• De vorige was vol.

    Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik ziet hier te trillen omdat ik weet dat er iets is, ik probeer mijn vriendin al van vorige vrijdag te bereiken maar ze stuurt niet terug of neemt niet op. Ik heb moeite om in slaap te vallen en als ik in bed lig krijg ik terug diezelfde rilling.

    Ik word echt altijd verliefd op de verkeerde =/


    If a writer falls in love with you, you can never die


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik blijf altijd alleen :(


    everything is love, but what is everything? <3

    Orleanss schreef:
    Ik blijf altijd alleen :(

    Hoe oud ben je? 13? Waarover zit je in godsnaam te zeiken? Ik kreeg pas een vriendin toen ik 17 was. Je hebt alle tijd van de wereld, maar als je zo down gaat lopen doen dan blijf je inderdaad voor altijd alleen :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MÈH!


    26 - 02 - '16

    Kan ik ooit weer recht in je gezicht zeggen dat het goed met me gaat?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hoe oud ben je? 13? Waarover zit je in godsnaam te zeiken? Ik kreeg pas een vriendin toen ik 17 was. Je hebt alle tijd van de wereld, maar als je zo down gaat lopen doen dan blijf je inderdaad voor altijd alleen :W


    Rustig. Als zij zich daar druk over maakt moet ze 't zelf weten toch. Ze komt hier om d'r hart te luchten, right? (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Waarom gaan alle leuke dingen zo snel voorbij?

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 17:23 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    De tijd gaat snel


    26 - 02 - '16

    Lelijke player. -zo dat is eruit-


    Me so good.

    Ik weet wel dat ik het niet tegen je moet zeggen, niets moet laten blijken, omdat ik dan alles verwoest wat er ooit tussen ons heeft bestaan, om nog maar niet te spreken over het groepje dat dit schooljaar ontstaan is... Want dat zou ook uit elkaar vallen, alsof het nooit heeft bestaan.
    Ik weet het allemaal heus wel.
    Maar hoe houd ik dit in vredesnaam vol? Hoe kan ik deze enorme hoeveelheid gevoelens die ik heb nu verstoppen, zonder uit elkaar te barsten van opgepropte gedachten en emoties?
    Ik dacht dat het op zou houden, iets tijdelijks zou zijn, het zal wel over gaan, was wat ik dacht. Maar dat doet het niet, het is te sterk.
    Wat moet ik nu doen?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik durf niet eens naar het klassenuitje, ik ben zo zenuwachtig als de pest. Dat kan toch niet? Ik moet het toch juist leuk vinden om naar het klassenuitje te gaan? Het liefst zou ik bang hier thuis blijven, maar ik weet dat het niet de best oplossing is, dus ik ga dadelijk gewoon er naar toe! Want ik kan het. Ik kan er naar toe gaan en plezier hebben. Het moet, voor mezelf.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 16:18 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Die medicijnen passen echt niet bij me. (cat)


    26 - 02 - '16

    When will they realize I'm pretending?
    I could be a great actor, I've been acting my whole life.


    If a writer falls in love with you, you can never die