water mee schep en uit het 'kommetje' drink.


    I only miss you when I'm breathing

    Yasmin Noëlle Hasting
    'Naar van alles eigenlijk. Soul is soms heel leuk om te luisteren maar iets veel hippers ook wel. Het ligt er een beetje aan welke stemming ik ben wat ik dan leuk vind,' zegt Logan waarna hij een kommetje van zijn handen maakt en van het water drinkt. Ik knik instemmend, 'daar ben ik het mee eens. Soms heb je juist behoefte aan vrolijkere liedjes en soms aan wat zieligere liedjes,' zeg ik. Ik bijt even op mijn onderlip, 'ik ehm, zou je anders wat akkoorden kunnen leren?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Logan

    Ik schud mijn hoofd even, 'Nee dat hoeft niet, ik zou er toch niks van bakken.' zeg ik met een klein onzeker grijnsje. 'Het zou jou alleen maar moeite en tijd kosten die je beter ergens anders in kan steken.' vervolg ik na nog wat te hebben gedronken en op ben gestaan.


    I only miss you when I'm breathing

    Yasmin Noëlle Hastings
    'Nee dat hoeft niet, ik zou er toch niks van bakken,' zegt hij met een klein grijnsje, 'Het zou jou alleen maar moeite en tijd kosten die je beter ergens anders in kan steken,' vervolgt hij. Ik haal mijn schouder op, 'mij maakt het niet zoveel uit. We zitten hier toch voorlopig nog wel vast. En een paar akkoorden moet vast wel lukken,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Kan ik ergens heen met Faithlynn? Dan laat ik Samuel wel bij Jade..]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Logan

    'Hmm, als je het niet erg vindt om wat tijd te verspillen kunnen we het proberen ja.' antwoord ik, waarna ik aan een gitaar denk die in mijn handen tevoorschijn komt. 'Dit is eigenlijk best wel cool,' zeg ik waarna ik de gitaar met een band om mijn nek hang.


    I only miss you when I'm breathing

    Yasmin Noëlle Hastings
    'Hmm, als je het niet erg vindt om wat tijd te verspillen kunnen we het proberen ja,' zegt Logan waarna er een gitaar in zijn handen verschijnt. 'Dit is eigenlijk best wel cool,' hij hangt de gitaar met een band om zijn nek. 'Het is schattig wanneer jongens gitaar spelen,' flap ik eruit en ik voel dat mijn wangen weer een beetje warm worden. Ik denk even aan een gitaar standaard en even later verschijnt die en zet ik mijn gitaar erop. 'Okee, eerst maar de A,' zeg ik terwijl ik Logan's vingers op de goede snaren zet. 'Probeer eens,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Logan

    Zou ze me alleen gitaar laten spelen omda ze dat schattig vond? Is een van de gedachtes die door min hoofd schiet, snel stop ik eraan te denken en focus me op de gitaar. Ze zet mijn vingers goed neer en ik sla ze voorzichtig allemaal achter elkaar aan. Er kwam nog een redelijk ged geluid vandaan maar de laatste snaar klonk een beetje raar, volgens mij stond mijn vinger iets verkeerd.


    I only miss you when I'm breathing

    Yasmin Noëlle Hastings
    Ik luister even naar hoe hij de snaren aanslaat. De laatste klinkt niet helemaal goed. Voorzichtig pak ik zijn hand weer vast en zet de vinger iets anders neer. Dan pak ik ook mijn eigen gitaar en doe ik om mijn nek. 'Probeer nog eens een keer,' zeg ik tegen Logan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade Sky Bright
    'Je begrijpt het niet. Hij zit vast onder het dak van de auto wat hem half verpletterd.' Ze ik nog steeds snikkend. Toen ik hem probeerde los te trekken, maar meteen begint Jale weer te janken. Ik aai HAAR ober haar koppie en sus haar. Tranen stromen over mijn wangen en laten een zout spoortje achter. Ik snik en stap uit de auto. Ik zie plots zwarte dingen van de berg afkomen. Ik denk een verekijker en heb hem in mijn hand. Ik bekijk de wezens uit renetten waar ik aan gedacht had. Gigantische spinnen net als in Harry potter 2 ja dat waren klassiekers en ik was er fan van. Ookal waren ze 1000 jaar geleden gemaakt. Mijn adem stokte. Ik was doodsbang voor spinnen. 'Ssppinnen.' Zeg ik stotterend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Iral

    Yasmin en die jongen - Logan - zijn in gesprek geraakt en Yasmin leert hem nu gitaar. Zwijgend leun ik tegen een boom aan en kijk af en toe even naar Cassie, Isabelle en Avan. Naar de gitaarles kijken is ook niet heel vermakelijk, dus laat ik me op de grond zakken en begin wat aan het gras te plukken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Logan

    Yasmin zet mijn vingers iets anders neer, voorzichtig probeer ik nog een keer aan te slaan. Het klinkt nu al een stuk beter dan net, waardoor een kleine glimlach op mijn gezicht verschijnt. Van enthousiasme sla ik nog een keer aan en het klinkt weer hetzelfde, ik bestudeer hoe mijn linker vingers op de snaren staan en probeer het te onthouden.


    I only miss you when I'm breathing

    Yasmin Noelle Hastings
    Ik glimlach even als het nu wel goed klinkt. 'Okee, nu de volgende, Am,' zeg ik waarna ik zijn hand weer vastpak en de vingers op de goede plek neerzet. Als ze goed staan sla ik Am aan op mijn eigen gitaar. Daarna kijk ik weer naar Logan, 'nu jij. Doe eens Am en probeer daarna nog een keer A,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Samuel Alexander Jones

    Ik keek haar vaag aan spinnen? Maar toen zag ik het ik pakte haar verrekijker en schrok. 'We gaan Jale hier snel uit helpen,' zei ik toen en probeerde het rotsblok op te tillen. Ik dacht dat het rotsblok lichter werd en tilde het toen op. 'Jade pak Jale,' zei ik toen snel.

    Faithlynn Diamond Light

    Ik hielp Sam even en dacht toen aan mijn eigen auto. Ik ging erin zitten, 'Stap in,' zei ik toen snel toen ik vanuit mijn ooghoek zag dat de spinnen dichterbij kwamen. Later is a.u.b geen reuze termieten, wormen, kevers te voor schijn komen. Maar voor ik dacht wat ik had aangericht kwamen die vanaf de andere kant de berg af rollen. Ik schrok me dood, 'S- st- stap in !' riep ik toen snel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cassie Raven Benson
    De lange broek die ik aan heb wordt veels te warm dus ik denk even aan een korte broek en een paar seconden later heb ik die aan. Ik verwissel mijn tshirt voor een hemdje. Dan kijk ik even rond en mijn blik valt op de blonde jongen, Iral volgens mij, die in zijn eentje onder een boom zit en een beetje aan het gras zit te plukken. Ik duw mezelf van de auto af waarna ik naar Iral loop en naast hem ga zitten. 'Waarom zit je zo alleen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered