• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 17:43 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik grinnik. "Daar maak je een heel goed punt!" Ik stop met de trap af te lopen en open mijn kamerdeur. "Hier heb ik ook nog wel iets staan, geloof ik." Ik laat de deur achter me open zodat Solomon ook naar binnen kan. De gordijnen zitten dicht, op de bank liggen wat papieren en het is er een beetje stoffig. Maar ik excuseer me er niet voor, zo zien de meeste huizen er wel uit. Dus veeg ik de troep aan de kant, loop ik naar mijn ijskast en bekijk de inhoud. "Ik heb bier en ehm... " Ik kijk wat dieper. "We kunnen wodka met bloed mixen."


    Your make-up is terrible

    [Sorry ga eten latersss. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Eetsmakelijk!]


    Your make-up is terrible

    [bew, ff wat verzinnen. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Solomon Vigée-Lebrun.

    "Mixen? Doe dat maar eens." Zeg ik grinnikent en neem plek op de bank.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Scarlett

    'Ja, ik woon hier ook pas sinds vandaag. Het appartement is lekker dicht bij de stad en mijn school. Perfect dus.' Kletste ik om mezelf bezig te houden. Ik moest toch wat hebben om me in te houden. Misschien kon ik me aardig inhouden, ik was en bleef een vampier.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Cassie Raven Benson
    'Ik moet 15 à 20 minuutjes in de bus zitten. Eigenlijk zou het met de fiets even snel gaan omdat de bus een omweg neemt maar ik ben een beetje lui, dus ga ik gewoon met de bus,' grinnik ik. 'Naar welke school ga je dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Heb je nog een voorkeur voor de bloedgroep?" vroeg ik terwijl ik de wodka en twee glazen pakte.


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun.

    "Heb je AB Positief?" Vraag ik als hij vraagt welke bloedgroep ik wil. "Anders gewoon A Positief." Glimlach ik en kijk de kamer rond.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik kijk op de labels van de zakjes. "A positief gaat het worden." zeg ik als ik het zakje pak. "AB heb ik helaas niet." Ik doe wat wodka in de glazen, eentje een klein laagje, de andere wat voller. Daarna doe ik het bloed erbij. "Viola." zeg ik en ik reik hem een glas aan. "Niet teveel wodka, genoeg bloed." Ik plof naast hem op de bank en neem een slok. "Dat is best lekker, vind je niet?"


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrin

    Ik krijg een glas in mijn handen. Ik neem er een slokje van.
    Ik knik. "Ja best wel." Glimlach ik en neem nog een slokje.
    "Ik wist niet dat het zó lekker zou zijn." Grinnik ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Ik ben een geweldige mixer en bedenker." lachte ik, terwijl mijn glas zacht tegen die van hem aan tik. "Op ons vampier-zijn." Toostte ik. "Wel rustig aan doen hoor." Ik nam nog een slok.


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Op ons vampier-zijn." Toostte ik terug.
    "Ik kan niets beloven." Lach ik en neem nog een slok.
    "Op de geweldige mixer Luca." Grinnik ik en neem nog een slok.
    Rustig Solomon.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik grinnikte. Dit was een goede jongen. Hopelijk verpestte ik hem nu niet met alcohol. "Je hoeft mij niets te beloven hoor, doe het maar voor jezelf." Ik legde mijn voeten op de tafel en zakte onderuit. "Je klinkt een beetje Engels."


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Ja klopt, ik kom uit engeland." Glimlach ik.
    En weeral neem ik een slok. Ik kan er niet vanaf blijven, voor ik het weet is mijn glas al leeg. Ik kijk er naar en kijk dan naar Luca.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.