• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Sportief? Ik wist niet dat jij aan lichaamsbeweging deed behalve je prachtige danspasjes."
    Ik grinnik en trek mijn wenkbrauw op.
    "Ik beoefen nog andere sporten ook hoor."
    Wiebelend met mijn wenkbrauwen kijk ik haar even aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle

    Ik glimlach waterig.
    "Lilly, je hoeft niet voor mij te blijven. Als je liever weg wilt, mag dat." Zeg ik zachtjes en laat haar los.
    Zij mag zelf kiezen wat ze doet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ben even douchen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Ik heb echt de hoofdprijs afgeschoten. Ik lijk nu zo'n kind dat niet om haar moeder geeft. Geloof me, ik heb om haar gegeven, enorm veel. Maar ik kon het niet meer. Niet na wat ze gedaan heeft."
    Ik zucht even diep en til dan haar kin op zodat ze me aankijkt.
    "Ik ken de situatie niet, dus ik ga er niet over oordelen." In de hoop dat het haar toch ietwat troost biedt druk ik liefdevol mijn lippen op de hare. "Kan ik iets voor je doen?" vraag ik tussen het kussen door.

    Charlotte

    "Veeltste klef. Laten we er ook maar meteen mee op houden." Michael gaat lachend naast me liggen en legt zijn handen onder zijn hoofd. "Veel beter," grinnikt hij. Geamuseerd kijk ik hem aan. Dan vallen mijn ogen op de aangrenzende badkamer. Ik stap uit bed en net voor de deur draai ik enkel mijn hoofd naar Michael toe, ik blijf met mijn rug naar hem staan.
    "Ik wilde vragen of je mee kwam douchen, maar dat is natuurlijk ook veel te klef," zeg ik een stout lachje op mijn lippen. Op het compleet te maken trek ik mijn t-shirt uit en gooi het naar hem toe om vervolgens de badkamer in te lopen. Ik zet de kraan open.

    Irial

    "Ik schoot een beetje uit," grinnikt hij.
    Ik glimlach tegen de huid van zijn hals aan en geef er nog een paar kusjes.
    "Moet je meer doen," fluister ik opnieuw in zijn oor.
    Vervolgens druk ik mijn lippen op de zijne, plagerig laat ik mijn tong over zijn lippen gaan. Ik weet niet waarom het me zo opgewonden heeft dat hij zo deed, maar dat deed het wel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle


    Irial geeft me nog een paar kusjes in mijn hals.
    "Moet je meer doen." Fluistert hij daarna in mijn oor.
    Hij drukt zijn lippen op de mijne en laat zijn tong plagerig over mijn lippen gaan.
    Ik open mijn mond een beetje en kijk hem aan. Ik zoek zijn hand en pak hem vast en verstrengel onze vingers.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Ik ken de situatie niet, dus ik ga er niet over oordelen. Kan ik iets voor je doen?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Nee, je doet al genoeg," zeg ik met een flauwe glimlach. Ik kruip nog dichter tegen hem aan en kus hem zacht.
    "De manier waarop ze me buiten heeft gegooid, ik heb het haar nooit willen vergeven."
    Ik verstrengel een beetje afwezig onze vingers.
    "Z-ze zei dat ik niet meer moest afkomen zolang ik haar ten schande was."
    Ik rol even mijn ogen.
    "Ik was niet degene die evenveel venten versleet als onderbroeken."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    Ik lach hardop als ze de kraan open draait. Hoofdschuddend loop ik de badkamer in en leun ik nonchalant tegen de muur.
    "Klef," zeg ik lachend. "Waarom niet."
    Ik trek mijn shirt uit en ga uit haar onder de douche staan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Ik beoefen nog andere sporten ook hoor."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Op top niveau zeker?" fluister ik in zijn oor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Op top niveau zeker?"
    Ik grinnik.
    "Dat moet ik aan mijn manager vragen," fluister ik in haar oor.
    Ik breng mijn lippen naar haar andere oor.
    "Doe ik dat op top niveau?" vraag ik zwoel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Doe ik dat op top niveau?"
    Ik doe even alsof ik twijfel.
    "Nee," lach ik. "Je verdient er geen geld mee. Maar je bent wel enorm goed. Een verborgen talentje," grap ik en ik druk mijn lippen zachtjes in zijn nek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Nee. Je verdient er geen geld mee. Maar je bent wel enorm goed. Een verborgen talentje."
    Ik grinnik en voel haar lippen in mijn hals. Meteen leg ik mijn vork neer, en duw haar zachtjes weg.
    "Donna, niet-"
    Ik kijk haar even aan.
    "It makes me..."
    Ik grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Kyle opent zijn mond een stukje en ik laat mijn tong naar binnen glijden. We raken verwikkeld in een klein gevecht om dominantie. Ik voel hoe zijn vingers tussen de mijne glijden.
    "Ik hou van je," fluister ik tussen het kussen door.
    Ik ga nog wat dichter tegen hem aanstaan.

    Arion

    "Nee, je doet al genoeg. De manier waarop ze me buiten heeft gegooid, ik heb het haar nooit willen vergeven. Z-ze zei dat ik niet meer moest afkomen zolang ik haar ten schande was. Ik was niet degene die evenveel venten versleet als onderbroeken."
    Ik moet even lachen om die laatste zin.
    "Oh het spijt me," zeg ik oprecht. "Daar hoor ik niet om te lachen. En geloof nooit dat je iemand ten schande brengt, dat kan die persoon alleen zelf."
    Ik kijk haar diep in de ogen.

    Charlotte

    Michael komt de badkamer in en leunt nonchalant tegen de muur. Die jongen zou een clownshoed op kunnen zetten en een snor laten staan en nog zou hij ermee weg komen.
    "Klef. Waarom niet," zegt hij lachend.
    Hij trekt zijn t-shirt uit en gaat onder de douche staan. Ik kijk hem grijnzend aan en doe traag mijn slipje uit. In de douche ga ik met mijn rug naar hem toe staan. Ik neem wat douchegel en doe alsof ik me ongeïnteresseerd was. Ik heb de hele tijd een schuin lachje op mijn mond.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    "It makes me..."
    Grinnikend kijk ik hem aan.
    "Misschien daarom juist wel," fluister ik zachtjes in zijn oor.
    Lachend sta ik op en pak ik zijn hand. Via de wenteltrap vanuit de keuken loop ik naar onze tweede etage die ik deel met Dunya. Ik leid Jeremy mijn kamer binnen. In de kamer naast me hoor ik het gekraai van de spelende kindertjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    Charlotte begint zich ongeïnteresseert te wassen. Lachend sla ik mijn armen om haar middel en druk ik kleine kusjes in haar hals.
    "Wacht maar," fluister ik lachend. "Straks ben je veel meer geïnteresseert."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Ik hou van je." Fluistert Irial tussen het kussen door. Hij gaat nog wat dichter tegen me aanstaan.
    "Ik ook van jou." Zeg ik zachtjes terug en kus hem verder.
    Mijn andere hand gaat naar zijn kont, waar ik zachtjes even in knijp.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.