• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [wie ik?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Nee schat. Ze heeft het tegen Elise.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik zal wel moeten."
    Ik grinnik.
    "Ik bedoelde dat je dik wordt of zal worden."
    Lachend druk ik een kus op haar voorhoofd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik schrik eevn als imemand mijn doos pakt en tegen me praat.
    Ik kijk naar Isa en heb spijt dat ik dat deed.
    "Isa. nee. wat heb ik eraan. Ik doe alleen mezelf en anddere pijn" zet ik zaht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Nee Lilly, ik was ook niet duidelijk, jij doet het niet." Zeg ik en kijk haar aan.
    "Alsjeblieft ga niet weg." Zeg ik en voel tranen drukken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Er moet toch een manier zijn...? Is het raar dat ik het erger vind jou kwijt te raken dan dat mijn moeder dood is?" vraagt Mary.
    Ik schrik even van die vraag en kijk haar aan.
    "Ja, dat is best vreemd," antwoord ik eerlijk. "Je hoeft je namelijk geen zorgen te maken want ik zou alles doen om bij je te kunnen blijven, al betekent dat dat ik me blauw moet betalen aan benzine."
    Ik geef haar een klein kusje op haar lippen.

    Irial

    Ik neem Kyle's hand vast en trek hem mee naar buiten, naar het afdakje dat we onlangs gevonden hebben. Daar duw ik hem tegen de muur. Ik ga helemaal tegen hem aan staan en doe alsof ik hem ga kussen om dan net op tijd mijn lippen naar zijn oor te brengen.
    "Dat was zo sexy," fluister ik met een diepe stem. "Hoe je tegen de leerkracht sprak."
    Ik geef hem een kusje in de hals.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik haal diep adem en vermijd haar ogen.
    "waarom? waarom nou weer niet" vraag ik fluisterend.
    [ben zo weg]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Ik bedoelde dat je dik wordt of zal worden."
    Ik grinnik zachtjes en pak zijn hand.
    "Als ik veel ga eten wel," grinnik ik.
    Mijn vrije hand leg ik op zijn wang en druk voorzichtig een klein kusje op zijn lippen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [doei]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    "Ja, dat is best vreemd. Je hoeft je namelijk geen zorgen te maken want ik zou alles doen om bij je te kunnen blijven, al betekent dat dat ik me blauw moet betalen aan benzine."
    Ik glimlach even en speel wat met zijn vingers.
    "Ik heb echt de hoofdprijs afgeschoten," zeg ik zacht. Ik lach door mijn tranen heen en kijk hem aan.
    "Ik lijk nu zo'n kind dat niet om haar moeder geeft. Geloof me, ik heb om haar gegeven, enorm veel. Maar ik kon het niet meer. Niet na wat ze gedaan heeft."
    Ik leg mijn hoofd op zijn borst en zucht even.


    Jeremy

    "Als ik veel ga eten wel."
    Heel teder kus ik haar terug.
    "Maar je moet wel eten. Je weet hoe sportief ik ben," zeg ik lachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Is dit niet te klef voor je?"
    Lachend laat ik haar los.
    "Veeltste klef," grinnik ik.
    "Laten we er ook maar meteen mee op houden."
    Ik ga lachend naast haar op bed liggen met mijn handen onder mijn hoofd.
    "Veel beter," grinnik ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Irial neemt me mee naar het afdakje dat we gevonden hadden en duwt me tegen de muur. En wil me kussen maar net voordat hij bij mijn lippen is gaat hij naar mijn oor.
    "Dat was zo sexy. Hoe je tegen de leerkracht sprak." Ik glimlach even verlegen en voel al snel dat hij een kusje in mijn hals drukt.
    "Ik schoot een beetje uit." Grinnik ik als ik een rilling over mijn lichaam krijg. Ik laat mijn hand over zijn arm gaan en kijk hem aan.

    Isabelle

    Lilly ontwijkt mijn blik.
    "Waarom? Waarom nou weer niet?" Fluistert ze.
    "Omdat ik ook opvliegerig ben." Zeg ik zacht terug.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik kan og heel even reageren]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Maar je moet wel eten. Je weet hoe sportief ik ben."
    Ik grinnik.
    "Sportief?" lach ik en ik pik in zijn buik.
    "Ik wist niet dat jij aan lichaamsbeweging deed behalve je prachtige danspasjes."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    "En wat dan Je weet dat het te moeilijk is voor me"en toen maakte ik de fout in haar ogen te kijken. "ik probeer het" zeg ik dan zacht.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 20:45 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan