• Het is het jaar 3012 een milenium na onze tijd. De wereld is vredig en het is er schoon. Alles en iedereen wordt gewaardeerd. Een wetenschapper van die tijd vind een machine uit waar je in kan die je eigen wereld creeërd. 15 jongeren. 7 jongen en 8 meisjes van rond de 17 jaar worden uitgenodigd om als eerste in het apparaat te gaan. Ze gingen in het apperaat zitten, maar hij liep vast. De jongeren werden echt in het apperaat gedaan en kwamen in een wereld waar iedere gedachte werkelijkheid werd. Een meisje kon na 2 dagen ontsnappen. Dit waren haar woorden.

    Het is daar verschrikkelijk. Iedere kleine gedachte komt daar tot leven en we waren allemaal verspreid. Ik vond een zwakke plek en kon eruit, maar die andere mensen. Ik kan er gewoon niet over praten. vertelde ze nadat ze met een verstikte stem afhaakte. De jongeren zaten daar vast. Hoe zouden ze er ooit uit kunnen komen?


    Meisjes: (7.)
    Jade Sky Bright -> HurtedHeart
    Elizábeth "Liz" Taylor Billington -> Griphook
    Cassie Raven Benson -> LovingStyles
    Yasmin Noëlle Hastings -> LovingStyles
    Faithlyn Diamond Light -> IHeartMusicc
    Josephine 'Josje' Michella Coronado -> xYoung
    Isabella North -> Sweetest

    Jongens: (7.)
    Jayden Jason Bright -> HurtedHeart
    Samuel Alexander White -> IHeartMusicc
    Oliver Falco Winstons -> Dracy
    Iral -> Diapal
    Logan Bercker -> Spyclon
    Avan North -> Sweetest


    Regels:
    - We spreken ABN gebruiken hoofdletters en aanhalingstekens
    - Tijdens het RPGen spreek je OOC met haakjes ()[]{}
    - geen One liners. Minimaal 8 regels. Het liefst meer. Gaat dit moeilijk wij helpen je wel.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je mag 2 rollen per persoon.
    - Naamveranderingen graag melden.
    - En alleen ik open de Topics. Ik zeg als ik even weg ben en stuur me een pbtje voor als ik het niet merk. Ik wil graag overzicht houden


    Het begin:
    Ik doe de begin post daar wacht je dus op!
    Je word wakker in een witte wereld. Het heeft geen kleur zon of iets anders. Het zal lijken of je in het niets bent gevallen. Als je eerste hersenprikkel in die wereld terecht komt zal je persoon het een beetje begrijpen. Als ze even rechtdoor lopen zullen ze elkaar tegenkomen nu worden ze niet bij elkaar wakker. Behalve familieleden kennen ze elkaar NIET!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:54 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cassie Raven Benson
    'Nee, ik luister geen klassieke muziek,' zegt hij met een lichte frons waarna hij naar de keyboard kijkt. Ik haal mijn schouders op, 'mij maakt het echt niks uit hoor,' zeg ik nonchalant. 'Waar luister je dan wel naar?' vraag ik daarna op een nieuwsgierige toon terwijl ik de vlecht weer uit mijn haar haal en Iral aan kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga eten, ben er zo nog wel.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Iral

    'Mij maakt het echt niks uit, hoor,' hoor ik haar zeggen. 'Waar luister je dan wel naar?'
    Ik stop met willekeurige tonen spelen en kijk op naar haar. 'Gewoon, naar popmuziek,' antwoord ik. 'Meestal naar de radio.'
    Ik zie dat ze haar haar weer los heeft gedaan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Waar kan ik inspringen? (:]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    [Waar kan ik inspringen? (:]


    [ehm, gewoon bij Iral en Cassie a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cassie Raven Benson
    'Gewoon, naar popmuziek. Meestal naar de radio,' antwoordt Iral. Ik knik even en kijk dan naar Avan en Isabelle. 'Spelen jullie eigenlijk ook een instrument?' vraag ik aan hun. Dan haal ik wat madeliefjes uit een gras, maak daar een krans van en zet die op mijn hoofd waarna ik weer naar Avan en Isabelle kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Isabelle

