• De vorige was vol.

    Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik haat het hoe je alles verpest voor me, hoe erg ik je ook probeer te ontlopen.


    Your make-up is terrible

    Je hebt hem kapot gemaakt, lul. Je bent zijn bróér, dan doe je zoiets niet. Ik heb vaak genoeg gehoord dat het je speet, maar ik ben klaar met jou. Rot op uit mijn leven.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    I hate people like you.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ooit komt het weer goed, hoop ik.


    26 - 02 - '16

    So fucking frustrated. GRAAAH.


    Me so good.

    Eerst ga je het verlegen meisje met de rode blosjes uithangen en nu laat je je pas echt zien. Sneu. ._.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Domme koe? Ja, hoor, nadat gij kalf dat had gezegd, wie kreeg er gelijk? Wie is er de stomme koe?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Godverdomme.


    26 - 02 - '16

    ACCEPTEER ME GEWOON ZOALS IK BEN


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik vraag me af hoe het gaat zijn zodra ik zeker weet dat ik gezakt ben... Hoe teleurgesteld en boos mensen gaan zijn. Toch weet ik zeker dat het me nooit meer gaat lukken om te slagen.


    Life is hard and then we die

    Ik kan met een gerust hart zeggen dat het nu goed met me gaat.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik denk dat we uit elkaar groeien, na een vriendschap van heel wat jaren, en elkaar kennen via de peuterspeelzaal. We worden volwassen en krijgen allebei andere interesses, jammer, heel jammer.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Soms kan ik mijn kop wel door de muur rammen (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik denk elke dag aan je.


    The universal language of art.

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh!!!!!!!!!!


    i put the fun in funeral