• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [dat valt heus wel mee. Als het teveel wordt meld Dracy het vanzlf wel want die houd het in de gate]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Nope doet het niet, en het vermaakt me ook niet. bij de meeste hier blijkbaar wel maar ach.)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (is het goed dat ik met Dimitry verder ga? dat hij Isa en Lilly tegenkomt?)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [is goed..... lilly staat bij de auto. ze hadden het net erover. lilly wou weg gaan omdat het te moeilijk werd maar isa haalt haar over te blijven en ze weet het nog neit.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Niemand dwingt je het te lezen. En ik vind dat ik nog niet eens heel erg expliciet ben.]

    Charlotte

    Wanneer Michael zijn hoofd in zijn nek laat hangen en tegen de douchewand aanleunt weet ik dat hij het wel kan appreciëren. Het feit dat hij ook nog eens mijn naam kreunt is alleen maar een aanmoediging.
    Ik wissel mijn tempo regelmatig af.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dimitry

    verveeld loop ik een beetje rond, tot ik bekenden van school zie.
    Ik zucht verlost en loop erheen, 'Heeeey meiden' zeg ik en kijk ze aan.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Lilly
    Ik kijk even op als ik iemand ons hoor roepen.
    Ik zie Dimitry op ons aflopen.
    "we hebben eht er nog wel over" zeg ik zacht zodat alleen Isa het hoort.
    "hoi"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (What ever that means. I Don't Have Needs...)

    Levi

    Ik word wakker met mijn hoofd op de tafel ik slaak een zucht. Maya en André lagen eindelijk te slapen. Ik besloot maar naar buiten te gaan en pak mijn leren jack.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Michael

    Ik voel dat ze het tempo begint af te wisselen. Mijn pupillen zijn groot geworden door mijn opgewondenheid. Ik voel mezelf al komen. Ik hap even naar adem en kreun zacht haar naam. Dan voel ik al mijn spieren ontspannen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Rood kruisje staat in de rechterhoek bovenaan.]

    Charlotte

    Voor ik het weet heeft Michael zijn hoogtepunt bereikt, uit pure verbazing slik ik door.
    Goh, even waarschuwen kon geen kwaad.
    Terwijl ik langzaam recht ga staan laat ik mijn handen over zijn lichaam omhoog glijden. Ik wil hem een kusje geven maar bedenk me dan. Ik open mijn mond onder de douchestralen tot er wat water in zit en spoel dan. Pas dan geef ik hem een liefdevolle kus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [xDxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Bij mij links (puh))

    Levi

    Ik kijk nog een keer achterom om alles te checken,
    en loop dan naar buiten maar waar zou ik heen gaan?
    Sportschool besloot ik maar.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Go Elise!]

    Michael

    Ze spoelt haar mond op in met de waterstralen.
    "Sorry," grinnik ik lachend.
    Ik voel haar lippen liefdevol op de mijne. Op de zelfde manier zoen ik haar terug. Ik laat mijn hand via haar buik naar beneden glijden richting haar kruis. Zachtjes stimuleer ik haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Sorry," grinnikt Michael lachend.
    Hij kust me heel teder terug. Ik voel zijn hand over mijn buik naar beneden glijden tot tussen mijn benen. Ik zucht tegen zijn lippen aan en kijk hem dan in de ogen. Ondertussen verschijnt er een blos van genot op mijn wangen. Ik sluit mijn ogen en verberg mijn gezicht in zijn hals om er zachte kusjes te zetten. Af en toe word ik onderbroken door mijn eigen gekreun.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.