• Het is het jaar 3012 een milenium na onze tijd. De wereld is vredig en het is er schoon. Alles en iedereen wordt gewaardeerd. Een wetenschapper van die tijd vind een machine uit waar je in kan die je eigen wereld creeërd. 15 jongeren. 7 jongen en 8 meisjes van rond de 17 jaar worden uitgenodigd om als eerste in het apparaat te gaan. Ze gingen in het apperaat zitten, maar hij liep vast. De jongeren werden echt in het apperaat gedaan en kwamen in een wereld waar iedere gedachte werkelijkheid werd. Een meisje kon na 2 dagen ontsnappen. Dit waren haar woorden.

    Het is daar verschrikkelijk. Iedere kleine gedachte komt daar tot leven en we waren allemaal verspreid. Ik vond een zwakke plek en kon eruit, maar die andere mensen. Ik kan er gewoon niet over praten. vertelde ze nadat ze met een verstikte stem afhaakte. De jongeren zaten daar vast. Hoe zouden ze er ooit uit kunnen komen?


    Meisjes: (7.)
    Jade Sky Bright -> HurtedHeart
    Elizábeth "Liz" Taylor Billington -> Griphook
    Cassie Raven Benson -> LovingStyles
    Yasmin Noëlle Hastings -> LovingStyles
    Faithlyn Diamond Light -> IHeartMusicc
    Josephine 'Josje' Michella Coronado -> xYoung
    Isabella North -> Sweetest

    Jongens: (7.)
    Jayden Jason Bright -> HurtedHeart
    Samuel Alexander White -> IHeartMusicc
    Oliver Falco Winstons -> Dracy
    Iral -> Diapal
    Logan Bercker -> Spyclon
    Avan North -> Sweetest


    Regels:
    - We spreken ABN gebruiken hoofdletters en aanhalingstekens
    - Tijdens het RPGen spreek je OOC met haakjes ()[]{}
    - geen One liners. Minimaal 8 regels. Het liefst meer. Gaat dit moeilijk wij helpen je wel.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je mag 2 rollen per persoon.
    - Naamveranderingen graag melden.
    - En alleen ik open de Topics. Ik zeg als ik even weg ben en stuur me een pbtje voor als ik het niet merk. Ik wil graag overzicht houden


    Het begin:
    Ik doe de begin post daar wacht je dus op!
    Je word wakker in een witte wereld. Het heeft geen kleur zon of iets anders. Het zal lijken of je in het niets bent gevallen. Als je eerste hersenprikkel in die wereld terecht komt zal je persoon het een beetje begrijpen. Als ze even rechtdoor lopen zullen ze elkaar tegenkomen nu worden ze niet bij elkaar wakker. Behalve familieleden kennen ze elkaar NIET!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:54 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cassie Raven Benson
    'Awww,' zeg ik tegen Avan. 'Waarom heb je ze nou laten verbranden?' vraag ik met een gemaakt teleurgesteld gezicht. 'Ik had je graag als baby willen zien,' grinnik ik erachteraan. Dan kijk ik weer even naar Isabelle, 'kan je ze niet nog een keer "oproepen"?' vraag ik met een kleine grijns.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Avan

