• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Veel te snel breekt ze de kus weer af om op haar lip te bijten. Ik zucht even maar ben nog niet van plan op te geven. Ik wil nog zoveel mogelijk kusjes van haar krijgen nu ze bij me is, nu het nog kan. Ik laat mijn hand in haar haren glijden en kus haar opnieuw. Ik probeer er alles wat ik voor haar voel in te stoppen.

    Charlotte

    Michael's handen komen weer om mijn middel te liggen terwijl hij me terug zoent. Dan haalt hij een hand door mijn haren om er vervolgens een beetje mee te spelen. Hijgend sta ik nog een beetje na te genieten tegen hem aan.
    "Ik ben echt gek op je," fluistert hij in mijn oor.
    Er verschijnt een grote glimlach op mijn gezicht. Met fonkelende ogen kijken ik hem aan.
    "Ik hou van je," antwoord ik zacht.
    Heel teder druk ik nog een kusje op zijn lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Ik merk dat Irial harder gaat, zo erg vind ik het niet, maar al snel gaat hij weer rustiger. Hij likt speels over mijn lippen. Ik open mijn mond een stukje, en beweeg mijn heupen om te laten merken dat ik het niet erg vind.

    André

    Ik open mijn ogen ietwat en kijk opzij, ik zie Maya zitten. "Hi." Mompel ik zachtjes en druk een kusje op haar wang. Ik glimlach even naar haar en zoek haar hand en pak hem vast.

    Isabelle

    Wanneer Dimitry wegloopt vind ik het toch beter.
    "Lilly, ik verplicht je niet om een beslissing te maken. Maar ik wil wel zeggen, als je weg gaan doe je mij pijn, al zal dat er op dit moment niet op lijken. Maar het is wel zo." Zeg ik zacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik kijk verbaasd naar Isa.
    Meende ze dat nou?
    Ik besloot eht te vragen. "Meende je wat je net zei?" vroeg ik aarzelend en keek haa ronzeker aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    Met mijn voet duw ik de bureaustoel weg wanneer ze naast me komt zitten, en ik leg mijn arm om haar heen. Ik druk enkele kusjes op haar kruin en kijk naar onze handen.
    "Vermaak je je een beetje?" vraag ik lachend.


    Mary

    Zijn hand gaat weer door mijn haren en kust me weer. De vlinders razen door me heen, en ik druk me nog dichter tegen hem aan. Ik sluit mijn ogen weer en kan aan niets anders meer denken, dan aan ons. Even wil ik hem vragen vanwaar al de kussen, maar ik laat het zo. Ik wil de kus niet onderbreken, en ik leg mijn hand op zijn wang, terwijl ik zacht erover streel met mijn duim.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Ik hou van je."
    Teder voel ik haar lippen op de bijna. Grijnzend kijk ik haar aan en wrijf ik over haar rug.
    "Gelukkig maar," grinnik ik.
    Met mijn neus wrijf ik langs de hare.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Vermaak je je een beetje?"
    Ik knik.
    "Enorm," grinnik ik en ik pak zijn tweede hand ook.
    Lachend vlei ik me tegen hem aan en speel ik verder met zijn vingers.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Enorm."
    Ik kijk grinnikend toe hoe ze met mijn vingers speelt.
    "En wat is hier zo entertainend aan?" fluister ik lachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Topic 47

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 20:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ja omg weet je hoever we al wel niet zijn. Zou gaaf zijn als we eerst de 50 en daarna de 100 zouden halen[]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Kyle opent zijn mond een stukje en beweegt zijn heupen. Terwijl ik terug iets sneller ga, tik ik uitdagend met mijn tong tegen zijn tanden aan. Ondertussen haal ik een hand door zijn zachte haren. Geleidelijk aan probeer ik wat dieper te komen.

    Arion

    Eindelijk kust ze me wat langer terug. Ze legt nu ook haar hand op mijn wang en streelt met haar duim. Ik glimlach even tegen haar lippen aan voor ik haar verder kus. Ik laat haar hand los en leg mijn hand op haar onderrug om haar stevig tegen me aan te kunnen houden. Mijn hart begint sneller te slaan en het lijkt alsof er een kudde antilopes door mijn maag raast in plaats van vlinders.

    Charlotte

    Michael kijkt me grijnzend aan en wrijft over mijn rug.
    "Gelukkig maar," grinnikt hij.
    Ik lach even tot hij zijn neus langs de mijne haalt. Ik druk een vlug kusje op zijn neus en kijk hem dan glunderend in de ogen.
    "Ja, gelukkig maar," herhaal ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik voel hem glimlachen tegen mijn lippen aan, en moet er spontaan zelf ook van glimlachen. Wanneer zijn hand de mijne loslaat, leg ik mijn arm om zijn hals en druk verschillende kleine kusjes op zijn lippen. Ik voel zijn buik tegen de mijne, en ik word bijna misselijk van alles wat in mijn buik rondzweeft. Het is onmogelijk dat het alleen nog vlinders zijn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Ja, gelukkig maar."
    Met fonkelende ogen kijk ik haar. Ik druk haar dicht tegen ne aan en ga met mijn handen door haar bruine lokken. Zachtjes streel ik haar rug terwijl ik wat kusjes op haar kruin druk.

    Donna

    "En wat is hier zo entertainend aan?"
    Grinnikend haal ik mijn schouders op en kijk hem lachend aan.
    "Helemaal niets," grinnik ik en ik laat mijn hoofd op zijn schouder rusten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Helemaal niets."
    Ik grinnik even en druk een kus op haar haren.
    "Waarom doe je het dan?" vraag ik lachend.
    Ik draai mijn handen om, zodat de handpalmen naar boven liggen, en neem haar handen in de mijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle

    Ik knikte langzaam.
    "Ja Lilly, ik meen het." Zeg ik zacht en glimlach waterig naar haar.

    Kyle

    Irial gaat weer terug iets sneller. Hij tikt uitdagend met zijn tong tegen mijn tanden, hij haalt ondertussen zijn hand dor mijn haren. Ik voel dat hij dieper komt, ik help er een beetje bij en grinnik. Ik laat mijn tong zijne ontmoeten en leg ondertussen mijn handen op zijn rug.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik kijk haar even niet-begrijpend aan.
    Soms snapte ik echt niks meer van haar.
    "ehm oké dan" zegik dan maar. NIetwetend wat ik zou moeten antwoorden.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan