• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 17:43 ]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik legde mijn arm om Luca heen en drukte hem dicht tegen mij aan. Mijn andere arm legde ik om Hanna heen en haar drukte ik ook tegen me aan. Daarna draaide ik mijn hoofd naar Luca en ik twijfelde zeer duidelijk of ik hem wel of niet een kus zou moeten geven.

    [Laten we het zo netjes mogelijk houden]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hanna Brigitta Kunert.
    Luca leek hetzelfde te denken als dat ik dacht en hij duwde me om. Ik knoopte de eerste paar knoopjes van mijn blouse open, wachtend op een reactie van Damon en/of Luca. Ik kuste Luca's hals, terwijl ik met mijn linkerhand door Damon's haren gleed. Het was warm en koud, een beetje vreemd, maar wel erg prettig.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Gerne. Ik zit niet op hardcore dingen te wachten]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Luca Jones
    Hanna leidde mijn blik even af toen ze haar blouse openknoopte en ik rilde toen ze in mijn hals kustte. Ik kwam iets overeind om de rest van haar knoopjes open te maken, het was te verleidelijk om te laten. Daaronder kwam een prachtig lichaam tevoorschijn. Op hetzelfde moment zag ik de twijfeling in Damons ogen, zijn gezicht die naar de mijne gericht was en zijn lippen iets vooruit. Ik schakelde mijn gedachtes uit en deed iets wat ik nog nooit gedaan had, mijn lippen raakten kort erna zacht die van hem.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik merkte amper dat Hanna haar blouse had losgeknoopt. Mijn hoofd zat teveel bij Luca. Toen hij zijn lippen op die van mijn drukte was ik voor een moment in de hemel. Als die al bestond voor mensen als hij en ik. Toen zijn lippen die van mij verlieten keek ik glimlachend naar hem en was totaal van de wereld. Daarna keek ik naar Hanna wiens blousje nu was los geknoopt. Luca had helemaal gelijk. Ze mocht er zeker weten zijn. Mijn hand streelde zacht over haar wang verder naar beneden en stopte vlak boven haar borsten.

    [Ik ga slapen, tot morgen allemaal. Dan gaan we weer leuk verder, ghehehe.]

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 0:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Goed idee, ik ook.]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Zo heb mijn post nog even aangepast. Zo is hij gemener, ghehehe. Slaap lekker.]

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 0:03 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [slaap lekker iedereen]


    Your make-up is terrible

    Cassie Raven Benson
    Na een tijdje begint mijn kamer te vervelen dus besluit ik maar weer naar beneden te gaan. Als ik Solomon met een onbekend meisje in de woonkamer zie zitten twijfel ik even maar ga uiteindelijk toch bij ze op de bank zitten. 'Hee, ik ben Cassie,' stel ik mezelf voor aan het meisje waarna ik mijn hand naar haar uitsteek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Abo.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Hey Cassie." Zeg ik en glimlach even naar haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Die is inderdaad gemeen, hehe. ik zal even wat schrijven...]

    Hanna Brigitta Kunert.
    Mijn blouse gleed van mijn schouders en ik boog me over Damon, om hem vervolgens in zijn hals te zoenen en met mijn rechterhand over zijn borstkas te wrijven. Onbewust ademde ik heviger dan eerder, ondanks dat ik geen zuurstof nodig had.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Damon Blake
    Ik keek naar Hanna en mijn ademhaling werd een stuk heftiger. Ik zag hoe die van haar ook heftiger werd, omdat haar borstkas sneller op en neer ging. Dat kwam vast door de opwinding. Ik keek naar dat wat er onder haar blousje zat en ik glimlachte bij dat wat ik zeg. Not bad. Toen ze me in mijn nek zoende en over mijn borstkas wreef rilde ik over mijn hele lichaam. 'Nooit gedacht dat ik ooit aangetrokken zou zijn door vampieren' dacht ik bij mezelf.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    De tv was niet echt interessant. Ik had nooit echt iets met televisie kijken gehad eigenlijk. Dus keek ik gewoon naar Darren en ik zag dat hij ook naar mij keek. "Hoe is het eigenlijk om een mens te bijten?" floepte ik eruit.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    Ik keek vrolijk naar Mary toen ze naar me keek. "Hoe is het eigenlijk om een mens te bijten?" vroeg ze opeens. Ik lachte kort en keek haar toen serieus aan. "Het is geweldig, heerlijk en uitdagend." zei ik terwijl ik even naar haar nek keek. "Het moment dat je je tanden in iemands nek zet is verslavend. Gewoon omdat iemand zich aan je heeft aangeboden, omdat je bloed kunt ruiken en ook mag drinken. Het is gewoon goddelijk." Ik glimlachte toen naar haar. "Jij zult het vast vies vinden en flauwvallen." zei ik plagend.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 11:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.