• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    (Ninuturu en ik konden een lange tijd niet naar de topic komen vanwege dracy, we willen weer meedoen en willen graag het tijdstip weten en welke dag.)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (vanwege Dracy?? hoe dat zo??)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [ik weet alleen dat lilly en isa ruzie hadden en dat isa haar sloeg. toen flipte lilly hem en kwam de docent erbij. nu is het weer goed tussen hun.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jullie zijn zo lang weg geweest dat ik niet meer weet waar te beginnen met een samenvatting. En iedereen zit een beetje op een verschillend tijdstip. Volgens mij is het vrijdag.]

    Charlotte

    Ik giechel even wanneer Michael begint te kreunen. Dan neem ik hem in mijn mond en begin Michael te verwennen. Ondeugend kijk ik even omhoog. Ik leg mijn handen op zijn buik en kras zachtjes met mijn nagels. Hier heb ik nooit veel aan gevonden maar nu ben ik zo opgewonden dat ik het zelfs leuk vind.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (duh we konden niet verder zonder haar)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (okay Ty)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (Ik kan het wel maar jij niet dus niet we!)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (hartelijk bedankt XD)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [anders spring je gewoon in dat je net van het glee lokaal afkomt en naar huis gaat. glee gingn niet door. lilly en isa staan bij isa's auto]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ja, ontopic graag.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (Dit is niet offtopic want het gaat over Glee, forthemost, Jullie daar in tegen. Het heet My School's Glee Club "niet after schools sex club" -.-)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [als je de regels leest er staat dat 16+ mag.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (er staat niks in over 16+ dat het wel of niet mag, maar ik heb het erover dat steeds als ik hier ben is het weer bezig alsof er niks anders is)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Michael

    Ik kreun nog iets harder als ze me begint te verwennen. Haar nagels voel ik in mijn buik krassen. Ik laat mijn hoofd genietend in mijn nek hangen. Ik leun tegen de douchewand aan om niet om te vallen. Zachtjes kreun ik haar naam een aantal keren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ninuturu schreef:
    (Dit is niet offtopic want het gaat over Glee, forthemost, Jullie daar in tegen. Het heet My School's Glee Club "niet after schools sex club" -.-)

    [Als het je niet bevalt...]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."