• De vorige was vol.

    Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Het is niet waar, oké? Wáárom zou ik zoiets doen! Waarom vinden mensen het leuk om me zwart te maken.


    26 - 02 - '16

    Eindelijk heb ik het idee dat het misschien wel goed gaat komen met me. Misschien kan ik echt tot rust komen en wat zekerheid krijgen voordat ik m'n examens in ga. Eindelijk krijg ik echt hulp. Man, ik kan wel janken.


    Life is hard and then we die

    oke, ik heb een structuur issue!

    Nou mijn blijheid is weer over, ik voel me weer verdrietig..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sommige mensen moeten ook altijd overal over zeuren *kuch* zus *kuch*


    26 - 02 - '16

    Godver.


    26 - 02 - '16

    omg! k ben verliefd op een jongen van mijn klas maar hij merkt me niet op! en hij gaat over een paar weken net zoals ik van school!!(huil) ik hou van hem! Jamie Boy!!!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik probeer zo hard om weer normaal te worden maar jij, jij bent het grootste obstakel. Waarom kan je niet gewoon oprotten? Als ik nog meer dingen van jou ga zien, steek ik écht nog eens een mes tussen je ribben.
    -frustraties-


    Your make-up is terrible






    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    man, ik ben zo blij!
    Ik heb het probleem met m'n outlook kunnen oplossen!! (yeah)
    Weeral iets minder dat ik moet doen
    maar nu wel nog een Griekse parabel vertalen en een alinea voor Nederlands maken
    pfff...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    maak ik me teveel zorgen?? :|

    ze heeft een dwangneurose, jankt om alles en gaat mij opzadelen met haar probleem.
    over zelfmoord.
    alsof ik al niet genoeg heb meegemaakt over een vriendin die zich snijdt.
    ik vind haar best aardig, maar ik heb ook een grens.
    ze vertelde het mij omdat ik sterk leek. ben ik ook, maar bij mij houdt het ook ergens op. Ja?
    ging ze zeggen dat ze me er niet mee op wilde zadelen
    te laat.
    voel me er echt K*** over


    Miep

    I'm fallin' to pieces
    breakeven


    Miep

    Kan het niet een dag gewoon normaal gaan?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    omg I go crzy!!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James