• De vorige was vol.

    Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    ik ben 18 geen 12 ik wordt er gek van dat ik 12 geschat word en mijn kleine zusje 18!

    en M moet zijn rot negative energie laten gaan... en nu eindelijk eens gaan beseffen dat het niet verkeerd is om van een ander meisje te gaan houden!! (want ik vang hem met open armen op ^^)

    klaar (3(flower)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 19:17 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Het liefst wil ik nu zo hard huilen en schreeuwen, dat je het in je eigen huis kunt horen, 20 kilometer verderop, zodat je eindelijk begrijpt hoe het me aan stukken scheurt.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik wil gewoon huilen en schreeuwen. Zonder reden. Is dat raar?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Off to London! ;D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik had nooit verwacht dat het weer terug zou komen ..


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    jij zorgt ervoor dat ik instort zodra ik alleen ben...


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Je wil niet weten hoe schuldig ik me voel
    Als jij niet met mij was omgegaan was jij nu niet gepest, was jou die ellende bespaart.
    Ik wil sterk blijven om jou te steunen, om jou de steun te geven die ik nooit heb gehad. Maar het is zo moeilijk, alles van vroeger komt weer terug.
    Maar toch moet je ook weten dat ik er altijd voor je zal zijn, dat ik altijd voor je klaar zal staan.
    Je moet weten dat ik je begrijp, voor mij is deze wereld helaas maar al te bekend. Je kan me altijd bellen, altijd bij me terecht. Ik zal je niet laten vallen, niet zoals bij mij gebeurde.
    Ik zal zorgen dat je er doorheen komt, dat je wonden niet dichtgroeien tot eeuwige littekens.
    Maar vooral ga ik er alles om te doen dat er bij jou niet gebeurt wat er bij mij wel is gebeurd. Ik zal laten zien hoe belangrijk het is om iemand te hebben waarbij je uit kan huilen, omdat ik dat gemist heb en niet wil dat jij het mist.
    Ik zal er alles om te doen dat jij weer verder kan, weer gelukkig kan worden. Dat je met plezier op je schooltijd terug zal kijken.
    Ik zal zorgen dat je alle steun krijgt die ik heb gemist

    Ik zal proberen het pesten te stoppen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De eenzaamheid werd me even te veel vandaag.


    Destroy what destroys you.

    Rembrandt schreef:
    Ik wil gewoon huilen en schreeuwen. Zonder reden. Is dat raar?


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Zal je het ooit begrijpen? Ja, inderdaad 'het'. Dat ik je leuk vindt, ontzettend leuk, een beetje meer dan leuk, eigenlijk.
    Nee, waarschijnlijk niet.
    En ik ben te bang om het je te zeggen, te bang om te verliezen hoe we nu met elkaar omgaan.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ENTERSHIKARI schreef:
    De eenzaamheid werd me even te veel vandaag.

    Ik kan zo erg niet tegen mensen die hun problemen faken en als ze ermee geconfronteerd worden, gewoon verder gaan en meer gaan liegen. Get a life! Iedereen heeft het door hoor.


    Your make-up is terrible

    -

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 8:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ooit komt het wel weer goed, denk ik. (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Voor iedereen die niet lekker in z'n vel zit:


    26 - 02 - '16