• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Wat is er met hen? Bang dat ze je horen?"
    Mijn handen glijden over haar armen en ik knik even.
    "Jij niet, dan?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Jij niet, dan?"
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Dat valt wel mee," grinnik ik.
    "En het maakt het alleen maar spannender," fluister ik zachtjes in zijn oor voordat ik in zijn oorlel bijt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "En het maakt het alleen maar spannender."
    "Donna... Het klinkt heel aanlokkelijk, maar is het wel een goed idee?"
    Ik kreun zachtjes en kijk haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Waar wacht je nog op?" vraagt Kyle grijnzend. Ik vergrendel de auto voor hij me aan de hand meetrekt naar de voordeur. Wanneer we daar zijn duw ik hem tegen de muur en kus hem. De voordeur weet ik sneller open te krijgen dan de auto. Kussend trek ik Kyle mee naar binnen om met mijn voet de deur dicht te schoppen. Ik doe mijn jas uit en gooi hem ergens op de grond.

    Arion

    Ze kruipt tegen me aan en slaat de dekens over ons heen.
    "Je hebt het lekker warm. Maar dan ga ik vannacht niet kunnen slapen," fluistert ze.
    "Ik denk niet dat dat een probleem zal zijn," zeg ik zachtjes. Ik druk zacht mijn lippen op de hare. "Maar als jij er van overtuigd bent, rust dan gewoon een beetje," voeg ik er rustig aan toe.
    Ik trek haar nog wat dichter tegen me aan.

    Charlotte

    Ik grinnik tegen zijn lippen aan wanneer ik zijn handen op mijn kont voel. Er loopt een rilling over mijn rug wanneer Michael over mijn lippen likt en op mijn onderlip bijt. Gewillig open ik mijn mond een stukje.
    Ik hou van hem.
    Ik sla mijn armen om zijn middel en druk mezelf wat meer tegen hem aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Kussend trekt Irial me mee naar binnen en schopt met zijn voet de deur dicht. Hij doet zijn jas uit en gooit hem ergens op de grond. ik doe het ook en kijk heb uitdagend aan. Waarna ik hem wild kus.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik wacht nog een reactie af en dan ga ik slapen. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Kyle doet net hetzelfde en kijkt me uitdagend aan om me vervolgens wild te kussen. Zonder mijn lippen van de zijne te halen til ik hem op en draag hem naar boven. Eens we in mijn kamer zijn gooi ik hem op bed. Ik trek mijn t-shirt uit en knoop alvast mijn schoenen los om ze vervolgens door de kamer te schoppen. Dan maak ik mijn broek los en ook deze belandt ergens in de kamer. Dan kruip ik op het bed en ga voorzichtig op Kyle liggen om hem opnieuw wild te kussen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik denk niet dat dat een probleem zal zijn. Maar als jij er van overtuigd bent, rust dan gewoon een beetje."
    Ik knik even.
    "Dank je, Arion," zeg ik welgemeend.
    Ik druk nog even mijn lippen op de zijne, en kijk nog een keer in zijn ogen, voor ik me helemaal tegen hem aan nestel en mijn ogen sluit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial neemt me mee naar boven, en gooit me op zijn bed. Verlekkerd kijk ik toe als hij alles uittrekt.
    Hij komt op me liggen en begint me weer wild te kussen.
    Ik woel mijn handen door zijn haar en draai ons met al mijn kracht om zodat ik bovenop kom, ik trek mijn shirt uit en kus hem dan weer.

    [Truste. ^,^']


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Dank je, Arion," zegt Mary. Dan kust ze me even, kijkt me in de ogen en nestelt zich tegen me aan. Ik trek de dekens wat beter over ons heen.
    "Waarvoor?" vraag ik een beetje verbaasd.
    Ondertussen hou ik haar stevig tegen me aan met één hand terwijl ik met de andere door haar prachtige blonde haren ga.
    Maakt niet uit wat ik moet doen om haar bij me te kunnen houden, ik ben niet van plan haar op te geven. Ik heb haar pas en deze meid, ze is het.

    Irial

    Kyle's handen gaan door mijn haar en plots gebruikt hij al zijn macht om ons om te draaien zodat hij bovenop me zit. Hij trekt zijn t-shirt uit en kust me dan weer. Ik lik opgewonden over zijn lippen. Dan draai ik ons terug om en schuur met mijn kruis langs dat van hem. Met één hand weet ik zijn broek open te krijgen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga ook slapen ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Waarom?"
    Ik hou nog steeds mijn ogen gesloten en ga op zoek naar zijn hand om onze vingers te verstrengelen.
    "Omdat hier daarnet met jou en Auryn te liggen," zeg ik zacht en zoek even naar de juiste woorden.
    "Het was de eerste keer sinds jaren dat ik nog een positief 'familie'-gevoel heb gehad..."
    Ik open mijn ogen en luister naar zijn ademhaling. Ik probeer de mijne erop af te stemmen, en het lukt me nog ook. Ik voel me meteen al wat kalmer.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 8:08 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial likt over mijn lippen en draait ons dan weer om zodat ik weer onder komt te liggen. Hij schuurt zijn kruis langs het mijne, en met een hand krijgt hij mijn broek los.
    Mijn lichaam reageert vrijwel direct op de handelingen die Irial doet.
    Ik voel de opwinding door mijn lijf gieren en ik kijk Irial hebberig aan. Ik laat even mijn hand over zijn bovenlichaam gaan en gooi mijn heupen omhoog, ook omdat het dan makkelijker is voor hem om mijn broek uit te trekken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jLilly
    Ik schudt mijn hoofd. "Ik weet het even allemaal niet meer" zeg ik zacht.
    Wat moest ik nu doen? Opnieuw proberen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Donna... Het klinkt heel aanlokkelijk, maar is het wel een goed idee?"
    Zuchtend laat ik hem los.
    "Oké, waar ben je bang voor?" vraag ik lichtjes geïrriteerd.
    Ik klim van hem af. Van de vloer vis ik mijn shirt en trek hem aan. Zuchtend laat ik me naast hem ploffen.

    Michael

    Ze opent haar lippen een stukje. Ik laat mijn tong zich met de hare verstrengelen. Mijn handen laat ik op haar billen rusten. De opwinding giert door mijn lichaam. Zachtjes druk ik mijn onderlichaam tegen de hare. Opgewonden kijk ik haar aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."