    'O alsjeblieft,' grijnsde ik. 'De Bentley,' Bells legde me het zwijgen op. 'Jongens, geen cat fight please. Of eigenlijk geen car fight.' Ik grinnikte even. Ik keek even naar Yasmin en naam haar even in me op. Ik besloot dat ik haar erg mooi vond. Heel meisjesachtig. Isabelle ving mijn blik en schudde haar hoofd even. Blijkbaar vond ze haar maar niks, dat zag ik gewoon. Ze was meer een sneaker meisje, maar ik wist ook dondersgoed dat dat ook grotendeels kwam omdat ze heel onzeker over haar uiterlijk was. 'Awww,' zei Cassie. 'Waarom heb je ze nou laten verbranden?' vroeg ze teleurgesteld. 'Ik had je graag als baby willen zien,' grinnikte ze. Ik wierp Isabelle een vernietigende blik toen Cassie haar vroeg ze nog een keer op te roepen. 'Je laat het hoor!' Dreigde ik.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 21:38 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Ehm ben er weer, maar even voor de duidelijkheid je kunt alleen dingen erbijdenken. Niet wegdenken. Daarom de wereld wordt op een gegeven moment vol waardoor er echt Chaos komt :P dus je kan pijn of wonden niet wegdenken.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ga ff Ik Hou Van Holland kijken.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Cassie Raven Benson
    Ik zucht even en leun dan tegen de auto. 'Ik snap echt nog steeds niet wat jongens nou met auto's hebben,' grinnik ik, 'het enige wat je kan doen is er in rijden meer niet,' voeg ik er nog aan toe. Ik begin een beetje last te krijgen van de zon. Een zonnebril zou handig zijn. Ik glimlach tevreden als er een zonnebril in mijn handen verschijnt. 'Veel beter,' zeg ik terwijl ik de zonnebril opzet.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 22:09 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Leunt Cassie tegen de ogen?]


    I only miss you when I'm breathing

    Spyclon schreef:
    [Leunt Cassie tegen de ogen?]


    [hehe, grapje. Moest auto zijn xD]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yasmin Noëlle Hastings
    Ik kijk even om mij heen en merk dan dat ik nog steeds Logan's hand vast heb. Snel laat ik die los en ik voel dat mijn wangen warm worden, 'ehm sorry, ik had niet door dat ik je hand nog vast had,' mompel ik een beetje verlegen waarna ik snel mijn aandacht op de grond richt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Logan

    Ik merkte op dat ik en Yasmin wel erg lang elkaars hand vasthielden, ik wilde haar hand net loslaten toen zij dat al deed. Snel bied ze haar excuses aan en krijgen haar wangen een beetje een rode tint. Ze kijkt naar de grond en blijkt daar haar aandacht op te richten, grappig ze had ongeveer het zelfde karakter als mij. In ieder geval qua verlegenheid. 'Het is niet erg hoor, ik had het ook niet echt door.' antwoord ik vriendelijk, ook al voel ik me wel onzeker.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 23:05 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Yasmin Noëlle Hasting
    'Het is niet erg hoor, ik had het ook niet echt door,' zegt Logan vriendelijk. Ik kijk weer even op en glimlach voorzichtig naar hem, 'okee'. Dan pak ik mijn gitaar weer op en speel weer wat akkoorden. Na een tijdje kijk ik Logan even aan. 'Speel je ook instrument?' vraag ik nieuwsgierig terwijl ik een blonde krul achter mijn oor stop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Logan

    Ik schud mijn hoofd en voel dat mijn wangen nu ook een lichte blos krijgen, misschien wilde ze nu niet meer met me praten. 'Nee, ik speel helemaal geen instrument. Ik ben niet zo heel muzikaal aangelegd, ook al vind ik het luisteren ervan wel heel leuk.' antwoord ik met een ietwat rare stem doordat mijn keel en mond redelijk droog zijn,


    I only miss you when I'm breathing

    Yasmin Noëlle Hastings
    Logan schudt zijn hoofd en hij bloost lichtjes. 'Nee, ik speel helemaal geen instrument. Ik ben niet zo heel muzikaal aangelegd, ook al vind ik het luisteren ervan wel heel leuk,' zegt hij met een beetje een rare stem. Ik knik even waarna ik weer verder speel. 'Naar wat voor een muziek luister je vooral?' vraag ik. 'Oja, en als je dorst hebt, het water in de rivier is drinkbaar,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Had Avan niet gezegd dat het heel zout was? xd]


    I only miss you when I'm breathing

    Spyclon schreef:
    [Had Avan niet gezegd dat het heel zout was? xd]


    [yeah, maar dat klopte niet :P]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Huh, oh okeey xd]


    I only miss you when I'm breathing