• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 17:43 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie Raven Benson
    Ik grinnik even en ga dan naast hem liggen. 'Ik heb nu al medelijden met degene die jouw vrouw wordt,' zeg ik plagerig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    Ik stond op en besloot maar eens naar beneden te gaan. Alleen boven zijn had ik ook geen zin in. Maar toen ik beneden was zag ik niemand zitten. "Great!" Ik pakte een biertje en was snacks, liep naar de bank en plofte erin. Daarna deed ik de TV aan om Family Guy te gaan kijken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Je bent gewoon jaloers." lachte ik en ik stak mijn tong uit naar Cassie.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Ik lachte toen hij me die knuffel gaf, ik sloot mijn ogen en bleef tegen Luca aan liggen.
    Ik hoorde hem Cassie erbij vragen en ze kwam.
    Ik hoorde ze praten, maar nam het niet echt in me op.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 23:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie Raven Benson
    'Waarom zou ik jaloers moeten zijn?' vraag ik grijnzend, 'omdat je zo'n sexy buik hebt?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Dat is het grootste punt ja." zei ik. "En omdat ik blijkbaar heel goed ben met kinderen." Solomon bleef tegen me aan liggen. "Zo, lig je nu wel lekker?" vroeg ik aan hem.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Ik knikte op zijn vraag en glimlachte.
    "Lekker." Zeg ik zachtjes.
    Ik nestel me helemaal tegen hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Geef hem maar geen drank meer!!!. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie Raven Benson
    Ik rol even met mijn ogen, 'niet te arrogant worden meneertje,' grinnik ik, 'en je kan pas echt goed zijn met kinderen als mijn nichtje je aardig vindt. Serieus, ze haat bijna iedereen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Darren Dimir
    Ik glimlachte breed. "Ik snap het. Als een man dus." Ik haalde kort mijn hand door mijn haar. "Een knappe man nog wel." zei ik toen plagend. "Laat ik je dan een geheimpje vertellen. Jij bent een knappe vrouw." Ik glimlachte toen lief naar haar en rekte me een beetje uit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Jonge meisjes zwijmelen al helemaal bij mijn buik, jongedame." lachte ik. Even keek ik vertederd naar Solomon, ik wist niet dat ik zulke gevoelens in me had, maar het voelde toch goed om hem zo te zien liggen. Ik stak mijn andere arm ook uit zodat Cassie erop kon liggen, als ze wilde tenminste. "Wil je ook bij mij liggen?"

    Mary Lea Ché
    Ik giechelde om het compliment. "Dankjewel." zei ik. Een grote glimlach trok over mijn gezicht. Ik keek even hoe Darren zich uitrekte. "Ben je moe?" vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 23:22 ]


    Your make-up is terrible

    [Cassie ligt al, tog?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Jaa, maar ik bedoelde meer tegen Luca aan]


    Your make-up is terrible

    Cassie Raven Benson
    'Hmmm, daar kan ik geen nee tegen zeggen,' glimlach ik terwijl ik dichter tegen hem aan ga liggen. 'En me nichtje is 5, die is nog niet bezig met jongens pedofiel die je bent,' lach ik er achteraan. Dan frons ik even, 'hoe komt het dat je zo koud bent?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Solomon

    Mijn ogen had ik nog gesloten.
    Af en toe lach ik eventjes, maar verder blijf ik stil liggen.
    "Luca?" Vraag ik aan Cassie.
    "Luca is niet koud."

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 23:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.