    Ik schudde mijn hoofd. 'Nee. Avan speelt wel Elektrische Gitaar.' Direct volgde een protesterend geluid. 'Je zingt toch? Ik vind dat je keel ook een instrument is.' Een blos trok naar mijn wangen. 'Niet waar. En bovendien kan ik er niets van, echt niet. Hou je kop Av.' Avan maakte opnieuw een protesterend geluidje, maar ik negeerde het dit keer.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Staat Jayden ook nog bij het groepje HurtedHeart?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Cassie Raven Benson
    Isabelle schudt haar hoofd. 'Nee. Avan speelt wel Elektrische Gitaar,' zegt ze. 'Je zingt toch? Ik vind dat je keel ook een instrument is.' zegt Avan dan. 'Niet waar. En bovendien kan ik er niets van, echt niet. Hou je kop Av,' antwoordt Isabelle. Ik grinnik even, 'zijn jullie het wel is eens met elkaar?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    Cassie knikt en kijkt dan naar Isabelle en Avan. 'Spelen jullie eigenlijk ook een instrument?'
    'Nee,' antwoord Isabelle hoofdschuddend. 'Avan speelt wel elektrische gitaar.' Vervolgens volgt er weer een discussie tussen ze, waar ik niet naar luister.
    Ik schuif het keyboard van me af en kruip weer tegen de boom aan, in de schaduw. Als ik een keer met mijn mond smak merk ik dat hij droog is. Snel tover ik een flesje frisdrank tevoorschijn en begin er van te drinken. Het koude drankje gutst door mijn keel, wat een heerlijk gevoel geeft.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Avan

    Isabelle en ik zuchtten even en dachten hard na. 'Zijn we het wel eens met elkaar Ies?' Mijn zusje beet op haar lip. 'Nee, ik kan me niet herinneren dat we ooit... O wacht, weetje nog, vrijdag 3 maart? Toen met het journaal?' Ze barstte weer in lachen uit en ik lachte mee. 'Ja, die presentatrice...' Ik moest moeite doen om te stoppen met lachen. 'Ja, dat was de enige keer dat we het met elkaar eens waren. Die herinnering kwam echt in het plakboek. Ik had nooit kunnen denken dat ik het ooit met haar eens zou kunnen zijn. Haar mening is gewoon raar.' Isabelle klopte grijnzend op mijn rug. 'De jouwe ook hoor broertje, de jouwe ook.'

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 15:04 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Cassie Raven Benson
    Ik kijk van Avan naar Isabelle en lach zachtjes. Ik snap echt niks van hun gesprek. Dan zucht ik even en ga weer languit op het gras liggen.
    Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat Iral iets drinkt en merk ik dat ik eigenlijk ook wel dorst heb. Cola, denk ik waarna er een flesje cola verschijnt. Ik kom weer iets overeind en neem een paar slokjes waarna ik weer ga liggen.
    'Zullen we hier ooit uitkomen?' vraag ik me hardop af.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    'Zullen we hier ooit uit komen?' vraagt Cassie. Ik weet niet of ze het tegen zichzelf heeft of tegen Isabelle en Avan, maar ik besluit geen antwoord te geven.
    Mijn rug begint een beetje pijn te doen, aangezien hij tegen een harde boom aan drukt. Nou ja, je kan niet voor niets al die dingen oproepen, toch?
    Ik zou nu wel een sofa willen.
    Als ik met mijn ogen knipper, zit ik opeens op een luxe, rode sofa. Ik ga iets verzitten en leg een kussentje achter mijn rug. Ah, dit is fijn.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Isabelle

    'Ik weet het niet.' Sprak ik wijfelend. Ik ging ook in het gras naast Cassie liggen. Avan kwam er bij zitten. 'Aan de ene kant is het geweldig hier, omdat we alles kunnen krijgen wat we willen. Maar aan de andere kant wil ik weer terug naar mijn familie en vrienden. Ik weet het niet zo goed. Ik heb nog steeds het gevoel dat dit een soort vreemde droom is.' Ik keek opzij naar Cassie. 'Wat denk jij?'

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 15:29 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Cassie Raven Benson
    Ik denk even na. 'Ik wil aan de ene kant ook terug naar mijn familie en vrienden maar hier is het ook fijn,' zeg ik na een tijdje. 'Het is hier eigenlijk té perfect. Er moet hier wel ergens een foutje zitten. Het kan niet anders,' zucht ik terwijl ik naar de strakke blauwe lucht kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered