• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 17:43 ]


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Nou eigenlijk sla ik het met veel moeite af." Zeg ik eerlijk.
    "Maar het is beter, ik weet niet wanneer ik moet stoppen. En als ik er eentje heb gehad wil ik meer." Geef ik toe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Dat is heel erg waar. Ik heb er ook moeite mee." gaf ik toe. Ik denk aan net, waardoor ik weggevlucht was. Soms was de verleiding gewoon te sterk. "Heb jij onlangs nog gedronken?" vroeg ik, om zijn aandacht af te leiden.


    Your make-up is terrible

    [Sorry ik moet nu gaan ik moet kamer en hondjes doen, kan wel effe duren. ;)]

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Ja daarstraks nog." Glimlach ik.
    Ik kijk hem even aan en dan weer weg.
    "Maar dat is echt het enigste wat ik drink, dat wat mensen drinken vind ik zó vreselijk." Grinnik ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Slim van je." Ik klopte hem nogmaals op zijn schouder. "Oh, dat is ook vreselijk. Behalve alcohol, dat kan ik nog wel hebben." knikte ik, meer tegen mezelf dan tegen Solomon.

    [Okay, ik moet eigenlijk ook nog de kattenbak verschonen]


    Your make-up is terrible

    Scarlett

    Glimlachend nam ik Cassies hand aan. Ze leek me erg aardig. 'Aangenaam. Scarlett,' stelde ik me zelf voor.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Cassie Raven Benson
    Solomon gaat er weer vandoor. Dan neemt het onbekende meisje glimlachend mijn hand aan en stelt ze voor als Scarlett. 'Leuk je te ontmoeten Scarlett,' zeg ik glimlachend, 'ben jij hier ook vandaag aangekomen of zit je hier al langer?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Alcohol? Ik kan daar niet eens tegen, ik reageer daar barslecht op." Grinnik ik en ga tegen de muur staan.
    "Waarom? Geen idee." Zeg ik er achteraan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Dan is het maar beter dat je het maar bij bloed houd dan. Daar reageer je tenminste goed op." glimlachte ik. "Misschien omdat je nog zo jong bent?" vroeg ik me hardop af.


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Zou kunne, want hoe oud ben jij als ik vragen mag, niet dat het met leeftijd te maken heeft, of wel, maar ik weet het niet." Ratel ik.
    "Sorry, ik hou me mond al." Zeg ik lachend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Natuurlijk mag je dat vragen, ik ben geen vrouw hoor." grapte ik. "Ik ben 21 jaar, daar zit ik vast. Anders ben ik nu..." Ik denk even na en tel de jaren. "...134."


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Oké, 134... Ik pas met me 50." Zeg ik lacherig.
    Ik zucht eventjes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Ach, je hebt nog zoveel jaren voor je." lachte ik. "Ooit ben je ook zo oud. En nog ouder daarna. Jong zijn is ook leuk." Ik keek even naar de trap. "Je hebt toch niet toevallig zin om het eens te proberen, alcohol?" grinnikte ik.


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    Ik twijfelde.
    "Misschien een beetje." Zeg ik met een twijfelachtig toontje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Ik let wel op je." knipoogde ik naar hem. "Dus het komt wel goed." Ik begon de trap af te lopen. "Beneden zag ik nog iets lekkers staan. Of wil je liever op jou of mijn kamer blijven?"


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Mij maakt het niets uit, maar als er alcohol in het spel komt is het denk ik handiger om samen te zijn. Ook omdat ik niet weet hóe ik reageer." Zeg ik met een schuin lachje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.